Mika Häkkinen - Yksi suurista

PARAS 62

New member
Liittynyt
23.4.2009
Viestit
4
Sijainti
Finland
Mika Häkkinen mielestäni yksi suurista kuljettajista,jolla oli aluksi paljon vastoinkäymisiä,mutta hän voitti ne ja myös ne jotka eivät uskoneet enää hänen pärjäävän Australian onnetomuuden jälkeen.Hän nousi kuin tuhkasta,niin kuin feeniks lintu ja voitti maailmanmestaruuden,siinä sitkeyttä ja herkyyttä mitä ajaminen huipulla vaatii. Jos nyt kun suomalaisia kuljettajia katsoo on kimi jo osoittanut suurta lahjakuutta voittamalla "Ferrarilla" maailmanmestaruuden minusta kimillä on enemmän tahtoa ja osaamista mitä Heikki Kovalaiselta puuttuu kuitenkin Heikki pääsi heti huipputallehin, mutta onnistumisia ei ole tullut.Parhaat suomalaiset Mika Häkkinen Kimi Räikkönen JJ"JÄRVILEHTO ja Heikki Kovalainen tässä järjestyksessä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Minä olen ainakin toistaiseksi sanaton tähän toikkiin :eek!:
 

Paul

Testikuljettaja
Liittynyt
19.1.2009
Viestit
146
Sijainti
Helsinki
Oletteko muuten huomanneet, että "Häkä" muistuttaa aika paljon Muumipeikkoa? En tiedä mikä sellainen piirre Mikassa on mutta kuitenkin. Olen miettinyt tätä jo pidemmän aikaa.


Mika Häkkinen


Muumipeikko


:yuck::jaska::alppu:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Tintti sai jatkoa Muumipeikosta :)
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Muuten täysin samaa mieltä, mutta lisäisin JJ":n ja Kovanlaisen väliin "Keke" Rosbergin. Sitten lista on täysi.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Olen vakuuttunut, että Häkkinen on kaikkien aikojen nopein F1-kuljettaja.

Mika Häkkinen vaikuttaa sieluuni kuin jumala.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Häkkinen oli Sennan veroinen tuhattaituri yhdellä nopealla, mutta kisassa McLarenin huonot taktiikat ja huono auto pilasivat matkanteon.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16900
Olen vakuuttunut, että Häkkinen on kaikkien aikojen nopein F1-kuljettaja.

Mika Häkkinen vaikuttaa sieluuni kuin jumala.
:ahem:

http://www.youtube.com/watch?v=viwllFnipds :alppu:


Olen kyllä tyhmä kun en ole vielä koskaan käynyt allun grillillä syömässä. Pitääpi piakkoin mennä sinne. Nykyäänhän se sijaitsee Myrtsissä! ;) Siellä on jopa joku häkkinen patsas tai nukke(pahvi :D) toisin kuin häkän aukiolla! :rolleyes::cool: + yms julisteita! :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Niinhän hän on tainnut sanoa jo suunnilleen siitä asti kun Häkkinen lopetti. Ei sillä ettei se totta olisi.
tämä oli eka kerta kun kuulin sen suoraan Schumilta,enkä mistään suomalaisesta lehdestä.Olen aina epäillyt tuota väitettä,mutta nyt se on pakko uskoa.
 

Pecca

Well-known member
Liittynyt
9.6.2009
Viestit
2004
Sijainti
Suomi
Kyllä minusta Kimi Räikkönen on kuitenkin vielä asteen verran Häkkistä korkeammalla kokonaisvaltaisesti katsottuna, vaikka mestaruuksia yksi vähemmän onkin. Aiemmin olin sitä mieltä, että Kovalaisessa on paljon samaa kuin Häkkisessä, mutta nyt on alkanut huolimattomuusvirheitä tulla liikaa.

Häkkisen aikana Ferrari ei vielä ollut niin ylivoimainen. Pikemminkin McLaren oli ylivoimainen.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Kyllä minusta Kimi Räikkönen on kuitenkin vielä asteen verran Häkkistä korkeammalla kokonaisvaltaisesti katsottuna, vaikka mestaruuksia yksi vähemmän onkin. Aiemmin olin sitä mieltä, että Kovalaisessa on paljon samaa kuin Häkkisessä, mutta nyt on alkanut huolimattomuusvirheitä tulla liikaa.

Häkkisen aikana Ferrari ei vielä ollut niin ylivoimainen. Pikemminkin McLaren oli ylivoimainen.
Toisaalta, eikös Mikallakin ollut ennen mestaruuksia varsin rikkonaisia kausia kuten 95. Hän muistaakseni kolaroi suhteellisen paljon, vaikka ajoi jo neljättä kauttaan F1:ssä.
 
Ylös