Mielialat ja muut tuntemukset 3

  • Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kovasti haraa kotiinpääsyä vastaan poika :dunno:

Mutta koittaneva on aika sekin kun vaikeudet helpottavat.


Ei muuta kuin tuulta päin :thumbup:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tutkimustulokset tulleet ja voidaan täydellä varmuudella sanoa, että hän pitää myös spontaaneja hengityskatkoksia, jotka ovat neurologisia. Sinänsä se ei ole vakavaa ja on tyypillistä keskosilla, koska hengitystoiminta ei ole aivan ns. selkärangassa vielä. Tullee siitä ajan myötä poistumaan sitten.

Lääkitys nyt toistaiseksi on 80 mg kofeiinia, joka vastaa n. kahta kuppia kahvia.

Siellä oli ukko tänään mennyt helikopterina pitkin osaston kattoja, joten oiivat antaneet sille sitten rauhoittavia päälle ja siitä lähti sitten taju.

Että näin.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
No hitto. Ukko ei vaan halua sairaalasta poistua, kun niin on näpsäköitä hoitsuja siellä. Ymmärrän, olenhan itsekin semmoisen kera paritteluharjoitteita toistuvasti suorittanut viime aikoina.

Pelimies syntyjänsä, ukko. :thumbup:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tutkimustulokset tulleet ja voidaan täydellä varmuudella sanoa, että hän pitää myös spontaaneja hengityskatkoksia, jotka ovat neurologisia. Sinänsä se ei ole vakavaa ja on tyypillistä keskosilla, koska hengitystoiminta ei ole aivan ns. selkärangassa vielä. Tullee siitä ajan myötä poistumaan sitten.

Lääkitys nyt toistaiseksi on 80 mg kofeiinia, joka vastaa n. kahta kuppia kahvia.

Siellä oli ukko tänään mennyt helikopterina pitkin osaston kattoja, joten oiivat antaneet sille sitten rauhoittavia päälle ja siitä lähti sitten taju.

Että näin.
Hienoa.
 

Örfil

Guest
Dompparille kannattaa viedä jatkossakin tuliaisina kahvipaketti :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vittu, saaga jatkuu. Nyt ollaan sitten teho-osastolla eristyksissä, koska ukkeli sai jostain enterorokkotartunnan. Kansankielinen nimitys tälle virus-taudille on suu- ja sorkkatauti.

Huutaa nyt tuskissaan, kädet ja suu on täynnä näppyjä ja iho kuoriutuu pois suikaleina. Ilmeisesti jotain rauhoittavia taas annetaan.

Aamuruoka mennyt ketuilleen kun oksentanut kaiken pois.

Että näin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No voi pahus.
Piti kuuklettaa, onneksi tuosta päässee pian eroon:
Enterorokko on useimmiten melko lievä tauti. Se kestää yleensä alle viikon, paranee itsestään eikä aiheuta jälkitauteja.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Naurattaa. :D

Vittu henkiolento laittanut meille kunnon kierrepallon. Hankala osua ilman etulaitonta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Olin tulossa tekemään mielenipahoittamisilmoitusta erään pilkunviilaajan takia, mutta vedin huulilta takaisin.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eihän tuollainen sovi. Kunnon mielenpahoitusilmoitukset piristävät päivää!
No minä pahoitin mieleni töissä koska eräs pilkunviilaaja viilasi pilkkua lähettämäni sähköpostin sisällöstä.
 

Örfil

Guest
Saisko uudestaan, mä en kuullut sitä kuin vähän lopusta?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
No minä pahoitin mieleni töissä koska eräs pilkunviilaaja viilasi pilkkua lähettämäni sähköpostin sisällöstä.
Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa kun aloitin ensimmäisessä työpaikassani Turussa armon vuonna 2005. Vittuilivat, kun kirjoitin viestin alkuun "Heips.". Kuulemma "Hei." on parempi.

Väliaika, jatimatikki, kahvia ja pullaa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tai no, oikeastaan kyse ei ollut pilkunviilaamisesta vaan asiasisällön korjaamisesta.

Mutta en antanut sen häiritä mielenipahoittamista.
 
Ylös