ProjectMaster
Well-known member
Ihan älytön mahakipu ja oksettaa. Ei ole hyvä fiilis
Valintansa perusteella väittäisin, että teit ihan oikein.Mustasukkainen. Nimittäin.
Ei saatana.
Syssymmällä annoin kakkosnaisen ymmärtää että tapaileminen ei jatku. Minä hullu. Isorintainen punapää. Entinen missi.
Ei ottanut hyvin hän sitä.
On nyt löytänyt miehen hän. Kuusikymppisen papparaisen. Niin, aivan.
Miehellä on leukapussit ryppyiset kuin kuin leguaanilla. Punaiset silmälasit. Kuin antivitunalatalo.
Onhan tämä nyt kauheaa katsottavaa. Vittuileeko? Henkinen keskisormi ilmassa viuhuen. Että Flodin, katso tätä. Haudan partaalta yskii mies päälle.
Olen mulkvisti. Tämä ei mene oikein.
En soisi noin tarkkoja kuvauksia itsestäni.Mustasukkainen. Nimittäin.
Ei saatana.
Syssymmällä annoin kakkosnaisen ymmärtää että tapaileminen ei jatku. Minä hullu. Isorintainen punapää. Entinen missi.
Ei ottanut hyvin hän sitä.
On nyt löytänyt miehen hän. Kuusikymppisen papparaisen. Niin, aivan.
Miehellä on leukapussit ryppyiset kuin kuin leguaanilla. Punaiset silmälasit. Kuin antivitunalatalo.
Onhan tämä nyt kauheaa katsottavaa. Vittuileeko? Henkinen keskisormi ilmassa viuhuen. Että Flodin, katso tätä. Haudan partaalta yskii mies päälle.
Olen mulkvisti. Tämä ei mene oikein.
:thumbup::thumbup::thumbup:Stressin kanssa tehnyt töitä tässä ja yrittänyt oppia rauhoittamaan itseään.
Vaimokin antanut luvan relata kotitöiden suhteen, kun ei housuissakaan enää seiso.:thumbup::thumbup::thumbup:
Entä ilman?Vaimokin antanut luvan relata kotitöiden suhteen, kun ei housuissakaan enää seiso.
No sitten seisoo ihan pyytämättäkin ja läpi yön, ettei nukkua saatana saa.Entä ilman?
Jossain vaiheessa pitäisi pitää, kun kerkiää.No sitten seisoo ihan pyytämättäkin ja läpi yön, ettei nukkua saatana saa.
Pääsisäisen jälkeen loma <3