Kiitos selvennyksestä puolestani.Tässä ja suurinpiirtein jokaisessa postauksessa tällä forumilla.
Kiitos selvennyksestä puolestani.Tässä ja suurinpiirtein jokaisessa postauksessa tällä forumilla.
Yhtä JUTTUA!Mitä sä tolla tarkotat?
Itse olen kusettanut kavereita monesti tarjoamaan vaikkapa hese-aterian harrastusreissun yhteydessä, kun autoiltu pari-kolmesataa kilsaa mun autolla. Lankaan ovat menneet. Aina :thumbup:
Silloin velat tuntuu saatavilta, Squier Fenderiltä ja autokin kuin TT:ltä eiku.....Alkaa olla epäterveellistä, mutta vitutus on pienempi näin..
Jotakuinkin.Silloin velat tuntuu saatavilta, Squier Fenderiltä ja autokin kuin TT:ltä eiku.....
Ensinnäkin, ethän sä osaa edes jakolaskua: 19,9 jaettuna kolmella (vanhalla jakokulmalla) on 6,33 euroa. Sipseillä EI saa alennusta.= 19,9 € jaettuna kolmella eli kuus jyyröö nokkaa kohti. Ajattelenko mä tän jotenkin eri tavalla kuin muut?
Karkkia saa rahaa vastaan hyvinvarustelluista vähittäismyymälöistä sekä siirtomaatavarakaupoista.Kaksi iltaa putkeen törmännyt todelliseen First World Problemssiin: tehnyt mieli karkkia mutta en ole sitä omannut. Korvikkeeksi runsassokerista teetä, eikä se kovin hyvä korvike ole. Vähän paha mieli kyllä nyt.
Tulipa muisto menneisyydestä, kun Kajaanissakin oli tuollainen kauppa. Sen tuoksumuisto tuntuu niin elävästi.Karkkia saa rahaa vastaan hyvinvarustelluista vähittäismyymälöistä sekä siirtomaatavarakaupoista.
Apteekista rintasokeria. Makeet tissit!Karkkia saa rahaa vastaan hyvinvarustelluista vähittäismyymälöistä sekä siirtomaatavarakaupoista.
Nummelan kaveri kertoi sanakokeessa ko. kaupan olevan ruotsiksi: transportlandvaruhandelin. Sai ko. suorituksesta plussan. Kolonialaffär lienee lähempänä? Kirjoitinkohan oikein?:doubtful:Karkkia saa rahaa vastaan hyvinvarustelluista vähittäismyymälöistä sekä siirtomaatavarakaupoista.