Mielialat ja muut tuntemukset 3

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
mielenvoimaa vastustaa alkoholin kiroa.
Sillä voimalla mennään korkeintaan hoitoon, ei parannuta alkoholismista, mutta tämän Domppari tietääkin.

Choice is his, sanoo vanhuskokopappa OT:na aijaijai ja olisi suotavaa käyttää suomea!

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Sillä voimalla mennään korkeintaan hoitoon, ei parannuta alkoholismista, mutta tämän Domppari tietääkin.

Choice is his, sanoo vanhuskokopappa OT:na aijaijai ja olisi suotavaa käyttää suomea!
Jotenkin kuulostaa siltä, että oletkin käynyt pelastusarmeijassa kertaamassa?

Örfil

Guest
Mä teille Pelastusarmeijan hihamerkin maastopuvussani näytän ensi kuun 12 pv illalla!
Tai ainakin heti kun sen olen ommellut kiinni silloin.

Hartsa76

Well-known member
Mä teille Pelastusarmeijan hihamerkin maastopuvussani näytän ensi kuun 12 pv illalla!
Tai ainakin heti kun sen olen ommellut kiinni silloin.
Siinä vaiheessa kun olet ommellut hihamerkin maastopukuusi kiinni huomaat yllättäen, että siinä hihamerkissä onkin musta hakaristi punaisella pohjalla olevan valkean ympyrän sisällä.

Örfil

Guest
Kukapa ei hihamerkkejään Natsivarustelekasta tilaisi?
Kyselin ja sieltä vastattiin raivokkain äänenpainoin ettei semmoisia merkkejä heillä myydä, ainoastaan jakotavarana pv:n taholta ja kurssit hyväksytysti suorittaneille :thumbup: Esim. meikäromaanille.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kyselin ja sieltä vastattiin raivokkain äänenpainoin ettei semmoisia merkkejä heillä myydä, ainoastaan jakotavarana pv:n taholta ja kurssit hyväksytysti suorittaneille :thumbup: Esim. meikäromaanille.
Yks vääpeli tuli iltavapailla vittuilemaan mun hihamerkit, että "mitäs hyöhensarjan poika?" ja työnsi rintamuksista.

Vaarallisia on hihamerkit.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Alakuloinen ja turvaton mieliala ja olo. Tuntuu niin pahalta, kun ympärillä riidellään ja sanotaan toisilleen tarpeettoman pahasti. Vaikka en itse ole riidan ja sanomisten osapuolena, niin siitä huolimatta tuntuu pahalta. :frown:

Örfil

Guest
Oletko sä nyt mennyt lukemaan Ilta-Sanomien lukijoiden uutiskommentteja?

Captain Howdy

Well-known member
Alakuloinen ja turvaton mieliala ja olo. Tuntuu niin pahalta, kun ympärillä riidellään ja sanotaan toisilleen tarpeettoman pahasti. Vaikka en itse ole riidan ja sanomisten osapuolena, niin siitä huolimatta tuntuu pahalta. :frown:
Koiran kanssa luontoon, helpottaa.

burb

.
Anteeksi. :(