Systerillä rupes luu vieroksumaan ruuvia ja niin alkoi ruuvi änkeämään ulos nahan läpi.Ruuvit löysällä?
Taidat olla rasisti ja/tai rekkakuski.Naapurin chihuahua -pennulta murtui jalka ja niitattiin kolmella ruuvilla. Yksi jouduttiin myöhemmin poistamaan, koska se alkoi tulla nahasta läpi.
Russomaani?Anna nyt joku kolmaskin vaihtoehto?
Kaksi päivää peräkkäin pohkeentappaja-adidaksilla oli taas liikaa. Pitäisi varmaan hankkia Nimbukset. Hyperspeedeissäkään mitään vikaa ole jos vaan juoksee riittävän kovaa. Jos huomenna vaikka Ghostit saisi taas veren virtaamaan.Asicsin lenkkarithan ovat parhautta. Lesti juuri oman jalkani mukainen.
*masentuu*
Jaahas monttubileet. Niissä on AINA kylmä.Niinku ois hautajaisiin menossa. Ja olenkin.
Samoin. Itse kirjoittaen saa muistosanoihin aina juuri kyseiseen henkilöön sopivat sanat.Oon jostain syystä erikoistunut hautajaisiin kirjoittamaan itse muistosanat, enkä käyttämään jotain valmista säettä.
Juuri näin. Vaikkeivät ehkä aina ole ihan loppuun hiottuja, niin on ne kuitenkin kehdannut lausua. Sisältö ennen kaikkea.Samoin. Itse kirjoittaen saa muistosanoihin aina juuri kyseiseen henkilöön sopivat sanat.
Joissakin hautajaisissa on tullut useaan kertaan samat valmiit sanat, sitä vaaraa ei omatekoisissa ole.
[Hartsa] Onneksi et kuitenkaan niin, että olisit katalysaattori, koska jos olisit katalysaattori, voisit joutua auton alle ja auton alle joutuminen on vaarallista ja siihen voi vaikka kuolla. [/Hartsa]Minulla on katalyyttinen olo.