Örfil
Guest
Jospa ne piristävät Domusta? Sun höpöjutut ja mun syvät ikiviisaudet?
Ikkunalaudalla kannattaa kasvattaa chiliä. Paljon vehrevää huonekasvia ja silloin tällöin lihapataan sopiva hedelmä. Paljon parempi, kuin vaikkapa orkidea.Jaa toki meille lisää viisauksiasi, oi suuri guru.
Mulla oli äsken vähän elämää suurempi projekti, kun päivitin asiakkaiden yhteystiedot.Tänne ei oikein kehtaisi Dominicin juttujen jälkeen laittaa mitään turhanpäiväisiä narinoita, kuten sitä että väsyttää hirmusti ja tänään pitäisi valvoa nyyhpyyh.
Eikös se ole siinä sun 'antenniosaston' vieressä?Huomasithan, että Jjusban on muuttanut osastolta B4 siipeen Q21.
Hyvä että on parempia uutisia. Sormet on ristissä.:thumbup:Ukko on alkanut nesteytyä sisältä hyvin. Iho ehkä prosentin verran parempi, mitä tässä männäpäivinä. Jaksanut nyt kahtena iltana hieman seurustellakin meidän kanssa. Liikutella ei voi ja eilen oli eniten mennyt rauhoittavia tähän saakka, mutta toivottavasti sama hitaan paranemisen suunta jatkuu. Tänään hän pääsee äidin syliin, jos siis suunta edelleen positiivinen.
Lääkäri meinasi, että voi vielä parikin viikkoa ottaa että kokonaan paranee.
Pahin pelko on tällä hetkellä tuon syväkanyylin kanssa, koska sen reikä pitäisi pitää steriilinä, mutta ihooireista johtuen on vaikeaa ja verenmyrkytysriski on kuulema suuri. Tällaista ei ehkä olisi halunnut kuulla, mutta kaikki sormet ristiin, että kaikki vaan menisi hyvin.
Kunpa välillä tulisi positiivista uutista. Karua kun paskaa tulee niskaan koko ajan.Syväkanyyli irronnut illalla. Aamulle hälytetty leikkaussali paikalle "päivystyksenä".
Ylimääräistä. Taas ylimääräistä.
Miten se voi olla noin rankkaa. Ihan kohtuutonta. :frown:Syväkanyyli irronnut illalla. Aamulle hälytetty leikkaussali paikalle "päivystyksenä".
Ylimääräistä. Taas ylimääräistä.
Erikoinen tilanne.Olen melko varma ...
Nythän oli niin että ei sitä pitänyt sanoa.Erikoinen tilanne.
Jätän sanomatta, tuo sopinee https://www.youtube.com/watch?v=5QNJXAHayTc&list=RD5QNJXAHayTc#t=2Nythän oli niin että ei sitä pitänyt sanoa.