vaimo ei periaatteita kysele jos ruotsi maitoa saa kolme litraa sillä hinnalla mitä suomi maitoa litranKyllä pitkälti kaikki normikaupasta saatava kelpaa, lähinnä tulee juotua suoma- ja ruotsalaista. Toisinaan silti nappaan periaatteesta suomalaisen vaikka parikymmentä senttiä kalliimpaa olisikin.
Se 35cnt oli poikkeuksellisen halpa :eek!:vaimo ei periaatteita kysele jos ruotsi maitoa saa kolme litraa sillä hinnalla mitä suomi maitoa litran
Kulla! Eli varmaan on tullut nautittua tuossa muodossa suomalaista, ruotsalaista, norjalaista, virolaista, venäläistä, saksalaista, ranskalaista, espanjalaista, englantilaista, italialaista, kreikkalaista, thaimaalaista, usalaista ja latvialaista maitoa. Ainakin.Ihan sama minkämaalaista mjölöä sumppiin sekoittaa. Samanlaiset lehmät ne Virossakin laiduntaa.
No et kertonut tota maitojuttuakaan. Anna tulla, molemmat!Yleensä katson suoraan hintalappua, kun jotain olen hankkimassa. Maidosta kun on kyse, niin todenäköisesti jätän sen jokatapauksessa hyllylle.....olen aikoinani ollut töissä meijerin maidonpakkauslinjalla:yuck:
Niin ja olisi mulla tarina donitsileipomostakin