Knoukka
Well-known member
Mulla peräpeili. Olispa jo se firman perse.Tuulilasi halki. Olispa jo se firman auto.
Mulla peräpeili. Olispa jo se firman perse.Tuulilasi halki. Olispa jo se firman auto.
Joo kannattaa nostaa sitä d-vitamiiniannostusta.Kaikenpuolin masis. Kaikesta. Vituttaa käkkiä yksin jossakin hotellissa. Vituttaa kun autoon menee rahaa simona. Vituttaa olla reissunpäällä koko viikko. Vituttaa jopa se että vituttaa.
Etten ihan pahasti sano, niin simpura soikoon.
:ahem:Joo kannattaa nostaa sitä d-vitamiiniannostusta.
Lähen aikamoisessa lumipyryfissä kohti Kemiä!Tuu Mosse kaffelle - tai kaljalle :alppu:
...minä tarjoon.
KiC:ssä on painotasoitukset, eli juuri sinä hyödyt siitä. Muistelepa mitä tapahtui viimeeksi kun oli painotasoitukset kisassa.Älä yllytä eläkeläistä tollaiseen. Teen schumacherit kohta, sitäkö tässä nyt haetaan?
Ei kuulosta naiselliselta harrastukselta lain. Kivempi on jos nainen virkkaa sukkapuikkoja tai tekee jotain muuta naisellista levykiekkokyykkyjen asemesta.Meni kupoli sekaisin eilen, kun näin salilla ihan mielettömän punttimimmin. Se veti yhden jalan syväkyykkyjä 25kg levykiekko sylissään siten, että rutina vaan kuului (ehkä polvesta) ja trikoot pingottivat tiukkoina perseen kohdalla..
Se onkin Jacquesilla tuo "mimmi"-sana siellä vain huijaustarkoituksessa.Ei kuulosta naiselliselta harrastukselta lain. Kivempi on jos nainen virkkaa sukkapuikkoja tai tekee jotain muuta naisellista levykiekkokyykkyjen asemesta.
Mieti mikä puristusvoima! Kyllä sellainen voittaa kaiken maailman sukkapuikkopullerot 107-0.Ei kuulosta naiselliselta harrastukselta lain. Kivempi on jos nainen virkkaa sukkapuikkoja tai tekee jotain muuta naisellista levykiekkokyykkyjen asemesta.
Vielä jos ryppyisinä ja tukka nutturalla kiikkustuolissa virkkaavat, niin huomio on taattu.Ei kuulosta naiselliselta harrastukselta lain. Kivempi on jos nainen virkkaa sukkapuikkoja tai tekee jotain muuta naisellista levykiekkokyykkyjen asemesta.
Minulla oli tuota joskus ja siitä tuli kammottava vapina.Redol comp -yskänlääke saa jonkinlaisen hyperaktiivisen olon aikaan. Ihan kuin olisi juonut useamman kupin kahvia.
Niin mutta nyt olette vihdoinkin samixii. Olen nimittäin rivien välistä lukemalla päässyt siihen käsitykseen, että on melkoisen kädetöntä sakkia ne siellä duunissa?Kuulin, että työpaikalla on niin "hengetön meininki, kun et ole maisemissa".
Ihan vilpittömän vaatimattomana voin sanoa ja kirjoittaa, että uskon sen täysin.
Siinäpähän kituvat nekin.
Niin mutta nyt olette vihdoinkin samixii. Olen nimittäin rivien välistä lukemalla päässyt siihen käsitykseen, että on melkoisen kädetöntä sakkia ne siellä duunissa?