Örfil
Guest
Alas on vajottu kun Mobil 0-40sella pää pitää sekoittaa :nope:
Puokkiinko ostitte?
Puokkiinko ostitte?
Mulla on Integrator-nastakengät. Tähän asti ainakin riittäneet.Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
Talvijuoksuihin käytän noita bugeja. Yllättävän hyvin toimii jopa asvaltilla, jos on jäätön/lumeton pätkä välissä.Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
Ei tullut uutta kättä, mutta alkuperäinen juurtui! :ahem:Mulla on Integrator-nastakengät. Tähän asti ainakin riittäneet.
Ps. Kasvoiko käsi takaisin?
Kujamme on nyt niin liukas, etteivät koiratkaan pysy pystyssä. Postilaatikolle on matkaa 50m, sinne pitää mennä metsän kautta tai autolla. Tai autolla metsään.Tämän toikin olen näköjään aloittanut yksikätisenä. Syynä oli liukastuminen ja ranne sökönä. Siksipä olikin tänään niin mukava kävellä rouskuttaa jäisillä kaduilla, kun jalassa oli ICEBUG -nastakengät. Sai ihan huoletta painella menemään. Paras ostos vuosikausiin. Suosittelen! :ahem:
Saman huomasin minäkin. Minä rouskuttelin nastoilla, mutta koirareppana sujahteli kyljelleen. Onneksi ei kovin korkealta.Kujamme on nyt niin liukas, etteivät koiratkaan pysy pystyssä. Postilaatikolle on matkaa 50m, sinne pitää mennä metsän kautta tai autolla. Tai autolla metsään.
Heh, ja Lavonen.Tekisi hirveästi mieli katsoa lahjahevosta suuhun. Pitäisiköhänkin? Kauhea himo ois.
75 km, 28,2 kmh keskari ja 118 keskisyke. 1877 kaloria menetetty iäksi.Into piukkana menossa polkemaan pyörää halliin.
Kelle näytit?keskari
Vähän niinkuin autolla ajaessa, eli kaikille.Kelle näytit?