PuoliPöhkö
Well-known member
Ootko sinäkin joku perkeleen nörtti kun ohjelmointia opiskelet?Google on ystävä. Tasan tarkkaan ainoa keino millä olen läpäissyt lähemmäs kymmenen ohjelmointikurssia.
En olis luullu.
Uskomatonta.
Ootko sinäkin joku perkeleen nörtti kun ohjelmointia opiskelet?Google on ystävä. Tasan tarkkaan ainoa keino millä olen läpäissyt lähemmäs kymmenen ohjelmointikurssia.
Synkässä nuoruudessani olen opiskellut elektroniikka-alaa. Häpeän sitä ajanjaksoa joka päivä.Ootko sinäkin joku perkeleen nörtti kun ohjelmointia opiskelet?
En olis luullu.
Uskomatonta.
Kyllähän tuossa oppii kanssa. Mallioppiminen jne. Oon nyt muokkaillu tuota koodia vähän huonommaks, ettei voida kopioinnista syyttää.Osanottoni! Toi syö kyllä miestä jos mikä! :jaska:
Jäi ainutkertainen oppimismahdollisuus käyttämättä koska
joku peelo syötti ratkaisun ruudullesi juuri silloin kun ei olisi pitänyt.
Älä nyt, en mäkään mitään nörttialaa opiskele, mutta niin vaan kuuluu ohjelmointia tähänkin.Ootko sinäkin joku perkeleen nörtti kun ohjelmointia opiskelet?
En olis luullu.
Uskomatonta.
Särjestä saa todella hyvää muonaa kun hauduttaa niitä ruotoineen päivineen esim. pakissa riittävän kauan.Se TUNNE kun muikkuverkkoja nostaessa kalaa tuleekin ihan hopeisena köytenä. Ihan hyvä - jos pitää SÄRJESTÄ :mad_old:
Jep. En olisi uskonut. Kerran skruudasin Ainossa jotain savustettua särkeä. Oli ihan tajuttoman hyvää.Särjestä saa todella hyvää muonaa kun hauduttaa niitä ruotoineen päivineen esim. pakissa riittävän kauan.
Saa saa mutta tomaattisärki ei ole mun juttu. Naapurin kissalla on evästä pitkäksi aikaa.Särjestä saa todella hyvää muonaa kun hauduttaa niitä ruotoineen päivineen esim. pakissa riittävän kauan.
Se on kivaa katseltavaa kun kissa syö särkeä. Tasaisena virtana toisesta suupielestä kalaa sisään ja toisesta evää, ruotoa ja suomua ulos. Muistaakseni oli juuri särki tuon prosessin aiheuttava kala.Saa saa mutta tomaattisärki ei ole mun juttu. Naapurin kissalla on evästä pitkäksi aikaa.
Kannattaa tsempata ko. asian suhteen ja ottaa niskalenkki itsestään ja myös huvittamattomuudesta. Lopussa kiitos seisoo, sitten kun opinnäytetyö on tehty.Oppari tökkii. :dunno: Pitäisi työstää eteenpäin, mutta kun ei huvita juuri nyt.. Aihe sinänsä on kiinnostava.
Äijä vaihtoon ja Joni tilalle?Valintoja, valintoja... Mihin itsestään on ja mitä oikeasti haluaa? Varma epävarmuus vai epävarma varmuus? Onko muutokseen kallistuminen merkki pitkäjänteisyyden puutteesta ja ongelmien pakoilusta kohtaamisen ja ehkä selvittämisen sijaan?
Mä mietin ihan samaa.Valintoja, valintoja... Mihin itsestään on ja mitä oikeasti haluaa? Varma epävarmuus vai epävarma varmuus? Onko muutokseen kallistuminen merkki pitkäjänteisyyden puutteesta ja ongelmien pakoilusta kohtaamisen ja ehkä selvittämisen sijaan?
Päässä pyörivät mietinnät osuvat aiheeltaan kyllä paljon lähemmäs Williamsin postausta kuin tätä. Tai ainakin se toinen vaihtoehto.Äijä vaihtoon ja Joni tilalle?
Isoja kysymyksiä. Itseään ei kannata uhrata yleisen hyväksynnän tmv. toivossa. Itse luopuisin asioista, joista ei saa mitään (henkistä) tyydytystä, ja suuntaisin (itsekkäästi) niitä kohti, joista saa. Yleensä se tarkoittaa irtiottoa mukavuusalueelta, ainakin aluksi.Valintoja, valintoja... Mihin itsestään on ja mitä oikeasti haluaa? Varma epävarmuus vai epävarma varmuus? Onko muutokseen kallistuminen merkki pitkäjänteisyyden puutteesta ja ongelmien pakoilusta kohtaamisen ja ehkä selvittämisen sijaan?
Hyvä neuvo, ainakin teoriassa.Isoja kysymyksiä. Itseään ei kannata uhrata yleisen hyväksynnän tmv. toivossa. Itse luopuisin asioista, joista ei saa mitään (henkistä) tyydytystä, ja suuntaisin (itsekkäästi) niitä kohti, joista saa. Yleensä se tarkoittaa irtiottoa mukavuusalueelta, ainakin aluksi.