Antsa Rieppo
Well-known member
Voi kai sen kirjoittaa Sotshi tai Sotsi? Enämpi noi on suomea kuin Sochi.Se joka jaksaa etsiä näppäinkombon josta saa tollasen väkkyrän s:n päälle on ihan mittaamattoman suunnaton kyrpänaama.
Ei vittu, Sokhi.
Voi kai sen kirjoittaa Sotshi tai Sotsi? Enämpi noi on suomea kuin Sochi.Se joka jaksaa etsiä näppäinkombon josta saa tollasen väkkyrän s:n päälle on ihan mittaamattoman suunnaton kyrpänaama.
Eikö se nyt ole aivan sama miten sen Sotshin kirjoittaa, kunhan se on jokseenkin ymmärrettävään muotoon kirjoitettu.Voi kai sen kirjoittaa Sotshi tai Sotsi? Enämpi noi on suomea kuin Sochi.
Ei vittu, Sokhi.
On se vaikeata.Voi kai sen kirjoittaa Sotshi tai Sotsi? Enämpi noi on suomea kuin Sochi.
Sitähän mä yritin sanoa. Sokhi on vähän Stokholmi.Eikö se nyt ole aivan sama miten sen Sotshin kirjoittaa, kunhan se on jokseenkin ymmärrettävään muotoon kirjoitettu.
Se joka jaksaa etsiä näppäinkombon josta saa tollasen väkkyrän s:n päälle on ihan mittaamattoman suunnaton kyrpänaama.
Yksi niitä lajeja, joiden itse tekeminen on antoisampaa kuin seuraaminen. En tiedä miksi - semminkin kun urotekoni lajin parissa Turengin alakentällä rajoittuvat...öööh...no, taisin osua kerran palloon.Pesäpallo on ihan mesta penkkiurheilulaji.
Sulle sopisi tuo golf. Se on niille jotka ei osu liikkuvaan palloon.Yksi niitä lajeja, joiden itse tekeminen on antoisampaa kuin seuraaminen. En tiedä miksi - semminkin kun urotekoni lajin parissa Turengin alakentällä rajoittuvat...öööh...no, taisin osua kerran palloon.
Sekin oli lopulta jalkapallo.Yksi niitä lajeja, joiden itse tekeminen on antoisampaa kuin seuraaminen. En tiedä miksi - semminkin kun urotekoni lajin parissa Turengin alakentällä rajoittuvat...öööh...no, taisin osua kerran palloon.
Itse olin luokan kantavia voimia kun hävittiin jalkapallossa yläasteluokkien välisissä ainoa pelimme 0-2 (oli kait suoraan pudotuspeli).Muutenkin liikunta oli mun mieliaineita vaikka arvosanat huiteli aina 6 - 7 tienoilla*. Outoa.
*Lukiossa kun kunnostauduin koulujenvälisen sählyturnauksen molarina, numero nousi peräti 8:aan.
Tyhmempi ei pesäpallon seuraamisesta saa oikein mitään irti.Yksi niitä lajeja, joiden itse tekeminen on antoisampaa kuin seuraaminen. En tiedä miksi - semminkin kun urotekoni lajin parissa Turengin alakentällä rajoittuvat...öööh...no, taisin osua kerran palloon.