Olga
.
Entäpä, jos tenavat menevät sorkkimaan sinne sähköisiin tolppiin?Taas sellainen "määräys" jolla ei ole mitään virkaa.
Entäpä, jos tenavat menevät sorkkimaan sinne sähköisiin tolppiin?Taas sellainen "määräys" jolla ei ole mitään virkaa.
Tenavat tekevät kaikkea muutakin, mutta eipä auton alle jäämistäkään ole mitenkään rakenteilla estetty.Entäpä, jos tenavat menevät sorkkimaan sinne sähköisiin tolppiin?
Minä en ole tuota määräystä keksinyt, eikä minua sen olemassaolo haittaa pätkääkään. Lopetan aiheesta jänkäämisen tähän.Tenavat tekevät kaikkea muutakin, mutta eipä auton alle jäämistäkään ole mitenkään rakenteilla estetty.
Jos jossain sattuu niitä vanhoja olemaan, niin sittenTaitaapa olla vähän sellainen määräyskin olemassa.
Tukes sanoi:Yleissääntönä eri ikäkausille on, että pistorasian on oltava joko rakenteeltaan turvapistorasia, (ns. lapsisuojattu pistorasia,
jossa on sulkulevyt reikien lisäsuojana) tai asennettuna vähintään 1,7 m korkeuteen tai asennettuna lukittuun
koteloon tms. tilaan. Jos paikoitusalueen autonlämmitystolpat eivät täytä kumpaakaan kahdesta
ensin mainitusta vaatimuksesta, kotelot on pidettävä lukittuina.
Ihan hyvä että edes joissain asioissa simppeleitä järkisyitä. Mulla on senmallinen lämmitysjohto, ettei kaikkialla (kuten työpaikan parkkiksella) saa tolppaboxia lukkoon liian jämptin tilan takia. Johto lähtee suoraan, eikä semmoisella 90 asteen kulmalla, töpselistä.Tenavat tekevät kaikkea muutakin, mutta eipä auton alle jäämistäkään ole mitenkään rakenteilla estetty.
Vasaralla tai lekalla olisit selvinnyt huomattavasti lyhyemmällä odotusajalla, mutta samalla olisit joutunut korvaamaan aiheuttamasi vahingot.Tuossa oli vain se ongelma, että ilman avaimia ei voinut lähteä. Puolitoista tuntia odotin. Oli melkoista nöyryyskasvatusta.
Aika hyvä sattuma, koska tänään kävin todellakin ostamassa vasaran. Hinta oli 5,90 €.Olga on ensimmäinen forumisti, jonka kuvittelen tarttuvan vasaraan tahi lekaan ja pistävän hyrskyn.
Kuka täällä hyökkää persoonaani kohtaan!No jopas on...
Olga.Kuka täällä hyökkää persoonaani kohtaan!
No jopas! Pitää antaa sille vähän 'pahaa silmää'.:doubtful: