Mielialat ja muut tuntemukset 3

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Nyt lähti sitten toinenkin mummo tästä maailmasta. Ja samalla viimeinen isovanhemmistani.
Kiitokset heille kaikille.

Vielä kerkesin viime viikonloppuna käydä sairaalassa puristamassa kättä ja halaamassa. Mainio ajoitus.
Otan osaa suruusi. Onneksi ehdit käydä siellä vielä.

Sue_me

Well-known member
Nyt lähti sitten toinenkin mummo tästä maailmasta. Ja samalla viimeinen isovanhemmistani.
Kiitokset heille kaikille.

Vielä kerkesin viime viikonloppuna käydä sairaalassa puristamassa kättä ja halaamassa. Mainio ajoitus.
Osanotot.

Minulta jäi vastaava visiitti suorittamatta papan tapauksessa. Kuntonsa oli niin huono, että kehotettiin olemaan menemättä :frown:

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Minulta jäi vastaava visiitti suorittamatta papan tapauksessa. Kuntonsa oli niin huono, että kehotettiin olemaan menemättä :frown:
Tämä vika itelläkin. Oishan tuo vielä elossa mutta kuulopuheiden perusteella sen verran huonossa kunnossa et jätän käymättä. Kumpi on pahempi, se et käy hyvästelemässä, vai se et ei hyvästele koska haluaa jättää nimenomaan positiiviset muistot kys henkilöstä?

Mietityttää, harmittaa ja ehkä vähän masentaa tällä hetkellä useampi asia. Ei kyllä liity mitenkään ylläolevaan mutta kuitenkin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ehdottomasti mene. On itsekästä (anteeksi) ajatella minkälaiset muistot itselle jää. Näin isäni viimeisen kerran tilassa, jossa se ei ollut tässä maailmassa lain. Ölisi eikä saatu mitään kontaktia siihen. Ei se mun muistoja millään tavalla pilannut. Tänään viimeksi kun vedin tuolla myymälässä tapettia seinään, niin tuli faija mieleen, kun narisi, että on vääränmerkkistä liisteriä, eikä suostunut tapetoimaan.:eek:

En mä sitä mölisevää äijää muistanut amputoidun jalkansa kanssa.

Helpottaa myös ymmärtämään minkä armahduksen kuolema voi samalla tuoda kärsivälle.

jjv

Arschloch
Siskopuoli halusi välttämättä mennä katsomaan, kun mummo päästi viimäsen hönkäyksensä, vaikka isä kehotti jättämään väliin. Siskopuoli järkyttyi siinä määrin näkemästään, ettei tullut hautajaisiinkaan.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Osanotot burbille ja hyvä että kävit tapaamassa. Mun viimeinen isovanhempi läks jo 1982 joulukuussa ja yhä hieman vihloo etten viimeisen kuukautensa aikana Hämeenlinnan sairaalaan ehtinyt.

jjv

Arschloch
Potilaasta kans kiinni haluaako että käydään katsomassa. Äiteemuori ei halunnut sisaruksiensakaan käyvän sairaalassa, oli sitä mieltä ettei hän ole mikään näyttelyesine. Varmasti itse ajattelisin samoin siinä tilanteessa.

oldez

Well-known member
Oma mummu on huonossa kunnossa. On lakannut syömästä ja saa enää särkylääkkeitä ja diapamia.