Mielialat ja muut tuntemukset 2

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kahdeksan irtisanottu tänään Tampereelta ja yksi kollega Espoosta.
Omaa puhelua odotellessa...
Tsemppiä "arvontaan".
Itse entiedä miten reagoisin tuollaiseen että YT:t pyörisi melkein jatkuvalla syötöllä, varmaan ottaisin kai eropaketin
(sitä ressinmäärää korvaa mikään raha kuitenkaan)
Mutta syvältähän tuo on kuitenkin vaikka sais taloon jäädäkin kun työkavereita ammutaan pihalle joka puolelta.... :thumbdown
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Armoton vitutus iski juuri. Sen lisäksi että olen tänään ollut kuus tuntia turhaakin turhemmassa II-vaiheessa, niin huomasin nyt sitten myös, että olin täyttänyt puutteellisesti ne arkkitehtuurin ennakkotehtävät. Ei siinä mitään jos olisi yhdestä kohdasta nimet unohtanut, kun ne oli kuitenkin neljässä muussakin paikassa, mutta KUN UNOHTAA SIELTÄ HENKILÖTUNNUKSEN JA ALLEKIRJOITUKSEN! :wall:

Tänään ois voinu soittaa 1200-1800 ja kysyä menikö jatkoon, mutta huomasin sitte ton numeron vasta klo 1815. No huomenna aamulla sitte heti vaan soittoa.

Voi nyt saatana oikeesti jos se ton takia kusee. :wall: :wall:
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Kas kun eivät pyytäneet sinua ilmaiseksi työharjoittelijaksi nykyiseen hommaan.

Vois ajatella, että mikäli yritys tollasta kikkailua harrastaa, niin ovat varmaankin ottaneet selvää, että se on laillista. Kannattaahan se toki tarkistaa.
Keksivät tänään sitten uuden syyn mikä papereihin tulee (toiminnan automatisointi [ehkä joo vielä tämän vuosikymmenen aikana, mikäli pulju on vielä pystyssä]), että vissiin eivät olleet varmoja toimiensa sallittavuudesta itsekään.. :rolleyes:

Enskuun lopusta alkaen sitten pitkää "kesälomaa". :cool:
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kaksi viikkoa Malaguti maannut huoltohallissa. Tänään yritin soitella ja kysellä, miten homma etenee, niin näin kävi:
- 1. puhelu omasta kännykästä n. klo 11:00. Tuli punaista luuria korvaan
- 2. puhelu omasta kännykästä n. klo 15:00. Ei vastausta.
- 3. puhelu omasta kännykästä n. klo 15.45. Ei vastausta.
- 4. puhelu firman luurista n. klo 16:00. Vastaus noin 5 sekunnin sisään.

Kyselin, että mites mahtaa homma edetä.

Huoltamomies: Ihan hyvin etenee, mutta PLGDFÄGDFLGÖFGÖKF.

Minä: Anteeksi nyt en saanut selvää?

Huoltamomies: Niin, että ihan hyvin etenee, mutta PLHÄHFKLGLSDGÖSDF.

Minä: En kyllä vieläkään saanut selvää.

Huoltamomies: PLHÄHFKLGLSDGÖSDF!

Minä: Hehehe....en saa kyllä yhtään selvää!

Huoltamomies: Niin se lukko....

Minä: Joo...?

Huoltamomies: ...ei ole vielä tullut.

Minä: No ootteko ehtinyt muita asioita tehdä sille pyörälle vielä? (mm. 12 000 km huolto, takarenkaanvaihto, sähköstartin rahinojen tarkistus)

Huoltamomies: Ei olla mitään tehty, kun tässä odotetaan sitä lukkoa.

Minä: *Mietin että mielenkiintosita että homma etenee hyvin, mutta mitään ei ole tehty*

Minä: Onko mitään aikataulua siitä lukon saapumisesta?

Huoltamomies: Ei ole. Se on automaattinen systeemi ja se tulee sieltä kyllä. Tilaus on sisässä.

Loppurepliikit oli sitten enää puhelun päättämistä.

Tässä saatetaan olla sormi suussa vielä heinäkuussakin, että kyllähän tuo VÄHÄN nyt pistää sapettamaan, vaikka tuskinpa tuokaan äijä sille italialaisten hitaudelle mitään voi.

Perkele.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tässä saatetaan olla sormi suussa vielä heinäkuussakin, että kyllähän tuo VÄHÄN nyt pistää sapettamaan, vaikka tuskinpa tuokaan äijä sille italialaisten hitaudelle mitään voi.

Perkele.
Sepähän se.. Italialaisten kanssa jatkuvasti työskentelevänä voin vakuuttaa, että ei ole mitään kovinkaan helmeä hommaa selitellä asiakkalle kun varaosia ei tule, tai jos tulee niin keskimäärin puolet ajasta ovat sitten vääriä.

Tietenkin se asiakasta nyppii ymmärrettävästi, mutta lukoksi on huoltofirmankaan paha muuttua.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Sepähän se.. Italialaisten kanssa jatkuvasti työskentelevänä voin vakuuttaa, että ei ole mitään kovinkaan helmeä hommaa selitellä asiakkalle kun varaosia ei tule, tai jos tulee niin keskimäärin puolet ajasta ovat sitten vääriä.

Tietenkin se asiakasta nyppii ymmärrettävästi, mutta lukoksi on huoltofirmankaan paha muuttua.
Eikö tämä katkeruus Kimin Ferrari-potkuista voisi pikkuhiljaa jo loppua!?!?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Italialaisten vika mm. 12 000 km huollon, takarenkaanvaihdon ja sähköstartin rahinojen tarkistuksen uupuminen.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Italialaisten vika mm. 12 000 km huollon, takarenkaanvaihdon ja sähköstartin rahinojen tarkistuksen uupuminen.
Toisaalta huolloissakin kun on muutoinkin keväisin ruuhkaa niin ihan ymmärrettävää että asiakkaan mopo laitetaan kerralla kondikseen eikä tehdä ns. pätkissä.
 
Ylös