Örfil
Guest
Alas on vajottu kun Mobil 0-40sella pää pitää sekoittaa :nope:
Puokkiinko ostitte?
Puokkiinko ostitte?
Mulla on Integrator-nastakengät. Tähän asti ainakin riittäneet.Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
Mulla on Integrator-nastakengät. Tähän asti ainakin riittäneet.
Ps. Kasvoiko käsi takaisin?
Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
Kujamme on nyt niin liukas, etteivät koiratkaan pysy pystyssä. Postilaatikolle on matkaa 50m, sinne pitää mennä metsän kautta tai autolla. Tai autolla metsään.
Tekisi hirveästi mieli katsoa lahjahevosta suuhun. Pitäisiköhänkin? Kauhea himo ois.
Into piukkana menossa polkemaan pyörää halliin.
keskari
Kelle näytit?