Minkämaalainen maito kelpaa?

Minkämaalainen maito kelpaa?

• Äänestäjiä yhteensä
    55

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kyllä pitkälti kaikki normikaupasta saatava kelpaa, lähinnä tulee juotua suoma- ja ruotsalaista. Toisinaan silti nappaan periaatteesta suomalaisen vaikka parikymmentä senttiä kalliimpaa olisikin.

sataja

Active member
Kyllä pitkälti kaikki normikaupasta saatava kelpaa, lähinnä tulee juotua suoma- ja ruotsalaista. Toisinaan silti nappaan periaatteesta suomalaisen vaikka parikymmentä senttiä kalliimpaa olisikin.
vaimo ei periaatteita kysele jos ruotsi maitoa saa kolme litraa sillä hinnalla mitä suomi maitoa litran :cool:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En juo maitoa, mutta käytän kyllä maitotuotteita ja ajan myös työkseen säiliömaitoautoa. Valio hyvää alusta alkaen :)

Paul

Testikuljettaja
Sijainti
Helsinki
Ihan sama minkämaalaista mjölöä sumppiin sekoittaa. Samanlaiset lehmät ne Virossakin laiduntaa.

Multi-option polleille :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ihan sama minkämaalaista mjölöä sumppiin sekoittaa. Samanlaiset lehmät ne Virossakin laiduntaa.
Kulla! Eli varmaan on tullut nautittua tuossa muodossa suomalaista, ruotsalaista, norjalaista, virolaista, venäläistä, saksalaista, ranskalaista, espanjalaista, englantilaista, italialaista, kreikkalaista, thaimaalaista, usalaista ja latvialaista maitoa. Ainakin.

DW

2009-2016
Yleensä katson suoraan hintalappua, kun jotain olen hankkimassa. Maidosta kun on kyse, niin todenäköisesti jätän sen jokatapauksessa hyllylle.....olen aikoinani ollut töissä meijerin maidonpakkauslinjalla:yuck:

Niin ja olisi mulla tarina donitsileipomostakin:D

Knoukka

Well-known member
Yleensä katson suoraan hintalappua, kun jotain olen hankkimassa. Maidosta kun on kyse, niin todenäköisesti jätän sen jokatapauksessa hyllylle.....olen aikoinani ollut töissä meijerin maidonpakkauslinjalla:yuck:

Niin ja olisi mulla tarina donitsileipomostakin:D
No et kertonut tota maitojuttuakaan. Anna tulla, molemmat!