Örfil
Guest
mielenvoimaa vastustaa alkoholin kiroa.
Sillä voimalla mennään korkeintaan hoitoon, ei parannuta alkoholismista, mutta tämän Domppari tietääkin.
Choice is his, sanoo vanhuskokopappa OT:na aijaijai ja olisi suotavaa käyttää suomea!
mielenvoimaa vastustaa alkoholin kiroa.
Sillä voimalla mennään korkeintaan hoitoon, ei parannuta alkoholismista, mutta tämän Domppari tietääkin.
Choice is his, sanoo vanhuskokopappa OT:na aijaijai ja olisi suotavaa käyttää suomea!
Jotenkin kuulostaa siltä, että oletkin käynyt pelastusarmeijassa kertaamassa?
Mä teille Pelastusarmeijan hihamerkin maastopuvussani näytän ensi kuun 12 pv illalla!
Tai ainakin heti kun sen olen ommellut kiinni silloin.
Kukapa ei hihamerkkejään Natsivarustelekasta tilaisi?
Kyselin ja sieltä vastattiin raivokkain äänenpainoin ettei semmoisia merkkejä heillä myydä, ainoastaan jakotavarana pv:n taholta ja kurssit hyväksytysti suorittaneille :thumbup: Esim. meikäromaanille.
Alakuloinen ja turvaton mieliala ja olo. Tuntuu niin pahalta, kun ympärillä riidellään ja sanotaan toisilleen tarpeettoman pahasti. Vaikka en itse ole riidan ja sanomisten osapuolena, niin siitä huolimatta tuntuu pahalta. :frown:
En.Oletko sä nyt mennyt lukemaan Ilta-Sanomien lukijoiden uutiskommentteja?
Tuo auttaa yleensä, mutta kolme lenkkiä päivässä ei nyt tahdo helpottaa.Koiran kanssa luontoon, helpottaa.
Alakuloinen ja turvaton mieliala ja olo. Tuntuu niin pahalta, kun ympärillä riidellään ja sanotaan toisilleen tarpeettoman pahasti. Vaikka en itse ole riidan ja sanomisten osapuolena, niin siitä huolimatta tuntuu pahalta. :frown:
Koiran kanssa luontoon, helpottaa.
Pieni annos tappamista auttaa aina.