Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Sinä ja sun matikka![]()
Sinä ja sun matikka![]()
Sitä että miten ylpeä ja iloinen voi olla itsestään (tai jonkun muun puolesta) kun onnistuu joskus koskettamaan toista ihmistä.Sä olit itseasiassa sitten niitä "harvempia"..itseasiassa just teikäläistä ajattelin kun lisäsin sen.
Mä en tiedä pitäisikö tosissaan olla ylpeä tai iloinen voorumilla kommentoinnista. Mitä tolla oikein tarkoitat?!
Minä en ainakaan uskalla forumilla olla avoin ja aito. Ne vähät kerrat mitä oon yrittäny, niin pilkkaahan täällä tulee niskaan. Vaikka mä höpötän liikaakin kaikenlaista turhaa omasta elämästäni sekä forumilla että oikeassa elämässä, niin minulla on aina ollut vaikeuksia (lievästi sanottuna) puhua minulle oikeasti tärkeistä asioista kenellekään. Ei tulis mieleenkään jakaa sielunsa perukoita täällä.Eikä tohon kykene jos ei ole aidosti sitä mitä on. Sitä ei voi suorittaa. Siihen voi kyllä oppia, oppia olemaan syvästi ja oikeasti avoin. Kai se jostain oman rikkinäisyyden tunnistamisesta ja sitä kautta toisen kohtaamisesta syntyy. Mene ja tiedä.
Valitettavasti samaa joudun sanomaan omasta puolestani.Minä en ainakaan uskalla forumilla olla avoin ja aito. Ne vähät kerrat mitä oon yrittäny, niin pilkkaahan täällä tulee niskaan. Vaikka mä höpötän liikaakin kaikenlaista turhaa omasta elämästäni sekä forumilla että oikeassa elämässä, niin minulla on aina ollut vaikeuksia (lievästi sanottuna) puhua minulle oikeasti tärkeistä asioista kenellekään. Ei tulis mieleenkään jakaa sielunsa perukoita täällä.
Kerros mikä sua nauratti tässä kommentissa 69? http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1251452&postcount=69Valitettavasti samaa joudun sanomaan omasta puolestani.
Mulla on susta kyllä avoin ja aito kuva, mutta lienee syntynyt muita kautta. Ja sen perusteella ehkä luen sun foruminkin kommenteista enemmän sen perusteella, että mitä jätät sanomatta kuin että mitä sanot.Minä en ainakaan uskalla forumilla olla avoin ja aito. Ne vähät kerrat mitä oon yrittäny, niin pilkkaahan täällä tulee niskaan. Vaikka mä höpötän liikaakin kaikenlaista turhaa omasta elämästäni sekä forumilla että oikeassa elämässä, niin minulla on aina ollut vaikeuksia (lievästi sanottuna) puhua minulle oikeasti tärkeistä asioista kenellekään. Ei tulis mieleenkään jakaa sielunsa perukoita täällä.
Muista pistää sitruunat silmille. :alppu:Ei näin. Vedän siis lisää tequilaa.
Ja suolat nenään.Muista pistää sitruunat silmille. :alppu:
*ottaa otetta*Nuorempi forumilaissukupolvi sais ottaa railakkaampaa otetta.
Toki. Se, mistä Juskasen kanssa puhuin, oli kuitenkin se, että minulta (ja nähdäkseni muutamilta muiltakin) Runar ei kestänyt itselleen suuntautuvana samanlaisia kommentteja, kuin mitä itse jakeli säännöllisesti muille foorumisteille. Toivon, että tällaista käytöstä en itse ala nelikymppisenä harrastamaan. Tai jos alan, niin tulkaa potkimaan järkeä.Voisin kuvitella että itse nelikymppisenä tai päälle tulet suhtautumaan alle 25 vuotiaisiin toisella tapaa kuin ikäisiisi tai vanhempiin.
Komppaan tätä.Minä en ainakaan uskalla forumilla olla avoin ja aito. Ne vähät kerrat mitä oon yrittäny, niin pilkkaahan täällä tulee niskaan. Vaikka mä höpötän liikaakin kaikenlaista turhaa omasta elämästäni sekä forumilla että oikeassa elämässä, niin minulla on aina ollut vaikeuksia (lievästi sanottuna) puhua minulle oikeasti tärkeistä asioista kenellekään. Ei tulis mieleenkään jakaa sielunsa perukoita täällä.
Samoin. (En jaksanut scrollailla ylöspäin quotoimaan varsinaista viestiäKomppaan tätä.
Pitäskö antaa päivän jäähy tuosta hyvästä?Ja minua hän ei itseasiassa koskaan saanut tuntemaan itseäni typeräksi teinitytöksi, mutta kylläkin nimitti suoraan sellaiseksi.![]()
Anna mieluummin banaania.Pitäskö antaa päivän jäähy tuosta hyvästä?
kyllähän täällä kannattaa pieni salaisuuden verho pitää edessä, mutta ei tästä mitään tule jos ihmiset eivät olisi aitoja. pelleilyksihän tämä menis, kyllä jotain todellisyyspohjaa pitää olla.Minä en ainakaan uskalla forumilla olla avoin ja aito. Ne vähät kerrat mitä oon yrittäny, niin pilkkaahan täällä tulee niskaan. Vaikka mä höpötän liikaakin kaikenlaista turhaa omasta elämästäni sekä forumilla että oikeassa elämässä, niin minulla on aina ollut vaikeuksia (lievästi sanottuna) puhua minulle oikeasti tärkeistä asioista kenellekään. Ei tulis mieleenkään jakaa sielunsa perukoita täällä.
En minä kyllä kusettamaankaan rupeakyllähän täällä kannattaa pieni salaisuuden verho pitää edessä, mutta ei tästä mitään tule jos ihmiset eivät olisi aitoja. pelleilyksihän tämä menis, kyllä jotain todellisyyspohjaa pitää olla.
tätä juuri ajoin takaa. salaisuuksia voi olla vaikka olisikin rehellinen ja aito.En minä kyllä kusettamaankaan rupea![]()
Mun mielestä niissä jutuissa oli vähän sellainen koulukiusaajamainen sävy. Tietyt tyypit saivat Runarita leiman, jota tämä sitten innokkaasti toisteli jos nämä olivat eri mieltä. Piti paikkansa sikälikin, että hänellä oli myös oma ihailijalaumansa, joka tuli säestämään tarpeen vaatiessa. Harmi sinänsä, älykkyyttään ja yleissivistystään pidin toisaalta arvossa.Tämän minäkin pistin aikanaan merkille. Runarilta tuli usein hyvinkin terävää kommenttia muille foorumisteille, mutta heti jos häntä yritti napauttaa samaan sävyyn, sai kuulla repineensä sydämen rinnasta ja särkeneensä sielun.