Millainen puoliso ei saa olla

• Viestiketjun aloittaja Esa
  • Aloituspäivämäärä

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
OoPee sanoi:
Sen enempää ottamatta kantaa sun lähipiirisi tapauksiin, niitä kun en luonollisestikaan tunne, on kuitenkin ihan pakko tähän väliin sanoa, että kolikolla on varmaan useinmiten kaksi puolta. Tarttis kuunnella tasapuolisesti kummankin osapuolen versiota ennenkuin kannattaa edes yrittää pohtia kummassa osapuolessa se vika oikeasti olikaan. Totuus kuitenkin on useimmissa tapaukisssa se, että kumpikin osapuoli kertoo omalle ystäväpiirilleen hieman eritavoin väritetyn tarinan.
Kyllähän mä sen tiedän. Mutta näissä joihin viittasin, naiset osoittivat uskomatonta kärsivällisyyttä. Itse en nahjusmaista sohvaperunaa viitsisi vuosikausia katsella. Pääasia kuitenkin, että nykyisin nämäkin naiset ovat tehneet sen oikean ratkaisun, ja elävät onnellisina, ja yksi kakara vähemmän huollettavana.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Juskanen sanoi:
Kyllähän mä sen tiedän. Mutta näissä joihin viittasin, naiset osoittivat uskomatonta kärsivällisyyttä. Itse en nahjusmaista sohvaperunaa viitsisi vuosikausia katsella. Pääasia kuitenkin, että nykyisin nämäkin naiset ovat tehneet sen oikean ratkaisun, ja elävät onnellisina, ja yksi kakara vähemmän huollettavana.
Näitä on joo.. Tunnen erään naisen, joka ei vaan uskalla tehdä sitä oikeaa ratkaisua. :(

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jacques sanoi:
Näitä on joo.. Tunnen erään naisen, joka ei vaan uskalla tehdä sitä oikeaa ratkaisua. :(
Se on aika surullista, elämä valuu hukkaan :( Kaksi läheistä ihmistäni on yh-äitejä, ja molemmat ovat niin silminnähden onnellisempia eron jälkeen. En siis halua kannustaa ketään eroamaan, mutta joskus se vain on oikea ratkaisu.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Moon varma, että on paljon ihmisiä, jotka eivät mielellään pariudu semmoisen kanssa, jolla on lapsia (huollettavanaan). Ja uskallanpa vielä väittää että naisissa näitä löytyy enämpi ku miehissä. Sitä en sitten tiedä miksi siitä pitää yksinhuoltajan suuttua - eihän se sitä tarkoita, että heissä jotain vikaa olisi... kaikki vain eivät halua (kuin omia) lapsia.

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Otto Hokkanen sanoi:
Moon varma, että on paljon ihmisiä, jotka eivät mielellään pariudu semmoisen kanssa, jolla on lapsia (huollettavanaan). Ja uskallanpa vielä väittää että naisissa näitä löytyy enämpi ku miehissä. Sitä en sitten tiedä miksi siitä pitää yksinhuoltajan suuttua - eihän se sitä tarkoita, että heissä jotain vikaa olisi... kaikki vain eivät halua (kuin omia) lapsia.
Just näin. Joidenkin mielestä urospuoleinen yksinhuoltaja on kartettava. Jos naispuolista karsastaa, se on hirveän vittumaista. Subjektiivisia valintoja joihin muiden ei ole tarvis puuttua.

burb

.
Otto Hokkanen sanoi:
Sitä en sitten tiedä miksi siitä pitää yksinhuoltajan suuttua - eihän se sitä tarkoita, että heissä jotain vikaa olisi...
:D
Et tainnut lukea Ecan tekstejä kunnolla, Ecahan (aluksi, myöhemmin toki pyörsi puheensa) nimenomaan väitti että:
Kaksi asiaa, miksi yksinhuoltajuus pääsi listalleni: Ensinnäkään minä en halua elättää vierasta lasta ja toiseksi jo kertaalleen eronneessa naisyksilössä täytyy olla jotain sellaista vikaa, jonka vuoksi ero oli sattunut...
Tottakai jokaisella on omat perusteensa puolisoa valitessa, mutta toisten haukkuminen vialliseksi on silti... sanotaan nyt vaikka että sangen outoa.

Örfil

Guest
Moe Szyslak sanoi:
5. Painaa noin 57 kiloa - Ihan ok. Järkytti katsoa Läskiseksin ABCtä
No voisitko sä silti palauttaa sen DVD:n ja ne pari muuta :thumbup:

Örfil

Guest
Minusta on niin ala-arvoista ja toisen aliarvostamista sanoa että jossain on "vikaa" jos on eronnut. Mua alkaa vituttamaan tuollaiset lausahdukset entistä enemmän tässä kun aikaa kuluu :mad_old:

Suhtautuuko Eca naisiin kuin käytettyyn autoon? Ja vaatiiko Eca tosiaan että naisen tarttee olla vieläpä neitsyt?

Entäs suhtaudutko ihan varmasti samalla tavalla miespuolisiin vastakappaleisiin. Että nekin on nyt sitten "pilalla" erottuaan?

Odotan suurella mielenkiinnolla että kuinka Eca itse saa aikaiseksi sen täydellisen suhteen - kunhan nyt löytää sen vastaavan täydellisen ihmisen kuin itsekin on.

Voi tsiisus että on takuulla nuijin toikki kautta aikojen :jaska:

Ja mitä vikaa on somalinaisessa kumppanina?

burb

.
Mun tulevan puolison pitää pystyä jäähdyttämään kalja pelkällä katseella ja arvaamaan mun tarpeet telepaattisesti ja levitoimiskyky olis kiva.
Mun tuleva puolisko on mielikuvitusolento, näin on ollut vuosia.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Mun tulevan puolison pitää pystyä jäähdyttämään kalja pelkällä katseella
Riittäiskö, jos tulevapuoliso pystyis jähmettämään sut pelkällä jäätävällä katseellaan? Olis meinaan valikoimakin melkolailla suurempi, palttiarallaa 3.3 miljardin hujakoilla :eek:

Ace17

Acenteella
burb sanoi:
Tottakai jokaisella on omat perusteensa puolisoa valitessa, mutta toisten haukkuminen vialliseksi on silti... sanotaan nyt vaikka että sangen outoa.
Tarkensin tosiaankin myöhemmin tuota hieman epäonnistuneesti (no okei, kylvön kannalta onnistuneesti) muotoilemaani virkettä ja ajatusta sen takana. Kyse ei siis ole siitä, että haukkuisin yksinhuoltajia ihmisinä viallisiksi. Kyse on omasta ennakkoluulostani yksinhuoltajan sopivuudesta ajatuksiltaan, arvomaailmaltaan jne. kumppanikseni. Tämä ennakkoluulo ei totuuden nimissä varmastikaan pidä paikkansa jokaisen eronneen yh:n kohdalla.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Ace17 sanoi:
Kyse on omasta ennakkoluulostani yksinhuoltajan sopivuudesta ajatuksiltaan, arvomaailmaltaan jne. kumppanikseni.
Tässä olet aivan satavarmasti oikeassa. Ei kukaan yh ottais ajatusmaailmaltaan noin aataminaikaista ja ahdasmielistä tyyppiä. Pelottavaa oikeesti, että vielä tällä vuosituhannella löytyy nuoria miehiä, jotka ajattelee noin :nope:

Mangelo

Well-known member
Juskanen sanoi:
Minua ärsytti ylipäänsä se, että asia esitettiin niin, että naisessa on jotain vikaa, jos hän on yksinhuoltaja. Toki minussa onkin vikoja, mutta en usko että sen enempää kuin kenessäkään muussakaan. Ei minun tapauksessani, mutta useissa lähipiirini tapauksissa vika on kyllä löytynyt ihan sieltä sohvan ja kaljatölkin välistä, eli juurikin vastakkaisesta sukupuolesta.
En halua kritisoida kenenkään tekemiä valintoja koska ne ovat heidän omia asioitaan, mutta mun mielestä se suurin vika stereotyyppiyksinhuoltajanaisessa on lapsen hankkiminen väärän miehen kanssa.

terv. jälkiviisas

burb

.
OoPee sanoi:
Riittäiskö, jos tulevapuoliso pystyis jähmettämään sut pelkällä jäätävällä katseellaan? Olis meinaan valikoimakin melkolailla suurempi, palttiarallaa 3.3 miljardin hujakoilla :eek:
Toi on niin totta.
Onneksi naiset harvemmin katsovat mua jäätävästi. Mutta se johtuu siitä että naiset eivät ylipäänsä muutenkaan mua tuijottele. Olisi muuten metkan näköistä jos naiset tuijottaisivat mua päänsä yli.

Ace17

Acenteella
Jussi sanoi:
Suhtautuuko Eca naisiin kuin käytettyyn autoon?
En ymmärrä analogiaa naisten ja käytettyjen autojen välillä, joten uskoakseni en. :doubtful:
Ja vaatiiko Eca tosiaan että naisen tarttee olla vieläpä neitsyt?
Jos vastaisin myöntävästi, tässä toikissa vallinneen logiikan mukaan tietenkin loukkaisin ei-neitsyitä naisia.
Entäs suhtaudutko ihan varmasti samalla tavalla miespuolisiin vastakappaleisiin. Että nekin on nyt sitten "pilalla" erottuaan?
En ole ajatellut itselleni miespuolista kumppania, koska en ole homo.
Odotan suurella mielenkiinnolla että kuinka Eca itse saa aikaiseksi sen täydellisen suhteen - kunhan nyt löytää sen vastaavan täydellisen ihmisen kuin itsekin on.
Tämän hetken ideologiana mulla on, että jollei löydä just täydellistä naista, melkeinpä on parempi olla sitten vain yksikseen eikä tyytyä kompromissiin.
Ja mitä vikaa on somalinaisessa kumppanina?
Väärä kulttuuritausta, todennäköisesti sukulaiset perseestä. Totta, olen vähän rasisti.

Ace17

Acenteella
Mehe Rienarsuo sanoi:
Tässä toikissa ei olekaan vielä käsitelty sitä saako tuleva puoliso olla varattu?
On itseasiassa käsitelty. Ei saa. Oho, taisin nyt loukata varattuja.

Joni

Well-known member
Rehellinen ja joka ei petä ja tykkää seksistä. Siis sellanen joka vois olla. Mie en kyl oikeesti muuta osaakkaan sanoa. ;D

burb

.
Ace17 sanoi:
Jos vastaisin myöntävästi, tässä toikissa vallinneen logiikan mukaan tietenkin loukkaisin ei-neitsyitä naisia.
Ei ei ei :jaska: , älä käännä nyt asiaa niin että täällä olisi "vallitseva logiikka" jonka mukaan jonkun asian arvostaminen olisi automaattisesti jonkun toisen väheksymistä.
Tuollainen logiikka on nyt sun omassa päässäs.

Edelleenkin kyse on siitä kommentista jossa suoraan sanoit yksinhuoltajien/naisien olevan viallisia. Tokihan ymmärrät että vaikka yritätkin nielaista sanomisesi takaisin niin se oli niin erikoinen kommentti että sanomista tulee taatusti.

Örfil

Guest
Zaikom sanoi:
En halua kritisoida kenenkään tekemiä valintoja koska ne ovat heidän omia asioitaan, mutta mun mielestä se suurin vika stereotyyppiyksinhuoltajanaisessa on lapsen hankkiminen väärän miehen kanssa.

terv. jälkiviisas
Pitäiskö ne "väärät miehet" jotenkin eliminoida täältä pallolta.

Jotta eivät paskapuheillaan vetäisi nenästä hyväuskoisia naisia, koska myöhemmin paljastuvat väkivaltaisiksi, juopoiksi ja vieraissa juokseviksi tms. tyypeiksi.