FO110K
Banned
- Liittynyt
- 3.1.2001
- Viestit
- 15345
ei, vaan yleensäkin, tilanne itsessään ei kovin kummoinen ollut, mutta sen jälkitilanteessa kun Senna käveli Irvineä tenttaamaan miksi noin oli tehnyt, niin Irvine käyttäytyi kuin Monacon Ruhtinas eikä nähnyt omassa käytöksessään mitn vikaa...Ilmari sanoi:Jos joku vaarantaa kärkitaistelun, kanssakilpailijoiden tai ratahenkilöstön hengen hölmöilemällä radalla, niin mitä helvetin merkitystä sillä on tapahtuuko se juuri täsmälleen samalla tavalla kuin tuossa Irvine Senna tapauksessa. Eli se oikeutti turpaanvetoon mutta paljon törkeämpi hieman eri tavalla, eri tilanteessa hölmöilemällä aiheutettu vaaratilanneko ei oikeuta? Jos tarkoitat tätä, niin logiikkasi on mielestäni hieman outo.
Turhaa provosointia siis jälkikäteen, luultavasti jos kyse olisi ollut tahattomuudesta tms, niin Irvine olisi pyytänyt anteeksi ja homma olisi ollut sillä selvä...
Mä sanoin että teoriassa täysin sama tilanne samanlaisen jälkipuinnin kanssa (jossa rookie ei ota vastuuta tempustaan) oli oikeutettu reaktio Sennalta, ja vastaavassa tilanteessa tänä päivänä olisin samaa mieltä.
ja niinkun sanoin, puhe oli teoriaa, yleensäkään radalla ei saa kukaan törttöillä, mutta jos törttöiilyä tapahtuu, niin silloin mokannut kuski yleensä myöntää virheensä, kysymys oli yleisestä kunnioituksesta lajia kohtaa jota jokaisella rookiella täytyy olla, Irvine suorastaan alkoi aukomaan päätänsä jolloin ei ollut ihme että alkoi nyrkki heilua...
Edit: ja merkitystä siihen millon ja missä tapahtuu oli tässä koska puhuttiin että JOS TEORIASSA tapahtuu vastaava tilanne... luepa tekstit, siis sanoin että jos teoriassa vastaava tilanne sattuisi esmes msc/baumgartner akselilla... en millään tavalla väheksynyt jtn pienempää/suurempaa törttöilyä, vaan yleisesti puhuin että jos samanlainen tapahtuisi mutta kuskit olisivat eri kuin Senna ja Irvine...
Viimeksi muokattu: