Millainen puoliso ei saa olla

• Viestiketjun aloittaja Esa
  • Aloituspäivämäärä

Esa

Banned
sooda sanoi:
Jos se todella oli tarkoituksella kohdistettu johonkin henkilöön, tuomittavaa.
Itseäni jäi lähinnä ihmetyttämään, keitä nimenomaisia henkilöitä loukkasin ja millä tavalla. Ainakaan tarkoituksella en ole ketään loukannut.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Esa sanoi:
Ensinnäkään minä en halua elättää vierasta lasta ja toiseksi jo kertaalleen eronneessa naisyksilössä täytyy olla jotain sellaista vikaa, jonka vuoksi ero oli sattunut, ja tämän vuoksi suhteen onnistuminen on epätodennäköisempää kuin neitsyeen (= ei aiempia vakavia suhteita) kanssa.
Tämä kommentti ei epäilemättä loukkaa ketään.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Esa sanoi:
Kaksi asiaa, miksi yksinhuoltajuus pääsi listalleni: Ensinnäkään minä en halua elättää vierasta lasta ja toiseksi jo kertaalleen eronneessa naisyksilössä täytyy olla jotain sellaista vikaa, jonka vuoksi ero oli sattunut, ja tämän vuoksi suhteen onnistuminen on epätodennäköisempää kuin neitsyeen (= ei aiempia vakavia suhteita) kanssa.
näkisin, että miehessä, joka ei ole seurustellut vielä kertaakaan, on huomattavasti enämpi vikaa, kuin henkilössä (mies tai nainen), joka on yhden erehdyksen myötä oppinut hieman enämpi toisesta (edit: tai samasta) sukupuolesta.

kyllä todennäköisyyslaskennat kannattaisi unohtaa sellaisissa asioissa, joita ei oikeasti tunne.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Moe Szyslak sanoi:
:D :D se on just päinvastoin. Kerran eronnut ei mene niin helpolla enää suhteeseen. ottaa sen vakavammin, eikä elä pilvilinnoissa. Eikä kenenkään eka suhde kestä. Muuta kuin naisten novelleissa. Pitää olla elämänkokemusta.
AMEN!!! :ahem: :ahem: :ahem:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Ihmissuhteiden rakentaminen todennäköisyyslaskelmille haukkaa saletisti. Fiiliksellä vittu. Sitten kun toista ei nappaa, niin ei sitä nappaa vaikka kuinka olis järkevää niin tai kannattavaa näin tai kaiken todennäköisyyden mukaan noin. Ei nappaa niin ei nappaa. Move on motherfuckers.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vesku sanoi:
Oiskohan tämä juttu nyt kokonaisuudessaan Ässän ja Ruunarin etukäteen mietitty ja suoritettu "kevätkylvö"? Tai muu retkuun vedättäminen?:doubtful:

Tuosta arvelusta että mulla ois jotain tällaisen jutun kanssa tekemistä, vois melkein loukkaantua. :thumbdown

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuosta arvelusta että mulla ois jotain tällaisen jutun kanssa tekemistä, vois melkein loukkaantua. :thumbdown
Sähän bustasit Esan niin etkös sä silloin liity tavallaan mukaan tähän hommaan? :doubtful: