oldez
Well-known member
Voimia ja jaksamista!Jaahas. Äiti Meilahdessa tarkkailussa. Slaagi. Hengissä ja tajuissaan kyllä, että.. mutta, onpa nyt taas :dunno:
Voimia ja jaksamista!Jaahas. Äiti Meilahdessa tarkkailussa. Slaagi. Hengissä ja tajuissaan kyllä, että.. mutta, onpa nyt taas :dunno:
Tsemppiä!Jaahas. Äiti Meilahdessa tarkkailussa. Slaagi. Hengissä ja tajuissaan kyllä, että.. mutta, onpa nyt taas :dunno:
:frown:Jaahas. Äiti Meilahdessa tarkkailussa. Slaagi. Hengissä ja tajuissaan kyllä, että.. mutta, onpa nyt taas :dunno:
Tsemiä. Voimaa. Parempaa olotilaa. Kaikkea.Jaahas. Äiti Meilahdessa tarkkailussa. Slaagi. Hengissä ja tajuissaan kyllä, että.. mutta, onpa nyt taas :dunno:
Tuota kannattaa juhlia :ahem:½ rivitaloasunnon hallintaan oikeuttavista osakkeista myyty. Haikeaksi vetää, vaikka ei sinänsä vanhaan haikailekaan.
Huh..Jaahas. Äiti Meilahdessa tarkkailussa. Slaagi. Hengissä ja tajuissaan kyllä, että.. mutta, onpa nyt taas :dunno:
Kumpikin ei vain voi pitää kaikkea yhteistä. Luulen, että kissat ovat tyytyväisempiä jäädessään tuttuun kotiin, jossa saavat peuhata parvekkeella. Olen mä niiden perään tässä erinäisiä kertoja itkenyt. Noh, parin viikon päästä tulevat sentään taas hoitoon.Mites nyt kissoista raaskit luopua?
En.Kolmenkympin kriisissä vaihdetaan kaikki kerralla uusiksi. Vai olikohan S.A jo niin vanha?
En noista saanut senkään vertaa, mitä itse aikanani maksoin, niin ihan hirveästi ei juhlituta. Onhan se toki hyvä, että pääsi eroon.Tuota kannattaa juhlia :ahem:
Jäikö velekaa?En noista saanut senkään vertaa, mitä itse aikanani maksoin, niin ihan hirveästi ei juhlituta. Onhan se toki hyvä, että pääsi eroon.
No sepä se. Jotkut perkule eivät pääse noista ees eroon :dunno:Kumpikin ei vain voi pitää kaikkea yhteistä. Luulen, että kissat ovat tyytyväisempiä jäädessään tuttuun kotiin, jossa saavat peuhata parvekkeella. Olen mä niiden perään tässä erinäisiä kertoja itkenyt. Noh, parin viikon päästä tulevat sentään taas hoitoon.
En.
En noista saanut senkään vertaa, mitä itse aikanani maksoin, niin ihan hirveästi ei juhlituta. Onhan se toki hyvä, että pääsi eroon.
Itse asiassa koko (ASP-)laina jäi olemaan, ja tehtiin vain vakuuden vaihto talletukseen. Loppuvuosi sitten tarkoitus miettiä ja katsella, missähän sitä jatkossa asuu. Aika tarkalleen taisi saman verran käteistä nyt jäädä, kuin mitä aikanaan laitoin kämppään ostettaessa.Jäikö velekaa?
Niinpä...No sepä se. Jotkut perkule eivät pääse noista ees eroon :dunno: