Mielialat ja muut tuntemukset 2

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Yritin helpottaa oloani lähtemällä rauhoittumisajelulle. Auto ei osoita mitään elonmerkkejä. Vain pieni naksutus nokkapellin alla. Käsikirja niin tönkkönä, että ei yhdellä kädellä pysty selaamaan. Miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa. *itkee*
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kylläpä Olgaa koetellaan. Tsemppiä ja silleen.
Vaan kyllä sä noista jutuista yksiulokkeisenakin selviät, ehkä hitaasti mutta kuitenkin. Stressaa ja huokaile jos se auttaa, jos ei niin virnistä. Ja tanssi, se auttaa aina. Ja lauleskelu.
T: burb von Trapp
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Yritin helpottaa oloani lähtemällä rauhoittumisajelulle. Auto ei osoita mitään elonmerkkejä. Vain pieni naksutus nokkapellin alla. Käsikirja niin tönkkönä, että ei yhdellä kädellä pysty selaamaan. Miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa. *itkee*
Tuo on kyllä masentavaa, kun kaikki menee päin pirkkalaa ja vielä autokin pettää. Kaikkensa antaneena 'mitäs tässä enää' -fiilis pakottaa vähän löysäämään.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Yritin helpottaa oloani lähtemällä rauhoittumisajelulle. Auto ei osoita mitään elonmerkkejä. Vain pieni naksutus nokkapellin alla. Käsikirja niin tönkkönä, että ei yhdellä kädellä pysty selaamaan. Miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa. *itkee*
Eihän tuo ole muuta, kuin että akku on tyhjentynyt. Naapurilta vaan pyytämään virtaa, ja ainakin puoli tuntia rauhoittumisajelua jotta akku lataantuu. Jos akun valo palaa ajon aikana, niin sitten on latautumisessa vika, eli korjaamokäynti, muuten ei. Pää pystyyn!
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Yritin helpottaa oloani lähtemällä rauhoittumisajelulle. Auto ei osoita mitään elonmerkkejä. Vain pieni naksutus nokkapellin alla. Käsikirja niin tönkkönä, että ei yhdellä kädellä pysty selaamaan. Miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa. *itkee*
Eihän tuo ole muuta, kuin että akku on tyhjentynyt. Naapurilta vaan pyytämään virtaa, ja ainakin puoli tuntia rauhoittumisajelua jotta akku lataantuu. Jos akun valo palaa ajon aikana, niin sitten on latautumisessa vika, eli korjaamokäynti, muuten ei. Pää pystyyn!
Ja jos ei ole akussa/laturissa vika niin joskus startin saa toimimaan kun kopauttaa vasaralla kevyesti starttimoottorin päähän. Siis kevyesti, ei kannata lyödä starttimoottoria muruiksi vaikka kovasti mieli tekisikin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ja jos ei ole akussa/laturissa vika niin joskus startin saa toimimaan kun kopauttaa vasaralla kevyesti starttimoottorin päähän. Siis kevyesti, ei kannata lyödä starttimoottoria muruiksi vaikka kovasti mieli tekisikin.
Onko uusissakin autoissa solenoidivikaa? Itsehän meinasin kirjoittaa samaa, mutta sitte muistin Olgan ajelevan vain uusilla autoilla ja niistähän mä en tiedä mitään.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Onko uusissakin autoissa solenoidivikaa? Itsehän meinasin kirjoittaa samaa, mutta sitte muistin Olgan ajelevan vain uusilla autoilla ja niistähän mä en tiedä mitään.
En osaa minäkään uusista autoista mitään sanoa. Ei kai niistäkään starttimoottori hajoa jos hiukan kolauttaa. Vai hajoaako? No, omalla vastuulla kolautatte sitten...
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Onko uusissakin autoissa solenoidivikaa? Itsehän meinasin kirjoittaa samaa, mutta sitte muistin Olgan ajelevan vain uusilla autoilla ja niistähän mä en tiedä mitään.
Ohjeiden mukaan ei pitäisi uudempia autoja käynnistellä apuvirralla. Saattaa mennä jotain rikki virtapiikeistä. Itsellä ei ole kovin uusi, mutta radio alkoi vaatimaan koodia jota minulla ei ole :wall:
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Mun käsittääkseni se ois se virtaa antava auto joka saattaa siinä virranannossa hajota, ei vastaanottava. Voin toki olla väärässäkin.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Mun käsittääkseni se ois se virtaa antava auto joka saattaa siinä virranannossa hajota, ei vastaanottava. Voin toki olla väärässäkin.
Mun käsittääkseni siinä voi mennä molemmat autot.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kiitos hyvistä vinkeistä.

Akku on vessan lattialla ja latauksessa. Sain apurilta ohjeen katsoa/kokeilla semmoisella mittarilla, miten tilanne kehittyy. Äsken yritin kokeilla. No, eihän siitä he**etti mitään tullut, kun ei ole kuin yksi käsi. :wall:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mun käsittääkseni jos auto on niin huonosti tehty ettei kestä ottaa vastaan apuvirtaa tai sitä jakaa niin sellaisen kärryn voi huoletta viedä kierrätykseen.

Joku autosähkötalentti vois tietysti valaista onko rikkoutumisherkkyyteen mitään vaikutusta sillä yhdistääkö piuhat "plussasta plussaan, miinuksesta miinukseen" tai survooko sen yhden piuhan tyhjän akun miinuksen sijaan auton koriin ts. maahan...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kiitos hyvistä vinkeistä.

Akku on vessan lattialla ja latauksessa. Sain apurilta ohjeen katsoa/kokeilla semmoisella mittarilla, miten tilanne kehittyy. Äsken yritin kokeilla. No, eihän siitä he**etti mitään tullut, kun ei ole kuin yksi käsi. :wall:
Kehittyy miten kehittyy, mutta anna kehittyä tarpeeksi kauan, yön yli tai silleen.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Sunnuntai illan fiilis, tietäen että huomenna kolkuttaa maanantai.
 
Ylös