Voimia Dominic.
Olen miettinyt samaa, mutta se ei ole ihan yksinkertainen nakki. Vaimo sanoi puhelimessa, ettei hän ainakaan vielä voi lähteä koska kotona tulisi varmaan täydellinen hajoaminen. Tekee nyt maitopumppauksensa siellä.Oiskohan parempi, että pysyttelisitte nyt pois sairaalasta?
Ei sitä parasta paikkaa olekaan, kun hätä ja huoli on älytön, aina tuntuu siltä, että pitäisi olla toisaalta. Tilannettahan ei lainkaan paranna oma voimattomuuden tunne siitä, ettei voi tehdä lapsensa hyväksi mitään, vaikka kuinka haluaisi. Ei voi kuin toivoa.Olen miettinyt samaa, mutta se ei ole ihan yksinkertainen nakki. Vaimo sanoi puhelimessa, ettei hän ainakaan vielä voi lähteä koska kotona tulisi varmaan täydellinen hajoaminen. Tekee nyt maitopumppauksensa siellä.
Käyn itse kohta katsomassa tilanteen. En tiedä missä sitä kannattaisi olla. Mikä olisi paras paikka.
Kyllä nyt kovasti voimia teille kaikille, pikkumiehelle eniten. Kyllä te jaksatte ja pärjäätte, olette tähänkin asti.Ei sitä parasta paikkaa olekaan, kun hätä ja huoli on älytön, aina tuntuu siltä, että pitäisi olla toisaalta. Tilannettahan ei lainkaan paranna oma voimattomuuden tunne siitä, ettei voi tehdä lapsensa hyväksi mitään, vaikka kuinka haluaisi. Ei voi kuin toivoa.
Huh perskattiaOlen miettinyt samaa, mutta se ei ole ihan yksinkertainen nakki. Vaimo sanoi puhelimessa, ettei hän ainakaan vielä voi lähteä koska kotona tulisi varmaan täydellinen hajoaminen. Tekee nyt maitopumppauksensa siellä.
Käyn itse kohta katsomassa tilanteen. En tiedä missä sitä kannattaisi olla. Mikä olisi paras paikka.
:frown:Olen miettinyt samaa, mutta se ei ole ihan yksinkertainen nakki. Vaimo sanoi puhelimessa, ettei hän ainakaan vielä voi lähteä koska kotona tulisi varmaan täydellinen hajoaminen. Tekee nyt maitopumppauksensa siellä.