Milloin olet viimeksi itkenyt?

Milloin itkit viimeksi?

• Tänään

Äänet: 5 8,2%
  • Viikon sisään

Äänet: 9 14,8%
  • Kuukauden sisään

Äänet: 13 21,3%
  • Vuoden sisään

Äänet: 14 23,0%
  • Yli vuosi sitten

Äänet: 20 32,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    61

jjv

Arschloch
Varmaan joskus ala-asteikäisenä viimeks. Oon aina ollu tämmönen jurottaja tyyppi. En hermostu, en kikata, enkä poraa. Olla möllötän vaan ja vittuilen. :eek:

Äiti aina sanoi, että ei ne asiat itkemällä parane. Se oli joskus kiukkunen, kun Häkkinen rupes itkemään ajettuaan ulos Monzassa. En ole koskaan nähnyt vanhempieni itkevän.

Ace17

Acenteella
Ei Häkkinen itkenyt, vaan kiroili. Näin kertoi Ron Dennis.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Eilen illalla oikein kunnolla, kun vanhempien avioeroon liittyvä insidentti tapahtui mun silmien edessä. Vaikka erosta onkin jo kolme vuotta ja olin silloin jo täysi-ikäinen, otan tilanteen edelleen paljon raskaammin kuin esim. 7-vuotias pikkuveljeni. Tää kaikki tapahtu sillä aikaa kun mä asuin jo Islannissa, eli en oo päässyt käsittelemään asiaa samalla tavalla kuin mun veljet.
Et ole ainoa, jolle tuo on raskasta. Mun vanhemmat erosivat myös 3 vuotta sitten ja edelleen joudun satunnaisesti kokemaan eroon liittyviä "insidenttejä" ja olen välillä ollut välikätenä vanhempien välienselvittelyssä(=informaatio kulkee osittain mun kautta). Myönnän olleeni useampaan kertaan pala kurkussa vaikka olenkin täysi-ikäinen. :dunno:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Et ole ainoa, jolle tuo on raskasta. Mun vanhemmat erosivat myös 3 vuotta sitten ja edelleen joudun satunnaisesti kokemaan eroon liittyviä "insidenttejä" ja olen välillä ollut välikätenä vanhempien välienselvittelyssä(=informaatio kulkee osittain mun kautta). Myönnän olleeni useampaan kertaan pala kurkussa vaikka olenkin täysi-ikäinen. :dunno:
Välikätenä on inhottava olla. :dunno: Tsemppiä sulle Nipsuhuuli!

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Välikätenä on inhottava olla. :dunno: Tsemppiä sulle Nipsuhuuli!
Tuo saattaa tietysti kuulostaa pahemmalta kuin mitä on ja yleensä ei ole ollut kyse mistään kovin isoista asioista. Välikäsi on ehkä väärä termi, mutta siis on käynyt välillä niin, että jommankumman kanssa keskustelen jostain eroon liittyvästä asiasta ja sitten kuulen jotain sellaista, josta herää kysymys toiselle vanhemmista > kun toinen kuulee mitä toinen on sanonut niin seuraa välienselvittelyä, jossa informaatiota saattaa kulkea osittain mun kautta tai vähintäänkin olen selvillä siitä mitä on meneillään. Viimeisen parin vuoden aikana ei ole juurikaan tullut näitä tilanteita ja tuskin on tulossakaan, mutta muutamia muita aika epämukavia tilanteita on ollut.

Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Tasan tarkkaan muistan että 19 vuotta sitten. Muistan sen siksi kun itkin raivosta. Vanhemmat eivät suostuneet piikkikorttiin, vaikka rahat oli jo tilillä ja kavereiden TZR ja NSR pyörät kimaltelivat. En saanut lupaa. Yksin itkin silloin ja hakkasin sohvaa nyrkeillä.

En muista että olisin itkenyt tuon jälkeen. Kyllähän sitä monenlaista liikuttavaa on tapahtunut, ja joskus on ollut kurkunpäällä, mutta kun ei herahda niin ei.

Itkupotkuraivarit ovat ihan erilaisia.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kumpana on parempi olla. Välikätenä vai kolmantena jalkana.

Hähä, luulitte että sanon kolmantena pyöränä! HÄHÄHÄHÄ! PÖLJÄT!

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Eilen illalla. Siinä määrin herkäksi kävi mielentila että itku tuli. Harvinaista herkkua, mutta kyllä kevensi mieltä.

Mitään muistikuvaa ei ole siitä milloin edelisen kerran. Reilusti viime vuosituhannen puolella kuitenkin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Espanjan pelaaminen sai itkupotkuraivarin partaalle...ei silti kyynelkanavat toimineet, sisustus toki uusiksi.

Timo Toikki

Hepittäjä
Varmaan kuukauden sisään. Simmu kostuu iisisti. Olen herkkis.
Ja kanarialla itkettiin kimpassa kun Ugandan mies veti kumimunalla meidän pokaamia ruåtsalaismimmejä. Jätkä veti luistovoidetta pitkällä vedolla VARTEEN niinkun suksivoidetta. Vitutti.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tasan tarkkaan muistan että 19 vuotta sitten. Muistan sen siksi kun itkin raivosta. Vanhemmat eivät suostuneet piikkikorttiin, vaikka rahat oli jo tilillä ja kavereiden TZR ja NSR pyörät kimaltelivat. En saanut lupaa. Yksin itkin silloin ja hakkasin sohvaa nyrkeillä.

En muista että olisin itkenyt tuon jälkeen. Kyllähän sitä monenlaista liikuttavaa on tapahtunut, ja joskus on ollut kurkunpäällä, mutta kun ei herahda niin ei.

Itkupotkuraivarit ovat ihan erilaisia.
Itse vastaavassa tilanteessa olin noheva ja menin luvatta kevarikorttia ajamaan. Ostin TZR:n. Elämäni kesä.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tarkan ajan voin antaa reilun vuoden takaa: 14.4.2014 siinä iltayhdeksän kinkamilla tirahti tippaa linssiin. Nokkelimmatpokkelimmat keksii miksi.
Toki sen jälkeenkin ko. tapausta kelatessa ja muistellessa monta kertaa. Vielä tässä tänä kesänäkin.

Kunnon vollotuksesta vielä vuosi lisää. Sillon istuttiin siskon kans lattialla kaulakkain ja itkettiin silmät päästä pitkän aikaa. Jotkut varmaan muistavat tähänkin syyn.

Posia ja negaa. Tai kronologisesti ilmaistuna negaa ja posia.

McRäkä

Banned
Tulipa vastattua väärin et vuoden sisään. Eihän siitä ole kuukauttakaan kun tippa silmään herahti läheisen kerrottua itsariyrityksestään. Sitä ennen vetistelin hautajaisissa. Ja sitä ennen ihmiselon alkamisen johdosta. Toi viimemainittu tiraus tuli kyllä täysin puun takaa ja yllättäen. Harvassa on aikuisen miehen itkut.