Mielialat ja muut tuntemukset 3

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Mustasukkainen. Nimittäin.

Ei saatana.

Syssymmällä annoin kakkosnaisen ymmärtää että tapaileminen ei jatku. Minä hullu. Isorintainen punapää. Entinen missi.
Ei ottanut hyvin hän sitä.
On nyt löytänyt miehen hän. Kuusikymppisen papparaisen. Niin, aivan.

Miehellä on leukapussit ryppyiset kuin kuin leguaanilla. Punaiset silmälasit. Kuin antivitunalatalo.

Onhan tämä nyt kauheaa katsottavaa. Vittuileeko? Henkinen keskisormi ilmassa viuhuen. Että Flodin, katso tätä. Haudan partaalta yskii mies päälle.

Olen mulkvisti. Tämä ei mene oikein.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tänään vuosi siitä kun faijalle vaihdettiin tekonivel joka meni sitten witux ja henki lähti.

Huomenna olisi täyttänyt 82.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku

Ei saatana.

Syssymmällä annoin kakkosnaisen ymmärtää että tapaileminen ei jatku. Minä hullu. Isorintainen punapää. Entinen missi.

Miehellä on leukapussit ryppyiset kuin kuin leguaanilla. Punaiset silmälasit. Kuin antivitunalatalo.

Onhan tämä nyt kauheaa katsottavaa. Vittuileeko? Henkinen keskisormi ilmassa viuhuen. Että Flodin, katso tätä. Haudan partaalta yskii mies päälle.

Valintansa perusteella väittäisin, että teit ihan oikein.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kolmen päivän ajan 15-tuntista päivää, ja vielä fyysisesti rasittavaa, tänään normipäivä päälle. Ihan on piesty olo, joka paikkaan sattuu. Järki seisoo, elin ei.
Saatiinhan siinä paljon aikaan toki, että voi olla ihan tyytyväinen tulokseen. Tahti vaan oli niin murhaa, ettei tuommoista juuri tuota kauempaa jaksaisi. No, huomenna vapaa, joten heräilen yöunilta varmaan parahiksi kattelemaan Mestiksen puolivälieriä TV2:akkoselta..

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala

Ei saatana.

En soisi noin tarkkoja kuvauksia itsestäni.

t. Isorintainen punapää

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Asiat ovat edenneet siihen pisteeseen, että terapeutti kysyi eilen, että millon sinä mies lepäät. Sanoin, että en minä lepää, tai no, öisin, yleensä.

Rauta on kuumaa ja jne, ja vaikkei oliskaan niin takoa jostain syystä pitää. En kyllä haluaisi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Stressin kanssa tehnyt töitä tässä ja yrittänyt oppia rauhoittamaan itseään.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Katteltiin vähän mökkejä täältäpäin. Rauhalliselta järven tai meren rannalta ilman että naapuri on ihan liki. Pari vaihtoehtoa löytys jo. Koirat ja koko perse mukaan.

Mul on noista sairaslomista jne johtuen 50 lomapäivää käyttämättä tulevalle lomakaudelle. Siinähän ehtii saatana alkoholisoitua.