Jep, niinhän sitä luulisi, mutta aina ei keksi sanottavaa.Sanominen on ihan helppoa! Aloittaa vaan sillä kirjaimella millä se alkaa ja siitä eteenpäin.
Jep, niinhän sitä luulisi, mutta aina ei keksi sanottavaa.Sanominen on ihan helppoa! Aloittaa vaan sillä kirjaimella millä se alkaa ja siitä eteenpäin.
Se on kuitenkin tärkeää käydä ilmoittamassa. Minulla se on joskus unohtunut sanomatta, ja ettäs se on sitten jälkikäteen harmittanut.Jep, niinhän sitä luulisi, mutta aina ei keksi sanottavaa.
Jep, vituttaa kuin sitä kuuluisaa pientä oravaa, jolta on mennyt ne rekkamiehen pastillit jäähän - eikun ne kiv - eikun siis ne käpyset.Se on kuitenkin tärkeää käydä ilmoittamassa. Minulla se on joskus unohtunut sanomatta, ja ettäs se on sitten jälkikäteen harmittanut.
Sanoa mitä?Se on kuitenkin tärkeää käydä ilmoittamassa. Minulla se on joskus unohtunut sanomatta, ja ettäs se on sitten jälkikäteen harmittanut.
Se ekalla kirjaimella alkava sana.Sanoa mitä?
Onnittelut :thumbup:Aikalailla keväinen!:ahem:
Verohommat takana, suuri helpotus! Pari kk mennyt enemmän tai vähemmän numeroita pyöritellen sairastumista peläten.
Talitintit visertävät iloisesti ulkona ja ensi kuussa Vapun aatto!
Kevättä kohti!
Nyt vois vaikka pienen flunssankin pitää...
Olin unohtanut jo entiseen kotiin liittyvät verohommat, kunnes eilen pätkähti mieleen, että verotoimistolta tuli alkuvuodesta kirje. Sitten "näppärästi" yksikätisenä etsimään, löytämään ja täyttämään. Illalla postilaatikkoon. Ajoissa. *huoh*Verohommat takana, suuri helpotus!
:doubtful: Vielä se ehtii sekin.Entä vatsatauti?
Onnittelut :thumbup:
Jos haluat, niin voit tulla täältä hakemaan vatsataudin - tosin tarttuvuudesta en vielä tiedä. Nuorimmainen tykkäsi yöllä oksentaa pari kertaa sänkyynsä :thumbfh:
Eihän sitä ehdoin tahdoin haluaisi sairastaa, mutta jos tuollainen kiertotauti on "pakko pitää", niin nyt olisi hyvä aika. Parin kolmen viikon päästä alkaa taas työt enemmälti ja pari pientä reissuakin tiedossa.Olin unohtanut jo entiseen kotiin liittyvät verohommat, kunnes eilen pätkähti mieleen, että verotoimistolta tuli alkuvuodesta kirje. Sitten "näppärästi" yksikätisenä etsimään, löytämään ja täyttämään. Illalla postilaatikkoon. Ajoissa. *huoh*
Flunssaa en kaipaa.
Renderöi?Aika hitaasti sun kone renderöi
Täh?Renderöi?
Sori.
Ei se mitn
Muista rasvat!Sitten meneekin 3 päivää Ruotsissa.