Minkämaalainen maito kelpaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Minkämaalainen maito kelpaa?

• Äänestäjiä yhteensä
    55
Kyllä pitkälti kaikki normikaupasta saatava kelpaa, lähinnä tulee juotua suoma- ja ruotsalaista. Toisinaan silti nappaan periaatteesta suomalaisen vaikka parikymmentä senttiä kalliimpaa olisikin.

Kyllä pitkälti kaikki normikaupasta saatava kelpaa, lähinnä tulee juotua suoma- ja ruotsalaista. Toisinaan silti nappaan periaatteesta suomalaisen vaikka parikymmentä senttiä kalliimpaa olisikin.

vaimo ei periaatteita kysele jos ruotsi maitoa saa kolme litraa sillä hinnalla mitä suomi maitoa litran :cool:

En juo maitoa, mutta käytän kyllä maitotuotteita ja ajan myös työkseen säiliömaitoautoa. Valio hyvää alusta alkaen :)

Ihan sama minkämaalaista mjölöä sumppiin sekoittaa. Samanlaiset lehmät ne Virossakin laiduntaa.

Multi-option polleille :thumbdown

Ihan sama minkämaalaista mjölöä sumppiin sekoittaa. Samanlaiset lehmät ne Virossakin laiduntaa.

Kulla! Eli varmaan on tullut nautittua tuossa muodossa suomalaista, ruotsalaista, norjalaista, virolaista, venäläistä, saksalaista, ranskalaista, espanjalaista, englantilaista, italialaista, kreikkalaista, thaimaalaista, usalaista ja latvialaista maitoa. Ainakin.

Yleensä katson suoraan hintalappua, kun jotain olen hankkimassa. Maidosta kun on kyse, niin todenäköisesti jätän sen jokatapauksessa hyllylle.....olen aikoinani ollut töissä meijerin maidonpakkauslinjalla:yuck:

Niin ja olisi mulla tarina donitsileipomostakin:D

Yleensä katson suoraan hintalappua, kun jotain olen hankkimassa. Maidosta kun on kyse, niin todenäköisesti jätän sen jokatapauksessa hyllylle.....olen aikoinani ollut töissä meijerin maidonpakkauslinjalla:yuck:

Niin ja olisi mulla tarina donitsileipomostakin:D

No et kertonut tota maitojuttuakaan. Anna tulla, molemmat!