FW08
Registered User of Talent
Täällä sujuu, vaihteeksi. MUTTA!Täällä ei nyt TYÖT SUJU KUULKAAS!
TÄSSÄ ODOTELTIIN JUMALAUTA JO KEVÄTTÄ. TULIKIN PAKKASTA!
NYT LONKKAA SÄRKEE JA VITUTTAA!!! KUKA MAKSAA?
Täällä sujuu, vaihteeksi. MUTTA!Täällä ei nyt TYÖT SUJU KUULKAAS!
Eikä se pakkanen vielä mitään, mutta kun tuli metrin verran lunta...melkein. Lumiauratkin vissiin jo kirmaa kesälaitumilla, kun kaikki kadut iltapäivälläkin auraamatta. Kuinkahan moni oli jo kerinnyt kesärenkaatkin vaihtaa...TULIKIN PAKKASTA!
Domppari. Jusbanin tilille.KUKA MAKSAA?[/SIZE]
Tsemiä! Sinulla taitaa kuitenkin perusasiat olla kunnossa, joten on hyvä pohja lähteä ponnistamaan pois vitutuksen syövereistä :thumbup:Vituttaa ihan järjettömästi..
Mieletön stressi opiskeluista enkä saa vieläkään mitään aikaiseksi..
Tänään oli sovittu hieronta klo 17:30.. Olin paikalla ajoissa, mutta katsoin kalenteria, jossa luki 18:30. Lähdin pois ja palasin 18:30, jolloin katsoin kännykästäni.. pari vastaamatonta puhelua ja tekstiviesti, jossa pyydettiin maksua tilille..
Nyt just tuntuu siltä kuin kaikki olisi kaatumassa päälle. Lihakset on jumissa viime viikon kovista treeneistä. En saa hierontaa siihen avuksi ja lisäksi opiskeluista ei tule yhtään mitään muuta kuin stressiä..
Jotain pitäis tehdä..
:thumbup: Kiitos! Naurahdinkin jo kun foorumin psykologi on heti hereillä jeesaamassa. :thumbup: :ahem:Tsemiä! Sinulla taitaa kuitenkin perusasiat olla kunnossa, joten on hyvä pohja lähteä ponnistamaan pois vitutuksen syövereistä :thumbup:
Otan sulle parin kuukauden päästä peukutuskuvan Mont Ventouxin huipulta :thumbup: En mene sinne fillarilla, mutta ehkä joskus...
Kuulkaas, nyt taas sujuu. Tarttis ehtii veke täältä vielä jossain kohtaa että ehtis sittariin hakemaan "Voi sitä Leeviä"-ruokaa.Täällä ei nyt TYÖT SUJU KUULKAAS!
En osallistunut Havaijin karsintakisaan, mutta eipä siihen olisi muutenkaan tsäänssejä. Oliks se nyt niin,että pitää olla ikäsarjassaan top 10% sisällä niin pääsee Havaijille. Mä kun olen siinä yhdessä kovimmista ikäsarjoista, niin no chance. Olen kyllä miettinyt, että joskus 50-60 vuotiaana sinne voisi kyllä tähdätä. Jos 20-30 vuotta treenaa tällä tavalla, niin luulis olevan kunnossa.Saakko Jakku kisoista osallistumisoikeuden Havaijille?
Vois lähteä sinne joskus sooloilee!
Mä tähtään SM-mitaleille 70-vuotiaiden sarjassa.En osallistunut Havaijin karsintakisaan, mutta eipä siihen olisi muutenkaan tsäänssejä. Oliks se nyt niin,että pitää olla ikäsarjassaan top 10% sisällä niin pääsee Havaijille. Mä kun olen siinä yhdessä kovimmista ikäsarjoista, niin no chance. Olen kyllä miettinyt, että joskus 50-60 vuotiaana sinne voisi kyllä tähdätä. Jos 20-30 vuotta treenaa tällä tavalla, niin luulis olevan kunnossa.
Tai vähintään luulis toivovan olevansa kuollut.Jos 20-30 vuotta treenaa tuolla tavalla, niin luulis olevan kuollut.
Laita Domppari Jusbanin tilille.pari vastaamatonta puhelua ja tekstiviesti, jossa pyydettiin maksua tilille..
Silmäkulmasi ei kostu mutta on kustu hetken perästä kun minut on julkistettu ja nomineerattu venttiskunkuksi.Meinaa jo silmäkulma kostua mielenkuohusta, aivan kuin Väyrysuskovaisella vaalitilaisuudessa, kun pitkästä aikaa on kuin onkin tulossa Venttis-voitto ja vieläpä ehkä ennätyspistein.
Höpsis pöpsis. Mun Venttispoika saunoo ja torilla tavataan! Nevö forget!Silmäkulmasi ei kostu mutta on kustu hetken perästä kun minut on julkistettu ja nomineerattu venttiskunkuksi.
Sun venttis uppoo kuin Sundinin veto jellonien verkoon pelin loppuhetkillä.Höpsis pöpsis. Mun Venttispoika saunoo ja torilla tavataan! Nevö forget!
SUN Venttis repeytyy kuin KaLvan pelikirja ja palkintos olkoon ruttuun lintattu rantapallero.Sun venttis uppoo kuin Sundinin veto jellonien verkoon pelin loppuhetkillä.