107% komp.On vähän tyhjä ja täysi olo. Tyhjä kun kausi loppui ja täysi koska ylensöin.
Paketti lihiksiä, mäyris kaljaa, sipsipussi ja vähän jotain pientä siihen kylkeen oli ihan hyvät F1-mätöt.
107% komp.On vähän tyhjä ja täysi olo. Tyhjä kun kausi loppui ja täysi koska ylensöin.
Olisin voinut lyödä vetoa, että sulta pettää ensin pää ennen elimistöä.Musta tuntuu, ettei mun elimistö kestä tätä menoa.
Eritoten peräpää.Olisin voinut lyödä vetoa, että sulta pettää ensin pää ennen elimistöä.
Kaikki lepakot sentään kellotapulissa.Se on muuten aina yhtä mieltä ylentävä kokemus kun yhtäkkiä täydellisestä kodinrauhasta havahdut ääneen:
*PAKS-SPRRRUTS* !!!!!!
Ja ripuli on katossa.
Oot sen verran lähellä Tanperetta, jotta anna palaa vaan.Onneksi etädiagnosointi on kielletty.
Apaattinen ja aloitekyvytön.
Kitsovreniahan sulla on!Innostunut ja innovatiivinen!
Nykkö se istuu siinä hiljaa kuin mykkä paskalla vai huokaileeko se raskaasti?Loukkasin tahattomasti työhuonekaveria ja se herkesi puhumattomaksi.
Ehkä ei enää istu siellä. Lähdin ennemmin pois ja toivotin hyvää yötä.Nykkö se istuu siinä hiljaa kuin mykkä paskalla vai huokaileeko se raskaasti?
Missäs mä oon aiemmin törmännyt tohon...joku nettisaitti se oli...Huumorilla sanottu juttu ymmärrettiin väärin. :frown:
En usko. Ihan ainutkertainen tapahtumahan tuollainen on.Missäs mä oon aiemmin törmännyt tohon...joku nettisaitti se oli...