jjv
Arschloch
Briljanttista!Ei sun tarttekkaan, riittää kun mä kuvailen.
Briljanttista!Ei sun tarttekkaan, riittää kun mä kuvailen.
Nyt oikeesti. Ne on kaikki litteitä ja laakeita levyjä. Yhtä rumia tai nättejä kaikki.Todella nätti puhelin, kaverilla on tommonen.
Kyllä se vaan on mun mieestä edelleenkin nätti, puhelimeksi siis.Nyt oikeesti. Ne on kaikki litteitä ja laakeita levyjä. Yhtä rumia tai nättejä kaikki.
Enemmän toistensa näköisiä tuotteita ei maailmasta löydy. Hammastikuissakin on enemmän muotoilupoikkeamia tuotteiden välillä kuin kosketusnäyttöpuhelimissa.
Luulinpa alkuun että tässä puhuttiin tosta jjv:n linkistä.Nyt oikeesti. Ne on kaikki litteitä ja laakeita levyjä. Yhtä rumia tai nättejä kaikki.
Enemmän toistensa näköisiä tuotteita ei maailmasta löydy. Hammastikuissakin on enemmän muotoilupoikkeamia tuotteiden välillä kuin kosketusnäyttöpuhelimissa.
Täyttää ens viikon tiistaina 20. Unohti aamulla passinsa yöpöydälleni, lupas tulla kohta hakemaan :frank:Onko tuo edes kuustoista? :doubtful:
No mikset oo?Kyllä mäki ottasin itsareita ja postaisin niitä ihan homona nettiin, jos oisin ton näkönen.
Kiitti vinkistä!!!Sinuna ostaisin puhelimen, jolla on hyvä selata nettiä, nopea ja silleen,
suhtkoht suuri näyttö sekä ei-Windows. Budjetti joku about 400-500 euroa.
Luulen, että tämä voisi sopia Davrokselle.Sinuna ostaisin puhelimen, jolla on hyvä selata nettiä, nopea ja silleen,
suhtkoht suuri näyttö sekä ei-Windows. Budjetti joku about 400-500 euroa.
Akku kestää 1-2 päivää jos sulla on "Google Now" aktivoituna. Jos deaktivoit sen, niin akkua kuluu suunnilleen prosentti per tunti vauhdilla ellet tee sillä mitään, mikä on kuitenkin varsin hyvä tulos. Näin kirjoittavat tuolla, mutta on saksankielinen sivu.Vaan miten kestävä akku tuossa on? Sen verran iso näyttö, että luulisi aika nopeasti kuluvan. Hyvä on jos päivän kestäisi, sillä nykyistä puhelinta tulee iltaisin aina ladattua.