Mielialat ja muut tuntemukset 2

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Voi vittu, pikaisesti lääkärille (9.40), toivottavasti ei tule joku pikaleikkausjuttu.

Nivustyrä?:doubtful:
 

Örfil

Guest
Pienehkö vitutus. Juuri sopivasti loman alkuun.

Pomo hylkäsi viimeisen matkalaskuni Espooseen siillä perusteella että koska olen kirjoilla Espoossa. Edellisen pomon kanssa oli sopimus että kerran kuussa menen sinne oman piikkiin (hain samalla lapset Treelle) ja muista voin laskuttaa jos on selkeä syy. Tämä toimi 4 vuotta hienosti.

Nykyinen pomo on saku, ja perui tämän sopimuksen saman tien. En voi kuulemma laskuttaa "Espoo" - Espoo matkoista.

Laitoin sitten kyselyn vittuuksissani että koska minulla on Treella busineksen kanssa miitinki joka toinen torstai, niin kai voin laskuttaa sitten nämä "Espoo" - Tampere matkat vastaavan logiikan mukaan?

Todennäköisesti heppu repii pelihousunsa tuosta, mutta siinähän repii. Haistakoot paska jo koko firma.

Mulla ja pomolla on huonot välit, ei ne tästä enää pahene. Suuttui viimeksi kun sanoin sille että susta ei sitten ole kuulunut kolmeen kuukauteen mitään, mitä sä olet puuhaillut tässä välillä? Mutta on se jumalauta esimies jos kolmeen kuukauteen äijästä ei kuulu mitään.

Mun edellinen esimies oli kiinalainen nainen ja se soitti liki joka viikko ja kyseli että mitä puuhaan ja miten menee. Se olikin tunnollinen esimies. Saksalaiset on pelkkiä kumileimasimia.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Aiemmin päivällä oli tosi tyhjä fiilis tietyistä syistä luultavasti johtuen, mutta nyt sai taas uutta virtaa kun pidettiin jätkien kaa pienimuotoinen Skoda-miitti Hyrylän ympäristössä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Pienehkö vitutus. Juuri sopivasti loman alkuun.

Pomo hylkäsi viimeisen matkalaskuni Espooseen siillä perusteella että koska olen kirjoilla Espoossa. Edellisen pomon kanssa oli sopimus että kerran kuussa menen sinne oman piikkiin (hain samalla lapset Treelle) ja muista voin laskuttaa jos on selkeä syy. Tämä toimi 4 vuotta hienosti.

Nykyinen pomo on saku, ja perui tämän sopimuksen saman tien. En voi kuulemma laskuttaa "Espoo" - Espoo matkoista.

Laitoin sitten kyselyn vittuuksissani että koska minulla on Treella busineksen kanssa miitinki joka toinen torstai, niin kai voin laskuttaa sitten nämä "Espoo" - Tampere matkat vastaavan logiikan mukaan?

Todennäköisesti heppu repii pelihousunsa tuosta, mutta siinähän repii. Haistakoot paska jo koko firma.

Mulla ja pomolla on huonot välit, ei ne tästä enää pahene. Suuttui viimeksi kun sanoin sille että susta ei sitten ole kuulunut kolmeen kuukauteen mitään, mitä sä olet puuhaillut tässä välillä? Mutta on se jumalauta esimies jos kolmeen kuukauteen äijästä ei kuulu mitään.

Mun edellinen esimies oli kiinalainen nainen ja se soitti liki joka viikko ja kyseli että mitä puuhaan ja miten menee. Se olikin tunnollinen esimies. Saksalaiset on pelkkiä kumileimasimia.
En ihan ymmärtänyt ongelmaa. Eikös tuo mene nyt ihan lain mukaan? Kai nuo sen mukaan menee missä virallisesti asut. Toisaalta et voi myöskään laskuttaa matkoja mitä et oikeasti ole tehnyt ("Espoo" - Tampere).

Se että on aiemmin ollut jokin sopimus, on tietty ihan ok ja kertoo toki hyvistä väleistä entisen pomon kanssa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
En ihan ymmärtänyt ongelmaa. Eikös tuo mene nyt ihan lain mukaan? Kai nuo sen mukaan menee missä virallisesti asut. Toisaalta et voi myöskään laskuttaa matkoja mitä et oikeasti ole tehnyt ("Espoo" - Tampere).

Se että on aiemmin ollut jokin sopimus, on tietty ihan ok ja kertoo toki hyvistä väleistä entisen pomon kanssa.
no siis X viittasi "kirjoilla" varmaan siihen missä on firman mukaan kirjoilla, toimipisteessä siis.
(ts. jos olet espoon konttorilla niin et voi laskuttaa espoo-espoo)

edit. X voisi muuten laittaa pomolleen kulkukortin tiedot että oletkin ollut tampereella joka päivä, työasioissa siis.
sitten vaan takautuvasti matkalaskuja espoo-tre-espoo menemään niilä päivilä joina on treella ollut
(repinee verkkarinsa vielä pahemmin :p)
 

Örfil

Guest
Laki ja laki: jos minä ajan miitinkiin 400 km, niin se on 400 km vaikka virallisesti asuisin Fär-saarilla.

Helvetillistä kikkailua tuollainen ettei makseta matkakuluja. Sen ymmärrän että max korvaus olisi junalippu + bussi, mutta "ei mitään" on pikkaisen liikaa.

Kumpikohan on tärkeämpi firmalle: tyytyväinen työntekijä vai vittuuntunut työntekijä ja 150 e:n säästö?

Tämä on periaatekysymys, ei raha-asia.

Ja tuli heti perään kutsu kahdeksi päiväksi Espooseen. Laitoin pomolle viestin että sopii, on kesä ja yövyn teltassa 10 e per yö leirintäalueella. Hotelliin en mene.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En ihan ymmärtänyt ongelmaa. Eikös tuo mene nyt ihan lain mukaan? Kai nuo sen mukaan menee missä virallisesti asut. Toisaalta et voi myöskään laskuttaa matkoja mitä et oikeasti ole tehnyt ("Espoo" - Tampere).

Se että on aiemmin ollut jokin sopimus, on tietty ihan ok ja kertoo toki hyvistä väleistä entisen pomon kanssa.
Mun työsopimuksessa lukee: Kun avaan ulko-oven, olen työmatkalla. Nätimmin muotuiltuna toki.:eek:
 
Ylös