Lunssila
Well-known member
Voisi sen niinkin sanoa. Ei ole muutenkaan ollut tapana hirveästi itkeä, eikä viime aikoina ole tapahtunut mitään kovin koskettavaa lähipiirissä.Tylsä elämä?
Voisi sen niinkin sanoa. Ei ole muutenkaan ollut tapana hirveästi itkeä, eikä viime aikoina ole tapahtunut mitään kovin koskettavaa lähipiirissä.Tylsä elämä?
Mä taas vedän tosta tuloksesta päinvastaisen johtopäätöksen. Mut mä oonkin liikuttuneessa tilassa.Forumilla on herkempää sakkia, mitä kuvittelinkaan.
No sulle kelpaa nyt niin kuoriperunat kuin -pojatkin.Mä taas vedän tosta tuloksesta päinvastaisen johtopäätöksen. Mut mä oonkin liikuttuneessa tilassa.
Propagandan uhri olet! :nope::nope::nope:Edit: Jaskasinpa vastauksen. Eihän siitä yli vuotta olekkaan kun tarkemmin muistelee. Viimeksi nousi pala kurkkuun ja tippa linssiin Auschwitzissä vieraillessa kun siellä oli suuri seinän kokoinen kuva pelokkaan näköisestä pikkutytöstä nousemasta junavaunusta ja vieressä iso vitriini täynnä kaasukammioissa tapettujen lasten kenkiä.
Mäkin muistan sen kenkävitriinin. Oli kyllä varma itkettäjä se. :frown:Viimeksi nousi pala kurkkuun ja tippa linssiin Auschwitzissä vieraillessa kun siellä oli suuri seinän kokoinen kuva pelokkaan näköisestä pikkutytöstä nousemasta junavaunusta ja vieressä iso vitriini täynnä kaasukammioissa tapettujen lasten kenkiä.
Viimeksi nousi pala kurkkuun ja tippa linssiin Auschwitzissä vieraillessa kun siellä oli suuri seinän kokoinen kuva pelokkaan näköisestä pikkutytöstä nousemasta junavaunusta ja vieressä iso vitriini täynnä kaasukammioissa tapettujen lasten kenkiä.
Spoiler alert - Schindlerin lista. Hiukan samaan kategorian menee edellä mainitussa elokuvassa se punainen takki. Ei nyt välttämättä itketä mutta tekee sen vaikutuksen kuin on nähtävästi tarkoitettukin tekevän.Mäkin muistan sen kenkävitriinin. Oli kyllä varma itkettäjä se. :frown:
No mut en sentis raisiolainen.Propagandan uhri olet! :nope::nope::nope: