Mielipiteitä

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Yksi niitä lajeja, joiden itse tekeminen on antoisampaa kuin seuraaminen. En tiedä miksi - semminkin kun urotekoni lajin parissa Turengin alakentällä rajoittuvat...öööh...no, taisin osua kerran palloon.
Sulle sopisi tuo golf. Se on niille jotka ei osu liikkuvaan palloon.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Yksi niitä lajeja, joiden itse tekeminen on antoisampaa kuin seuraaminen. En tiedä miksi - semminkin kun urotekoni lajin parissa Turengin alakentällä rajoittuvat...öööh...no, taisin osua kerran palloon.
Sekin oli lopulta jalkapallo.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Muutenkin liikunta oli mun mieliaineita vaikka arvosanat huiteli aina 6 - 7 tienoilla*. Outoa.

*Lukiossa kun kunnostauduin koulujenvälisen sählyturnauksen molarina, numero nousi peräti 8:aan.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Muutenkin liikunta oli mun mieliaineita vaikka arvosanat huiteli aina 6 - 7 tienoilla*. Outoa.

*Lukiossa kun kunnostauduin koulujenvälisen sählyturnauksen molarina, numero nousi peräti 8:aan.
Itse olin luokan kantavia voimia kun hävittiin jalkapallossa yläasteluokkien välisissä ainoa pelimme 0-2 (oli kait suoraan pudotuspeli).
Pesiksessä en päässyt edustamaan vaikka paljon olin ollut mukana reenaamassa. Noh, hävisivät taas ekan pelin ja jatkopaikan.
8 taisi olla aika usein torkassa.

burb

.
9/11-iskut ja niitä seuranneet sotatoimet ovat parasta mitä Hollywoodille on tapahtunut vuosikymmeniin.

Lunssila

Well-known member
Tyhmempi ei pesäpallon seuraamisesta saa oikein mitään irti.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
En voi sanoa pesäpallosta erityisemmin välittäneenii kouluaikoina - ja sama oli asian laita oikeastaan kaikkien lajien kohdalla. Salibandysta tosin voin sanoa edes hiukan nauttineeni ja hiihtokin oli ihan jees. Jälkimmäisen lajin hienouden oivalsin uudestaan muutama talvi sitten.