Jännitys tiivistyy...Nyt on jännät paikat.
Jännitys tiivistyy...Nyt on jännät paikat.
Ostit satasella ja myit 80:ahkdeksallakympillä?Urheilullisesti ollut hyvä vuosi ja työn kannalta harvinaisen paska.
Myynnit parikytä pinnaa pakkasella varmaan. Toki 1/4 vuoden sairaslomakin vaikuttanee???
Eikun prosentin voitolla möin. Ostin eurolla, möin kahdella.:frank:Ostit satasella ja myit 80:ahkdeksallakympillä?
Vähän sama vika.Mossen myynneistä tulikin mieleeni, että pitäs katella imuriin pusseja jostain.
Ei niillä hinnoilla kannata ostaa. Muovipussi käy aivan yhtä hyvin.Mossen myynneistä tulikin mieleeni, että pitäs katella imuriin pusseja jostain.
Jep.Ei niillä hinnoilla kannata ostaa. Muovipussi käy aivan yhtä hyvin.
Niinhän äitivainaanikin luuli ja joutui ostamaan uuden imurin, kun vanha ei enää imenyt.Ei niillä hinnoilla kannata ostaa. Muovipussi käy aivan yhtä hyvin.
:thumbup:
Mulla kävin ihan toisin. Tässä jo viikon ajan nukkunut hyvin, muttä tänään menin kolmelta nukkumaan ja heräsin tuttuun tapaan seitsemältä. Yritin pari tuntia tossa tosin vielä torkkua, mutta kuitenkin vähän on väsy.Pistin pään tyynyyn siinä vartin tämän vuoden puolella ja herätessä kello näytti 9.18. En oon näin pitkiä yöunia nukkunut vuosiin. Hyvin alkoi siis tämä vuosi. :ahem:
Parempihan kenkä on pitää tyynynä kuin jalassa nukkuessa. Useimmiten jos nukkuu kengät jalassa on herättyä helvetin kehno olo.Nukuin pätkittäin, mutta huonosti mun selälle epäsopivassa sängyssä, peittonani koostansa päätellen lasten makuupussi ja tyynynä kenkä. Ihan hyvä mieli.
Ootko vielä Vihannissa? Kaveri on aamulla tulossa sinne päin.Nukuin just melkein tunnin päikkärit. Nyt tekis mieli tappaa vaikka tuo markojii, mutta juuvaan nyt ensin kahavit.
Joo, oma kenkä se oli. En vaan osaa nukkua ilman päänalusta ja muuta sopivaa en tuohon hätään löytänyt, enkä kovin paljoa jaksanut etsiäkään.Parempihan kenkä on pitää tyynynä kuin jalassa nukkuessa. Useimmiten jos nukkuu kengät jalassa on herättyä helvetin kehno olo.
Noku eilen tulin stadiin. Mutta voisin tietää pari kyläpaikkaa kaverilles!Ootko vielä Vihannissa? Kaveri on aamulla tulossa sinne päin.