Ei tartte etsiä onnea eroamalla, kun on onnellinen suhteessa.Sam sanoi:Mutta mietipä, miten onnelliseksi tulet, kun eroat tuostakin :thumbup:
Ei tartte etsiä onnea eroamalla, kun on onnellinen suhteessa.Sam sanoi:Mutta mietipä, miten onnelliseksi tulet, kun eroat tuostakin :thumbup:
Moe Szyslak sanoi:Kohta 72 laittaa pituus-pollin kehiin!:ahem:
:eek!: Katohan! Ihan paukkuu leukaperat poytaan!72 sanoi:En laita pall...siis mitään polleja kehiin.![]()
VÄÄRIN ARVATTU! :ahem:lara sanoi::eek!: Katohan! Ihan paukkuu leukaperat poytaan!
72:kin pervoilee!!! Mua ei voi enaa paheksua kukaan!!![]()
Mitenka niin?Mehe Rienarsuo sanoi:VÄÄRIN ARVATTU! :ahem:
lara sanoi::eek!: Katohan! Ihan paukkuu leukaperat poytaan!
72:kin pervoilee!!! Mua ei voi enaa paheksua kukaan!!![]()
72 sanoi:Aattele, sä et ilmeisesti tuntenut mua aikaan "poskihoitokaksosten" tai "tolppawankkereitten". Oon sittemmin rajottanut sitä läppää.![]()
Sä vaan hiihsit ja hiihsit kunnes sauvat suli käsiin? :eek!:72 sanoi:Aattele, sä et ilmeisesti tuntenut mua aikaan "poskihoitokaksosten" tai "tolppawankkereitten"
Älä ny masennu. Tarkotin vaan, et kyllä sulla on sen verran etumatkaa tossa hommassa, ettei se ihan puolikkaalla kivesmaininnalla oo kiinniotettu. Rinta rottingille vaan. Ja toinen kans.lara sanoi:Mitenka niin?![]()
lara sanoi:No en oo tuota puolta nahnyt ollenkaan! Hemmetti.
*ihan hakeltyy*
Mehe Rienarsuo sanoi:Älä ny masennu. Tarkotin vaan, et kyllä sulla on sen verran etumatkaa tossa hommassa, ettei se ihan puolikkaalla kivesmaininnalla oo kiinniotettu. Rinta rottingille vaan. Ja toinen kans.
Mutta tehän voitte Silversurferin kans alkaa lastenhoitokaksosiks. Kuiteski pientä tolpparunkkua keinujen tukirakenteissa, kun muiden äiskien silmä välttää. :thumbup:72 sanoi:Eikä kilpailua tule. Jotenkin nyt äitinä en vaan enää sitä aiempaa linjaa viitti.
Mehe Rienarsuo sanoi:Mutta totta toki kuten 72 kertoi, on ollut aika jolloin tolpat kiilsi ja rapot paukku.
Mehe Rienarsuo sanoi:Mutta tehän voitte Silversurferin kans alkaa lastenhoitokaksosiks. Kuiteski pientä tolpparunkkua keinujen tukirakenteissa, kun muiden äiskien silmä välttää. :thumbup:
Repesin!Mehe Rienarsuo sanoi:Mutta tehän voitte Silversurferin kans alkaa lastenhoitokaksosiks. Kuiteski pientä tolpparunkkua keinujen tukirakenteissa, kun muiden äiskien silmä välttää. :thumbup: