Mielialat ja muut tuntemukset 2

Örfil

Guest
Alas on vajottu kun Mobil 0-40sella pää pitää sekoittaa :nope:
Puokkiinko ostitte?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13751
Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
Mulla on Integrator-nastakengät. Tähän asti ainakin riittäneet.
Ps. Kasvoiko käsi takaisin?
 

Örfil

Guest
Joka talvi miettinyt ostaako nastalliset lenkkikengät.

Olen tullut siihen loppupäätelmään aina että se kehittää tasapainoaistia luistella kesälenkkareissa talvellakin.
Joskus on hyvin turhauttavaa olla juoksevinaan kun pääasia on vain pysyä pystyssä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
Talvijuoksuihin käytän noita bugeja. Yllättävän hyvin toimii jopa asvaltilla, jos on jäätön/lumeton pätkä välissä.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Icebugeihin päädyin minäkin, ja pito on kyllä ihan huikea. :ahem:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
Kujamme on nyt niin liukas, etteivät koiratkaan pysy pystyssä. Postilaatikolle on matkaa 50m, sinne pitää mennä metsän kautta tai autolla. Tai autolla metsään.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kujamme on nyt niin liukas, etteivät koiratkaan pysy pystyssä. Postilaatikolle on matkaa 50m, sinne pitää mennä metsän kautta tai autolla. Tai autolla metsään.
Saman huomasin minäkin. Minä rouskuttelin nastoilla, mutta koirareppana sujahteli kyljelleen. Onneksi ei kovin korkealta. :eek:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kerrostalojen rappuja siivotessani aikanaan eräässä talossa oli juuri lakkaus menossa, kun paikalle osui iäkäs mies, jonka koiravanhus veteli syövän takia viimeisiään. No eiköhän muutenkin kovia kokenut doggiparka liukastunut kiillokkeeseeni, lumpsahti kyljelleen ja ulvahti ikävästi.

Oispa ollut edes lapsi niin ei ois jäänyt näin paha mieli.
 
Ylös