Pulteilla. On minulla sellainenkin auto ollut, jossa on ollut muttereilla kiinni. Olikohan japsi tai jotain.ei kai Andyn autossa ole renkaat muttereilla, vaan pulteilla kiinni?
Pulteilla. On minulla sellainenkin auto ollut, jossa on ollut muttereilla kiinni. Olikohan japsi tai jotain.ei kai Andyn autossa ole renkaat muttereilla, vaan pulteilla kiinni?
Näin juuri.Eli toisinsanoen kilpailija osaa hyödyntää PR-sydeemit paremmin kuin te :wink:
Micrassa ainakin oli mutterit.Pulteilla. On minulla sellainenkin auto ollut, jossa on ollut muttereilla kiinni. Olikohan japsi tai jotain.
Veriarvot kunnossa?Aamuohjelma muuttui toviksi, kun nenäverenvuoto yllätti. Pitkästä aikaa. On se kummallista, että se on aina vasen, joka pettää.
Veriarvot kunnossa?
Niinpä.Entäs paineet?
Joo tiedän. Oon sitä joskus kokeillut, mutta ei muista aina ottaa. Lisäksi kun ongelmaa on vain silloin tällöin niin sen takia ei viitsi ottaa yhtä päivittäistä lääkettä lisää.Jotain öljyistä nenäsuihketta saa muuten apteekista. Kuiviin limakalvoihin pitäisi auttaa.
Pienhiukkasta ilmassa.Aamuohjelma muuttui toviksi, kun nenäverenvuoto yllätti. Pitkästä aikaa. On se kummallista, että se on aina vasen, joka pettää.
Minulla taas nenäverenvuodon yllättäessä se on aina oikea sierain josta verta vuotaa.Aamuohjelma muuttui toviksi, kun nenäverenvuoto yllätti. Pitkästä aikaa. On se kummallista, että se on aina vasen, joka pettää.
Osta pistooli, mene nakkikiskan jonoon haastamaan riitaa ja uhkaa liivijengiä nenäverenvuodolla jos ei verenvuoto lakkaa. Samalla tunget piippua nenäään ja aloitat pelaamaan venäläistä rulettia pistoolilla. Mutta tuplaa mahdollisuudet laittamalla kaks patia lippaaseen. Luulis nenävuodon loppuvan ja etuilun nakkarijonossa.Minulla taas nenäverenvuodon yllättäessä se on aina oikea sierain josta verta vuotaa.
Minulla kun alkoi nenäverenvuotoa esiintyä vuoden 2012 marraskuussa aloin miettiä, että mitähän aineita lämmitysjärjestelmän remontissa käytettiin, koska heti lämmitysjärjestelmän remontin jälkeen alkoi nenäverenvuotoa esiintyä ja aluksi nenästä vuosi verta neljä kertaa kahden viikon aikana.
Nyttemmin nenäverenvuotoa ei ole esiintynyt viime vuoden maaliskuun jälkeen kuin kaksi kertaa ja toistaiseksi viimeisen kerran joulusiivouksen yhteydessä.
*tähän Yölinnun Sitä saa mitä tilaa *Ollaankin jo tässä jonkin aikaa mietitty, että onkohan Mosse ja Hartsa peräti serkuksia.