Kyllä! Saatiin kumpikin olla sekä tyttö että poika! \o/Oliko sulla ja nomilla deitti? :wink:
Kyllä! Saatiin kumpikin olla sekä tyttö että poika! \o/Oliko sulla ja nomilla deitti? :wink:
No niin! Onnea!:thumbup:Kyllä! Saatiin kumpikin olla sekä tyttö että poika! \o/
Onko miehimysmäinen olo?Helpottunut.
Sanotaan vaikka näin, että omaatuntoa vastaan taistelu päättyi ihan hyvin.Onko miehimysmäinen olo?
Hienoa!Sanotaan vaikka näin, että omaatuntoa vastaan taistelu päättyi ihan hyvin.
Huh. Tulehtunut. 10 pv antibioottikuuri.Voi vittu, pikaisesti lääkärille (9.40), toivottavasti ei tule joku pikaleikkausjuttu.
Nivustyrä?:doubtful:
Muista hyvät tuliaiset!Vähän on jo matkakuumetta, kun maanantaina ois lähtö kohti Tallinnaa. :ahem:
Siinä olisi ollut ilmatorjuntaohjuksilla hyviä kohteitakun pidettiin jätkien kaa pienimuotoinen Skoda-miitti Hyrylän ympäristössä.
En ihan ymmärtänyt ongelmaa. Eikös tuo mene nyt ihan lain mukaan? Kai nuo sen mukaan menee missä virallisesti asut. Toisaalta et voi myöskään laskuttaa matkoja mitä et oikeasti ole tehnyt ("Espoo" - Tampere).Pienehkö vitutus. Juuri sopivasti loman alkuun.
Pomo hylkäsi viimeisen matkalaskuni Espooseen siillä perusteella että koska olen kirjoilla Espoossa. Edellisen pomon kanssa oli sopimus että kerran kuussa menen sinne oman piikkiin (hain samalla lapset Treelle) ja muista voin laskuttaa jos on selkeä syy. Tämä toimi 4 vuotta hienosti.
Nykyinen pomo on saku, ja perui tämän sopimuksen saman tien. En voi kuulemma laskuttaa "Espoo" - Espoo matkoista.
Laitoin sitten kyselyn vittuuksissani että koska minulla on Treella busineksen kanssa miitinki joka toinen torstai, niin kai voin laskuttaa sitten nämä "Espoo" - Tampere matkat vastaavan logiikan mukaan?
Todennäköisesti heppu repii pelihousunsa tuosta, mutta siinähän repii. Haistakoot paska jo koko firma.
Mulla ja pomolla on huonot välit, ei ne tästä enää pahene. Suuttui viimeksi kun sanoin sille että susta ei sitten ole kuulunut kolmeen kuukauteen mitään, mitä sä olet puuhaillut tässä välillä? Mutta on se jumalauta esimies jos kolmeen kuukauteen äijästä ei kuulu mitään.
Mun edellinen esimies oli kiinalainen nainen ja se soitti liki joka viikko ja kyseli että mitä puuhaan ja miten menee. Se olikin tunnollinen esimies. Saksalaiset on pelkkiä kumileimasimia.
no siis X viittasi "kirjoilla" varmaan siihen missä on firman mukaan kirjoilla, toimipisteessä siis.En ihan ymmärtänyt ongelmaa. Eikös tuo mene nyt ihan lain mukaan? Kai nuo sen mukaan menee missä virallisesti asut. Toisaalta et voi myöskään laskuttaa matkoja mitä et oikeasti ole tehnyt ("Espoo" - Tampere).
Se että on aiemmin ollut jokin sopimus, on tietty ihan ok ja kertoo toki hyvistä väleistä entisen pomon kanssa.
Mun työsopimuksessa lukee: Kun avaan ulko-oven, olen työmatkalla. Nätimmin muotuiltuna toki.En ihan ymmärtänyt ongelmaa. Eikös tuo mene nyt ihan lain mukaan? Kai nuo sen mukaan menee missä virallisesti asut. Toisaalta et voi myöskään laskuttaa matkoja mitä et oikeasti ole tehnyt ("Espoo" - Tampere).
Se että on aiemmin ollut jokin sopimus, on tietty ihan ok ja kertoo toki hyvistä väleistä entisen pomon kanssa.
Melko huonon sopparin oot neuvotellut, ei ole lomaa lainkaan!Mun työsopimuksessa lukee: Kun avaan ulko-oven, olen työmatkalla. Nätimmin muotuiltuna toki.