Mielialat ja muut tuntemukset 2

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Kaipa tuo läpi meni. En taida jaksaa aloittaa uutta kirjoitusprosessia, joten seuraavaksi voisikin suunnitella kauppalistaa Alko-reissulle.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Katselin taas pitkästä aikaa tätä foorumia. Pakko sanoa, että tunne oli sama kuin katsoisi kuinka maali kuivuu seinässä :p
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Oli täällä muutama ihan hyväkin tyyppi. Pääosin sävy oli kuitenkin mollivoittoinen ja helvetin sisäänpäin kääntynyt. Vähän kuin sisäsiittolassa jossa naidaan toisia ristiin rastiin.......
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pitää näköjään tehdä takaisin 3 kk sairasloma ennen vuodenvaihdetta?

Tunnin päästä kotona.:mad:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Hämmennyin niin bal gu eräs neitokainen, kutsutaan häntä tässä vaikkapa nimellä "vaimoke", laittoi tuossa piruuttaan ilmoituksen FB:n kimppakyyti-palstalle aikeenaan päästä pyhien jälkeen Oulusta takaisin Tampereelle. Äsken tuli yhteydenotto Bemarimieheltä, jossa tämä pyysi ko. siivusta bensarahaa 60 euroa! KUUSIKYMPPIÄ!! Edes mun vanha Opel ei vienyt kuuttakymppiä Oulun reissulla edes menopaluuna. Joku on nyt ymmärtänyt kimppakyydin ajatuksen hieman väärin tai jotain. Junakin tulee halvemmaksi.

Älytöntä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ehkä se oli laskenu kustannuksiin löpöjen lisäks moottorin kulumisen, auton huollon, kasvavan kolaririskin kakkoskuljettajan läsnäolon seurauksena sekä loppusiivouksen.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Jos se oli se sullekin tuttu Bemari-mies, niin onhan tuossa aika reilu ylimääräinen lenkki ajaan ihan Ouluun saakka vain sun "vaimokkeen" takia.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Hämmennyin niin bal gu eräs neitokainen, kutsutaan häntä tässä vaikkapa nimellä "vaimoke", laittoi tuossa piruuttaan ilmoituksen FB:n kimppakyyti-palstalle aikeenaan päästä pyhien jälkeen Oulusta takaisin Tampereelle. Äsken tuli yhteydenotto Bemarimieheltä, jossa tämä pyysi ko. siivusta bensarahaa 60 euroa! KUUSIKYMPPIÄ!! Edes mun vanha Opel ei vienyt kuuttakymppiä Oulun reissulla edes menopaluuna. Joku on nyt ymmärtänyt kimppakyydin ajatuksen hieman väärin tai jotain. Junakin tulee halvemmaksi.

Älytöntä.
Mulla on ollu monesti kyytiläisiä Hki-Jyväskylä välillä. Kimppa- tai kyydit.netistä siis. Vitosen-kympin tai opiskelijalta pullakahvin matkalla olen pyytänyt. Mutta tollasia ne on Bemarimiehet!
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Viimeksi kun otin liftaripariskunnan kyytiin, niin tarjosin heille vielä pari kaljaakin :thumbfh: On kyllä sitroenisti kaukana bemarimiehestä - niin olisikohan tästä nyt tuohon naapuriin 50 metriä matkaa.
 
Ylös