Mikko Alatalo

Knoukka

Well-known member
Mites M.A. Numminen?
Mauri Antero on ihan helvetin sivistynyt ja lukenut mies. Numminen on muun muassa avannut Wittgenseinin Tractatusta erittäin ansiokkaasti ja tuoreesta kulmasta. Hieno mies.

Lauluäänensä on kyllä karsea!

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mauri Antero on ihan helvetin sivistynyt ja lukenut mies. Numminen on muun muassa avannut Wittgenseinin Tractatusta erittäin ansiokkaasti ja tuoreesta kulmasta. Hieno mies.

Tyhjentävä vastaus. Komp.

Erityisesti tuo Tractatus on todellinen oivallus.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kovasti täällä kehutaan Alataloa, mutta itse olen pitänyt aina miestä...öööh...simppelinä ja lauluääneltään naapurin pässiä (se laulaa suihkussa) vain hiukan parempana.

markoj

Custom User
Jos tuosta Alatalon musiikista vielä sen verran, että itse en kuuntele kuplettimusiikkia. Henkilönä Mikko sen sijaan on mukava mies.
Etkös linkannu kotva sitten Daytonin apinajutun johonkin, onko se kupletti?

Alatalossa on puolensa, molemmat

Lunssila

Well-known member
Minulla on eräs rakas muisto Mikko Alatalosta, mutta se ei taida olla tästä maailmasta.

Kun olin lapsi, Mikko Alatalo oli Pikku Kakkosessa joka viikko tiettynä viikonpäivänä askartelemassa. Siihen askarteluun tarvittiin vain paperia ja sakset. Joka viikko ryhdyin hyvin virkaintoisesti askartelutoimeen, mutta lopulta tuloksena oli aina vain silppua ja hiukan turhautunut mieli.

Sittemmin olen alkanut epäillä tuon askartelumiehen olleen peräti joku muu kuin Mikko Alatalo. Lisäksi ihmettelen tuota askartelua, johon tarvittiin vain paperia ja sakset. Joka viikko. Olenkohan ikinä oikeasti harrastanut tuota silppuaskartelua vai onko tämä koko saaga kehittynyt mielessäni peittämään jonkin kivistävän lapsuuden trauman.
Heh. Hörähdin.

Sulla muuten paukkuu tonnit seuraavalla viestillä. Nyt TARKKANA! :frank:

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Tällainen toikki on just omiaan henkilöltä joka saa tyydytystä siitä että herjaa teini-ikäistä kehitysvammaista tyttöä.
Tällainen viesti on just omiaan henkilöltä joka saa tyydytystä siitä että herjaa parikymppistä alkoholiriippuvaista miestä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mikon 70-luvun tuotanto ja laulaminen oli loistavaa. Mikon vetämät Per Vers runoilija, Odysseia ja esim. Hän hymyilee kuin lapsi olivat aikansa laadukkaimpia esityksiä. Yhteistyö Juicen (nuoriso, kyseessä on siis Pauli Juhani Leskinen Juankoskelta) tuotti hyviä kappaleita tukuttain Coitus Int:in aikaan.
Eikä pidä unohtaa Mikon tekemiä sanoituksia Tabula Rasalle.

Tää on nyt tosi tarkasti muistettu, juttu, mutta joku kuuluttaja ylellä kuulutti joskus suurinpiirtein: "Seuraavaksi M. A. Numminen esittää kappaleen xxx, ohjelmatiedoissa lukee, että hän laulaa sen."

Sue_me

Well-known member
aamulehti.fi sanoi:
Kansanedustajan opintoputki: Kandintutkinto vei 42 vuotta

Tamperelainen kansanedustaja Mikko Alatalo on valmistunut yhteiskuntatieteiden kandidaatiksi Tampereen yliopistosta.

Alatalo sanoo, että hän teki tutkielmansa, koska häntä oli jäänyt vaivaamaan johonkin aivolohkoon, että opinnot jäivät aikanaan kesken.

Viestinnän, median ja teatterin yksikön johtaja Heikki Hellman kertoo, että viimeinen puuttuva suoritus oli ruotsin kielen kirjallisen viestinnän koe. Sen Alatalo suoritti 15. joulukuuta 2011. Kanditutkinnon aiheena oli cd:n tulevaisuus.

Valmistuminen ei ollut pikasuoritus, sillä musiikkonakin pitkään toiminut Alatalo aloitti opintonsa vuonna 1970. Nettisivujensa mukaan Alatalo on opiskellut aktiivisesti vuodet 1970-1978.
Onnittelut!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kansanedustajan opintoputki: Kandintutkinto vei 42 vuotta

...

viimeinen puuttuva suoritus oli ruotsin kielen kirjallisen viestinnän koe.

...

opiskellut aktiivisesti vuodet 1970-1978.
Tästä näemme taas, mikä rasite pakkoruotsi on Suomen kehitykselle. Tässäkin tapauksessa ahkera opiskelija olisi valmistunut 34 vuotta aikaisemmin, mutta pakkoruotsin takia opinnot venyivät tarpeettomasti.

Mitä resurssien tuhlausta!