Törni
Well-known member
Ja asenne "kokka kohti uusia kokemuksia".Muista rasvat!
Ja asenne "kokka kohti uusia kokemuksia".Muista rasvat!
Oletko sä käytöstä poistetun varastorakennuksen perähuoneessa lukittuna jossain hylätyllä, pimeällä ja kylmän kostealla teollisuusalueella kelmien armoilla?Kauhia ihmiskontaktin kaipuu nytten . Huomioikaa, pliis!
*oikein surumieliset koiranpentusilmät*
Pilkkaa hän.Oletko sä käytöstä poistetun varastorakennuksen perähuoneessa lukittuna jossain hylätyllä, pimeällä ja kylmän kostealla teollisuusalueella kelmien armoilla?
Tuovat oven raosta kerran viikossa HK:n sinistä lenkkiä ja pari tölkkiä kulutusmaitoa?
Muutama vuosi sellaisessa saa varmasti kaipuuttamaan just tota noin kontaktia.
Voi Lumpparia!
Tuttu tunne.Kauhia ihmiskontaktin kaipuu nytten
Suututat ne ja naurat paskaset naurut päälle!:ahem:Muuten ihan hyvä, mut mietityttää, et mitä mun pitäs tehä, että en suututtaisi kaikkia.
Isot pojat kylillä on tietävinään, että Virossa myytävät käytetyt autot on Saksasta tuotuja ja kolarikorjattu ihan hyvin.Ps. auto vaimolle samalla haussa...ajan Viron kautta takas Suomeen, jos löytyy hyvä pirssi.
Tiedoksesi, et tuo ei auttanut pätkääkään.Suututat ne ja naurat paskaset naurut päälle!:ahem:
Perinteinen "Is it kind? Is it true? Is it necessary?" Yleensä toimii.Muuten ihan hyvä, mut mietityttää, et mitä mun pitäs tehä, että en suututtaisi kaikkia.
Ok, kai.Perinteinen "Is it kind? Is it true? Is it necessary?" Yleensä toimii.
Onko nyt kyse ihan oikeasta elämästä vai täällä foorumilla tapahtuvasta suututtamisesta.Muuten ihan hyvä, mut mietityttää, et mitä mun pitäs tehä, että en suututtaisi kaikkia.
Jos tosielämästä, niin laittaisin mausteeksi sekaan hieman/jonkin verran Melindan ehdostusta:Suututat ne ja naurat paskaset naurut päälle!:ahem:
Perinteinen "Is it kind? Is it true? Is it necessary?" Yleensä toimii.
Tota. Ei enää mistään. Siinä oli sekotuksena väärinkäsityksiä. Ja kyse oli mun forkasta.Onko nyt kyse ihan oikeasta elämästä vai täällä foorumilla tapahtuvasta suututtamisesta.
Jos kyse tästä foorumista, niin peesaan Mossea:
Jos tosielämästä, niin laittaisin mausteeksi sekaan hieman/jonkin verran Melindan ehdostusta:
:doubtful: RETSO!:frank: