formulaman
New member
ei ainakaan Hihuli
ei ainakaan Hihuli
ei ainakaan Hihuli
Mä olin niin pieni skidi sillon, etten ikinä sitä läppää ymmärtänyt :thumbfh:72 sanoi:Aattele, sä et ilmeisesti tuntenut mua aikaan "poskihoitokaksosten" tai "tolppawankkereitten". Oon sittemmin rajottanut sitä läppää.![]()
Joo, lateksivermeet päällä (lue saderomppeet).Mehe Rienarsuo sanoi:Mutta tehän voitte Silversurferin kans alkaa lastenhoitokaksosiks. Kuiteski pientä tolpparunkkua keinujen tukirakenteissa, kun muiden äiskien silmä välttää. :thumbup:
elle sanoi:Tämä oli lutuinen otsikko. Erityisesti se kohtaus, jossa Esa "nostaa kytkintä". Apua.
jo kertaalleen eronneessa naisyksilössä täytyy olla jotain sellaista vikaa, jonka vuoksi ero oli sattunut
Esa tietää naisjutut!Runar ja Kyllikki sanoi:Yks toikin "helmistä" oli myös tämä logiikka:
No kato se on panomies. Tai vois olla. Jos ois joskus pannut. :ahem: :ahem:elle sanoi:Esa tietää naisjutut!
Runar ja Kyllikki sanoi:No kato se on panomies. Tai vois olla. Jos ois joskus pannut. :ahem: :ahem:
Kumpi pahempi, haukkua syystä vaiko syyttä?Knoukkari sanoi:Mutta se varmaan hyvältä tunnu pillua maistamattomasta kh-nörtistäkään kun haukutaan kokemattomaksi ja saamattomaksi typerykseksi. Ja vieläpä syystä!
Pahempi haukkua syyttä, mutta pahempi olla syystä haukuttuna.^Melissa sanoi:Kumpi pahempi, haukkua syystä vaiko syyttä?