Örfil
Guest
Mites toi fagotin soitto, varsinkin nahkafagotin? :wink:Archie sanoi:Puoliso ei muuten saa olla innokas nokkahuilisti. Sitä ei hermo kestäisi.
Spläsht krääät!
Mites toi fagotin soitto, varsinkin nahkafagotin? :wink:Archie sanoi:Puoliso ei muuten saa olla innokas nokkahuilisti. Sitä ei hermo kestäisi.
On se kumma, ettei narsistinen narkkarilesbohullu, joka pettää ja lyö, kelpaa. Pitäiskö rimaa laskea?Minka67 sanoi:-nainen
-narkkari/alkoholisti
-psykopaatti
-väkivaltainen
-valehtelija/petturi
-"kiiltokuvapoika/pullistelija"
Siinä listaa aluksi.
Hoh, Kopo. :nope:Knoukkari sanoi:Mä en voi sietää sitä kun nainen sylkee siemenet suustaan.
Muutenhan toi omenien ja appelsiinien syönti pitää ihon sileenä.
Mä oon aika nirso kyllä sen puoleen. Olen katos sitä mieltä, että naiset on niin pirullisia otuksia, etten halua niiden kanssa seurustella.Mehe Rienarsuo sanoi:On se kumma, ettei narsistinen narkkarilesbohullu, joka pettää ja lyö, kelpaa. Pitäiskö rimaa laskea?![]()
Jep. Luenkin juuri kirjaa, jossa sivutaan eugeniikkaa kuvottavankin paljon.312T4 sanoi:Kohta tulee varmaan toikki "Millainen lapseni tulee olla":frown:
Jokaisessa meissä on jotain hyvää, ja se riittää. Sen huomaa kun opettanut tuhansia ja tuhansia oppilaita pölkkypäistä tuleviin tohtoreihin.Otto Hokkanen sanoi:Lehtorille kelpaa kuka/mikä tahansa?
Noista kolmesta kaksi on kuitenkin vapaasti valittavissa ja ainakin mun mielestä kannattaisi pyrkiä valitsemaan mahdollisimman täydellinen. Etenkin vaimon kohdalla, kun kyseessä nyt periaatteessa kuitenkin on valinnasta vakavuudella "kunnes kuolema erottaa". Koirankin kanssa pitäisi varautua yhteiselon kestoksi pitkälti toistakymmentä vuotta ja kenties jatkuvuus pentujen muodossa, niin kai sitä nyt kannattaisi yrittää valita ainakin itseä miellyttävä rotu. En siis ihan täysin ymmärrä, miksi näissä asioissa pitäisi olla "kaikki kelpaa" -periaatteella.312T4 sanoi:Täydellistä vaimoa, lasta ja koiraa ei ole olemassa:nope:
Sillä tavalla saa ainakin pinppiä, toisin kuin nirsoilemalla.Ace17 sanoi:Noista kolmesta kaksi on kuitenkin vapaasti valittavissa ja ainakin mun mielestä kannattaisi pyrkiä valitsemaan mahdollisimman täydellinen. Etenkin vaimon kohdalla, kun kyseessä nyt periaatteessa kuitenkin on valinnasta vakavuudella "kunnes kuolema erottaa". Koirankin kanssa pitäisi varautua yhteiselon kestoksi pitkälti toistakymmentä vuotta ja kenties jatkuvuus pentujen muodossa, niin kai sitä nyt kannattaisi yrittää valita ainakin itseä miellyttävä rotu. En siis ihan täysin ymmärrä, miksi näissä asioissa pitäisi olla "kaikki kelpaa" -periaatteella.
Sen saamattomuuden voi kanssa yrittää naamioida nirsoudeksi.Moe Szyslak sanoi:Sillä tavalla saa ainakin pinppiä, toisin kuin nirsoilemalla.:ahem: :thumbup:
Runar ja Kyllikki sanoi:Sen saamattomuuden voi kanssa yrittää naamioida nirsoudeksi.![]()
^Melissa sanoi:Tää on kyllä yksi elämän suuria kysymyksiä.Toiset on valmiita laskemaan rimaa, toiset olemaan ilman, ja molemmat nauraa toisilleen.