Hienoa.Tutkimustulokset tulleet ja voidaan täydellä varmuudella sanoa, että hän pitää myös spontaaneja hengityskatkoksia, jotka ovat neurologisia. Sinänsä se ei ole vakavaa ja on tyypillistä keskosilla, koska hengitystoiminta ei ole aivan ns. selkärangassa vielä. Tullee siitä ajan myötä poistumaan sitten.
Lääkitys nyt toistaiseksi on 80 mg kofeiinia, joka vastaa n. kahta kuppia kahvia.
Siellä oli ukko tänään mennyt helikopterina pitkin osaston kattoja, joten oiivat antaneet sille sitten rauhoittavia päälle ja siitä lähti sitten taju.
Että näin.
Enterorokko on useimmiten melko lievä tauti. Se kestää yleensä alle viikon, paranee itsestään eikä aiheuta jälkitauteja.
Eihän tuollainen sovi. Kunnon mielenpahoitusilmoitukset piristävät päivää!Olin tulossa tekemään mielenipahoittamisilmoitusta erään pilkunviilaajan takia, mutta vedin huulilta takaisin.
No minä pahoitin mieleni töissä koska eräs pilkunviilaaja viilasi pilkkua lähettämäni sähköpostin sisällöstä.Eihän tuollainen sovi. Kunnon mielenpahoitusilmoitukset piristävät päivää!
Hauska tarina! Kerro uudestaan! :thumbup:No minä pahoitin mieleni töissä koska eräs pilkunviilaaja viilasi pilkkua lähettämäni sähköpostin sisällöstä.
Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa kun aloitin ensimmäisessä työpaikassani Turussa armon vuonna 2005. Vittuilivat, kun kirjoitin viestin alkuun "Heips.". Kuulemma "Hei." on parempi.No minä pahoitin mieleni töissä koska eräs pilkunviilaaja viilasi pilkkua lähettämäni sähköpostin sisällöstä.