Ota tinneriä, ni helpottaaKatselin taas pitkästä aikaa tätä foorumia. Pakko sanoa, että tunne oli sama kuin katsoisi kuinka maali kuivuu seinässä
Mukava kuulla ammattilaisen vinkkejä mutta en taida pelkän tämän pystyyn kuolleen foorumin takia jaksaa könytä autotalliin.......Ota tinneriä, ni helpottaa
Oletko siis turisti??Mukava kuulla ammattilaisen vinkkejä mutta en taida pelkän tämän pystyyn kuolleen foorumin takia jaksaa könytä autotalliin.......
Tällä f1-foorumilla? No takuuvarmasti :thumbup:Oletko siis turisti??
Kyllä minuakin harmittaisi, kun ei pääsisi sisäsiittolaan ristiin naimaan, vaikka jutut olisivat vielä huonompia.Mutta silti jokaisen bannin jälkeen tulet heti takaisin.
Jos heti on sinulle viikko bannin päättymisestä niin siinä tapauksessaMutta silti jokaisen bannin jälkeen tulet heti takaisin.
Sinäkin siis tunnistat jo tämän yhteisön oikean luonteen. Hyvä :thumbup:Takaisin kumminkin tulit sisäsiittoisten sekaan.
Mulla on ollu monesti kyytiläisiä Hki-Jyväskylä välillä. Kimppa- tai kyydit.netistä siis. Vitosen-kympin tai opiskelijalta pullakahvin matkalla olen pyytänyt. Mutta tollasia ne on Bemarimiehet!Hämmennyin niin bal gu eräs neitokainen, kutsutaan häntä tässä vaikkapa nimellä "vaimoke", laittoi tuossa piruuttaan ilmoituksen FB:n kimppakyyti-palstalle aikeenaan päästä pyhien jälkeen Oulusta takaisin Tampereelle. Äsken tuli yhteydenotto Bemarimieheltä, jossa tämä pyysi ko. siivusta bensarahaa 60 euroa! KUUSIKYMPPIÄ!! Edes mun vanha Opel ei vienyt kuuttakymppiä Oulun reissulla edes menopaluuna. Joku on nyt ymmärtänyt kimppakyydin ajatuksen hieman väärin tai jotain. Junakin tulee halvemmaksi.
Älytöntä.