Mielialat ja muut tuntemukset 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Isoja kysymyksiä. Itseään ei kannata uhrata yleisen hyväksynnän tmv. toivossa. Itse luopuisin asioista, joista ei saa mitään (henkistä) tyydytystä, ja suuntaisin (itsekkäästi) niitä kohti, joista saa. Yleensä se tarkoittaa irtiottoa mukavuusalueelta, ainakin aluksi.

Kyllä. Mä löytäisin itteni lähikuppilasta räkä poskella. Käyhän se irtiotosta, mutta miten saada enää kiinni mistään?

Hyvä neuvo, ainakin teoriassa.
Se, olisiko A tyydyttävämpää kuin B ei vain välttämättä kokeilematta ole niin selvää. Varsinkin, kun eri valinnat voivat avata erilaisia mahdollisuuksia, tarkastelujakson valinta vaikeuttaa entisestään arviointia.
Totta tuokin. Oman kokemukseni mukaan oikeastaan vasta jostain 25-vuotiaasta alkaen oppii pikku hiljaa lukemaan itsestään aina vain paremmin ja tietämään mitä mieltä asioista oikeasti on ja millä asioilla on merkitystä.

1135239942674.gif

Nyt kun kerran tuo kunnan isompi persläpi tuli mainituksi, niin löytyihan siihenkin Fingerpori.

Totta tuokin. Oman kokemukseni mukaan oikeastaan vasta jostain 25-vuotiaasta alkaen oppii pikku hiljaa lukemaan itsestään aina vain paremmin ja tietämään mitä mieltä asioista oikeasti on ja millä asioilla on merkitystä.
Sen puolen ainakin allekirjoitan, että itselläni ovat vielä aika hakusessa. Noh, katsotaan mitä aika tuo tullessaan.

Kävin nakkaamassa muikkuverkot jordaanin loppuiltapäivän hämärtyessä. Järvellä tuprutteli kevyesti lunta. Mukavaa vastapainoa loppuvuoden sopparineuvotteluille ja loputtomalle excelöinnille.

Nyt sitten niitä kysymyksiä, jota olen yrittänyt vähän pyöritellä, on päässyt ja pääsee vielä esimiehen pyynnöstäkin miettimään.

Nyt sitten niitä kysymyksiä, jota olen yrittänyt vähän pyöritellä, on päässyt ja pääsee vielä esimiehen pyynnöstäkin miettimään.

Anna vähän ohjeita? Meneekö homma niin, että me kysytään vai kysytkö sä ja foorumi vastaa?

Ihan itse hoidin tuon kysymysten miettimisen (ja vähän lähipiiri auttoi). Meinaa tulla kyynel silmään, kun miettii niitä mahtavia ihmisiä, joiden kanssa en kohta enää päivittäin työskentelekään.

Tuli tuosta Estaten jutusta mieleen, että nyt yhden tulevan projetin tiimoilta tuli ilmoille mahdollisuus jopa kahden eri alan opiskelijan tehdä päättötyötä. Täytyy ensi viikolla käydä paikallisessa ammattikoreakoulussa heittämässä ehdotusta eteenpäin.

Pientä jännitystä ilmoilla, parin tunnin päästä treffeille.
Jää aika-ajot näkemättä livenä, mutta näillä mennään.

Pientä jännitystä ilmoilla, parin tunnin päästä treffeille.
Jää aika-ajot näkemättä livenä, mutta näillä mennään.

Viet naaraan sports academyyn kattomaan aikiksia ja kerrot autojen aerodynaamisista ratkaisuista.

Saletisti natsaa.

Pahimmillaan käy niin että herää yksin sohvalta makkaraperunat rinnuksilla.

Vietin eilen aikaani kaupunkinne kamaran alapuolella. - 360 metrissä.
Matka kamaran alle sujui Koneen testilaboratorion käytössä olevalla speed-hissillä, pilvenpiirtäjien tarpeita varten rakennettu testikuilu on tehty nurinkurisesti maan pinnalta alaspäin, kalkkikivikaivoksen uumeniin.

Sää alhaalla oli +8 C ja hyvin kostea.

Miinus 350 metriä ja syvenee...

404488910.jpg

Viimeksi muokattu: