Onko Nick_W:kin Ässämiehen käkkösnik?Nick_W sanoi:Esimerkillistä toimintaa Ässämieheltä. :thumbup:
Jäit kiinniSamiJ sanoi:Äh taas unohdin vaihtaa nikkiä
Hupsis :thumbfh:Mediaprofeetta sanoi:Jäit kiinni
Ahaa!Mediaprofeetta sanoi:Jäin kiinni
Mikäs sä sit henkisesti oot?yussi sanoi:Jumalauta Esa, minä oon kaikkia noita ja minä olen anatomisesti MIES!!!
Sori nou boonus.Miss Piggy sanoi:-tyhmä
-saamaton
-taiteilijasielu X
-mikään hörhö X
-totaalikieltäytyjä
-itseäni nuorempi
-liian pitkä (yli 175 cm mulle)X
-epäitsenäinen ja passattava
Mua kyllä kiinnostais tietää, että huolisitko aikaisemmin seurustelleen, mutta lapsettoman naisen? Vai onko kyse siitä että sun itsetunto on niin huono, että et kertakaikkiaan voisi olla itseäsi kokeneemman kanssa?Esa sanoi:Ei. Pointtina oli se, ettei saa olla aiempia tenavia (ja miehiä).
Lapsi.Mehe Rienarsuo sanoi:Mikäs sä sit henkisesti oot?
Ja Popakiltakin tulee ihan silkkaa vaktaa välillä!:thumbup:Bobakki sanoi:Itse aiheesta piti toteamani, että suhtautuisin huomattavasti epäluuloisemmin kumppaniin, jolla ei ole takanaan eroa jollain muotoa merkittävästä seurustelusuhteesta kuin sellaiseen, joka on sellaisen kokenut. Sekä itse suhde että siitä eroaminen kun ovat yleensä varsin kasvattavia tapahtumia.
Hienoa! Onnittelut myös hymiön johdosta.yussi sanoi:Lapsi.![]()
Kannatan. Porsaanreiät tulee tukkia!Jonkki sanoi:Hohhoijaa... pitäsköhän tuo kakkosnikeillä provoaminen kohta kirjata sääntöihin, josta voisi jopa rangaistuksia harkita?
Eikös me siinä toikissa olla.kouvotsvoni sanoi:Onko se muka joskus modena ollut
Lueppas tuo hahmo Esan toikki "Millainen puoliso ei saa olla"
Kyllä se silti kannattais lukee. Että tietäis, minkälainen tulevan puolison pitäis olla.patriot sanoi:Eikös me siinä toikissa olla.![]()