Milloin olet viimeksi itkenyt?

Milloin itkit viimeksi?

• Tänään

Äänet: 5 8,2%
  • Viikon sisään

Äänet: 9 14,8%
  • Kuukauden sisään

Äänet: 13 21,3%
  • Vuoden sisään

Äänet: 14 23,0%
  • Yli vuosi sitten

Äänet: 20 32,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    61

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En kyl viimesintä kertaa nyt just jonkun takia muista.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Emmäkää muistais edellisiä itkuhetkiäni jos joku istuis tussullaan naamani päällä. Se sen sijaan on saavutus, että kyseisessä tilanteessa kykenee vielä postaamaan selväkielisen viestin forumille.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Emmäkää muistais edellisiä itkuhetkiäni jos joku istuis tussullaan naamani päällä. Se sen sijaan on saavutus, että kyseisessä tilanteessa kykenee vielä postaamaan selväkielisen viestin forumille.
Saatikka, että postaa sen jälkeen vielä toisenkin viestin samaan itku-toikkiin!

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Vastasin, että vuoden sisään. Pitkään aikaan ei oo tullut kyllä tippalinssiin. Mutta vuoden sisään ihan varmasti on. En nyt tosin ajankohtaa muista.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Eivätkö viestini ole olleet selväkielisiä?!? Mitäääämphh?!?

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Vanhaa koiraa katsellessa saa helposti tipan linssiin, viimeksi eilen. Vaikka toinen onkin vielä iloinen ja hyväkuntoinen, silti tiedossa on että tilanne saattaa muuttua koska tahansa. On kuitenkin ylittänyt kaikki rotunsa elinikäodotukset jo vuosia sitten. :dunno:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tänään tuli pieni kyynel silmäkulmaan kun tuli koiraa ikävä kuvia katsellessa. Myös lomavideot sekä tuntuva viinihumala edesauttoivat pisaran syntymistä.

Nyt on hyvä lähteä unille.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Tänään tuli pieni kyynel silmäkulmaan kun tuli koiraa ikävä kuvia katsellessa.
Siis ei kai viimeisin koira?

Edit: Siis koira ilmeisesti lomalla vaan, ei mitään pahempaa sattunut

Viimeksi muokattu:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Eilen illalla oikein kunnolla, kun vanhempien avioeroon liittyvä insidentti tapahtui mun silmien edessä. Vaikka erosta onkin jo kolme vuotta ja olin silloin jo täysi-ikäinen, otan tilanteen edelleen paljon raskaammin kuin esim. 7-vuotias pikkuveljeni. Tää kaikki tapahtu sillä aikaa kun mä asuin jo Islannissa, eli en oo päässyt käsittelemään asiaa samalla tavalla kuin mun veljet.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Just nyt...eka työpäivä viikon lomapyrähdyksen jälkeen...eikä tää nyt oikein natsaa. :frown: