Mielialat ja muut tuntemukset 3

  • Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ihotautilääkäri ja eivätkä lastenlääkärit ole nähneet mitään vastaavaa ennen.

Joo'op.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tänään piti tilanteen kääntyä parempaan suuntaan. Näin ei käynyt.

Tulehdusarvot ovat nousseet ja iho on nyt niin huonona että on alkanut vuotaa verta taipeista.

Tällä hetkellä arvailevat, ettei kyse olisikaan stafylokokkiviruksesta, vaan jostain harvinaisesta ihotaudista. Ihotautilääkäri hälytetty paikalle ja aiko tänään ottaa koepalan ihosta.

Lääkityksiään on muutettu. Ja hän saa niin vahvoja mömmöjä, että periaatteessa on lähes koomassa, ei kuitenkaan varsinaisesti, ilmeisesti. Ainakaan meille ei ole niin kerrottu.

Tilanne alkaa vaikuttaa aika vakavalta. Hoitajatkin ovat järkyttyneitä.

En tiedä enää, mitä sanoa, tai tehdä, tai ajatella. Puoliso ei voi enää ajatella asiaa, on tällä hetkellä sairaalalla. Kukaan ei tiedä, mistä on kysymys.

Alkaa pelottaa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Sain vaimolta tiedon, että ukkoon pumpataan tällä hetkellä ketamiinia, jota käytetään mm. hevosten nukuttamiseen, mutta myös ihmisten (lasten) anestesiaan. Ruumiistairtaantumiskokemuksia ja kaikkea muuta kivaa siinä sitten.

Wikipediassa enämpi juttua tuosta.

Harkitsin eilen kuvan julkaisemista tänne, mutta peruin ja ajattelin, että laitan sitten nähtäville, kun ukko on kunnossa. Laitan sen sitten, ehkä.
 
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Oiskohan parempi, että pysyttelisitte nyt pois sairaalasta?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Oiskohan parempi, että pysyttelisitte nyt pois sairaalasta?
Olen miettinyt samaa, mutta se ei ole ihan yksinkertainen nakki. Vaimo sanoi puhelimessa, ettei hän ainakaan vielä voi lähteä koska kotona tulisi varmaan täydellinen hajoaminen. Tekee nyt maitopumppauksensa siellä.

Käyn itse kohta katsomassa tilanteen. En tiedä missä sitä kannattaisi olla. Mikä olisi paras paikka.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Voimia toivotan minäkin. Pikkumiehelle ja vanhemmille.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Olen miettinyt samaa, mutta se ei ole ihan yksinkertainen nakki. Vaimo sanoi puhelimessa, ettei hän ainakaan vielä voi lähteä koska kotona tulisi varmaan täydellinen hajoaminen. Tekee nyt maitopumppauksensa siellä.

Käyn itse kohta katsomassa tilanteen. En tiedä missä sitä kannattaisi olla. Mikä olisi paras paikka.
Ei sitä parasta paikkaa olekaan, kun hätä ja huoli on älytön, aina tuntuu siltä, että pitäisi olla toisaalta. Tilannettahan ei lainkaan paranna oma voimattomuuden tunne siitä, ettei voi tehdä lapsensa hyväksi mitään, vaikka kuinka haluaisi. Ei voi kuin toivoa.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ei sitä parasta paikkaa olekaan, kun hätä ja huoli on älytön, aina tuntuu siltä, että pitäisi olla toisaalta. Tilannettahan ei lainkaan paranna oma voimattomuuden tunne siitä, ettei voi tehdä lapsensa hyväksi mitään, vaikka kuinka haluaisi. Ei voi kuin toivoa.
Kyllä nyt kovasti voimia teille kaikille, pikkumiehelle eniten. Kyllä te jaksatte ja pärjäätte, olette tähänkin asti.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Olen miettinyt samaa, mutta se ei ole ihan yksinkertainen nakki. Vaimo sanoi puhelimessa, ettei hän ainakaan vielä voi lähteä koska kotona tulisi varmaan täydellinen hajoaminen. Tekee nyt maitopumppauksensa siellä.

Käyn itse kohta katsomassa tilanteen. En tiedä missä sitä kannattaisi olla. Mikä olisi paras paikka.
Huh perskattia :(

Lisää tsemppiä koko poppoolle.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Olen miettinyt samaa, mutta se ei ole ihan yksinkertainen nakki. Vaimo sanoi puhelimessa, ettei hän ainakaan vielä voi lähteä koska kotona tulisi varmaan täydellinen hajoaminen. Tekee nyt maitopumppauksensa siellä.

Käyn itse kohta katsomassa tilanteen. En tiedä missä sitä kannattaisi olla. Mikä olisi paras paikka.
:frown:
On kyllä rankkaa settiä, sanat loppuu kesken... edelleen koitan toivotella jaksamisia + koittakaa pitää huoli omasta voinnistanne myös.
 
Ylös