Siitä asti kun kortin sain.Enimmäkseen torstai, mutta muuten ei mitään hätää hätää.
Siitä asti kun kortin sain.Enimmäkseen torstai, mutta muuten ei mitään hätää hätää.
Vaihtelevaa. Parempia ja huonompia päiviä. Lääkkeet kaiketi vähän auttaa.:thumbup:
Mutta mites oireet?
Jos noin pitkän jaktuu, niin ilman muuta kannatata tsekkauttaa.Vaihtelevaa. Parempia ja huonompia päiviä. Lääkkeet kaiketi vähän auttaa.
Jos syksyllä vielä jatkuu, niin sitten tähystetään röörit.
Se on tuommoinen, minkä tarkoitusw on vähentää stressin vaikutusta mahan toimintaan.Jos noin pitkän jaktuu, niin ilman muuta kannatata tsekkauttaa.
Mitä lääkkeitä sa tohon otat? Ookko huomannu onko ruokavaliolla mitään vaikutusta?
Eikö me jjusban sovittu, että nää treffit pidetään salaisina?Perärööri sulla tähystetään. Eikä edes syksyllä vaan ensi torstaina.
Stressillä on toki tunnetusti yhteyksiä vatsavaivoihin, mutta kyllähän ne oireet sitten kuitenkin ilmenee jonkunmoisena fyysisenäkin näkyvänä ongelmana, esim. kyllähän sen mahdollisen veren on jostain tultava. No enivei, venaile ja kattele, mutta älä venaile ikuisesti etenkään jos ei tuosta yhtään paremmaksi muutu. Oikeella lääkityksellä se vaiva voi meinaan olla melkein laakista veke kuten mulla.Se on tuommoinen, minkä tarkoitusw on vähentää stressin vaikutusta mahan toimintaan.
Ruokavaliolla ei hirveästi näy vaikutusta olevan, kun nykyään tulee syötyä terveellisemmin kuin ennen. Kahvinkin oon oikeastaan kokonaan jättäny pois.
HETKINEN! En mä ole mitään sopinut! Treffit kun treffit, kyllä niillä pitää kerskua.Eikö me jjusban sovittu, että nää treffit pidetään salaisina?
*kerskuu treffeillä*HETKINEN! En mä ole mitään sopinut! Treffit kun treffit, kyllä niillä pitää kerskua.
Oliskohan sillä nyt vaan itsellään jotain huonosti elämässään, kun piti sut lytätäOli ihan kiva päivä, kunnes kaveri alko kertomaan mulle miten paskassa jamassa kaikki asiat on mun elämässä. Voi olla, että huumorimielessä niitä jutteli, mut mun huumorintaju ei yltäny niin pitkälle. Nyt kerään tässä rohkeutta et vois sanoa kyseiselle kaverille miten paljon muhun sattu.
Paskamainen "kaveri" sulla .Oli ihan kiva päivä, kunnes kaveri alko kertomaan mulle miten paskassa jamassa kaikki asiat on mun elämässä. Voi olla, että huumorimielessä niitä jutteli, mut mun huumorintaju ei yltäny niin pitkälle. Nyt kerään tässä rohkeutta et vois sanoa kyseiselle kaverille miten paljon muhun sattu.
Ei enää. Pyllyyn vaan sattuu.Jännittää.
Oliko sulla ja nomilla deitti? :wink:Ei enää. Pyllyyn vaan sattuu.