312T4
Lehtori
Samma härDominic sanoi:Ah! Tän toikin kun lukaisin läpi, niin täytyy sanoa, että monta kärynnyttä aivosolua olen säästänyt poissaolollani forumilta. Suosittelen muillekin.
Välipäivät ja kuukaudet tekevät terää:ahem:
Samma härDominic sanoi:Ah! Tän toikin kun lukaisin läpi, niin täytyy sanoa, että monta kärynnyttä aivosolua olen säästänyt poissaolollani forumilta. Suosittelen muillekin.
Jos asut siellä.:ahem:yussi sanoi:17. Omistaa yli 300 000 punnan (n. 390 000 euron) asunnon Meillä on tuon arvoinen navetta tulossa, lasketaanko se?
Mutta mietipä, miten onnelliseksi tulet, kun eroat tuostakin :thumbup:Juskanen sanoi:Mulla on lähes täydellinen poikaystävä :ahem: Sit kun tulee se tutkinto, niin varmaan tuo auto- ja asuntoasiakin järjestyy kuntoon. Muutenhan tossa jo kaikki onkin![]()
:doubtful:Sam sanoi:Mutta mietipä, miten onnelliseksi tulet, kun eroat tuostakin :thumbup:
No Acen mukaanhan ihmisellä, joka on kerran eronnut, on matalampi kynnys erota uudelleen.kouvotsvoni sanoi::doubtful:
Vaan entäpä jos tässä tarkoitettiin....jotain muuta?PuoliPöhkö sanoi:7. On keskikokoinen
Tota, eikös tää jo käsitelty ...191cm / 100kg
Niin, mitä muka?:doubtful:72 sanoi:Vaan entäpä jos tässä tarkoitettiin....jotain muuta?
Matti Nykänen Kanerva-kohusta: Akanlänkyrät haluavat julkisuutta
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1501952
Tuollahan mainittiin pituus ja paino jo erikseen, joten aivan varmasti.Moe Szyslak sanoi:Niin, mitä muka?:doubtful:
72 on pervo!:ahem:
Öööh, no aiemmin ilmoittamaani kokoon suhteutettuna varmaankin ihan keskimittaa joo. Enempää en sano. Pervo!72 sanoi:Vaan entäpä jos tässä tarkoitettiin....jotain muuta?
Kohta 72 laittaa pituus-pollin kehiin!:ahem:PuoliPöhkö sanoi:Öööh, no aiemmin ilmoittamaani kokoon suhteutettuna varmaankin ihan keskimittaa joo. Enempää en sano. Pervo!![]()