Missä olit?

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Onko tää ny telepatiaa vai mitä vittua?
Just kerkesin miettimään, että onkohan ainoa toikki koko forumilla missä Timon Isä ei hillu ja kuinkas kävikään, eikä ehkä minuuttiakaan mennyt.
Älä välitä :D Lukee usein munkin ajatukset..

öö ruz

Speed for ever
Ton WTC:n onistuin väistämään todella pitkään. Menin iltapäivällä ajelemaan kartingia ja pistin kännykän kiinni. Radallakaan kukaan ei tienyt asiasta. Kun menin himaan noin 20.30. ja totesin että vittu että oli kivaa niin mulle vastattiin että etkö tiedä mitä on tapahtunut? Näin se vaan meni.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Estonian uppoamisen ja Dianan kuoleman äiti tuli aamulla herättäessä kertomaan.
Autokoulussa opettaja kertoi WTC-iskuista.

oldez

Well-known member
Dianan kuolema:
Katselin Cartoon Networkia ja siinä alkoi pyöriä tiedote merkittävästä uutisesta, mutta eivät kertoneet että mistä. Sitten kun vaihtoi uutiskanavalle niin näki mitä oli tapahtunut.

WTC:
Luin tekstitelevisiosta otsikon että lentokone osunut pilvenpiirtäjään. Kohta se päivittyi että kaksi konetta osunut. Loppupäivä menikin uutisia seuratessa ja näin tornien romahdukset suorana.

Kimin mestaruus:
Olin nykyisen vaimoni kanssa matkustamassa InterCityllä Turkuun kun vanhemmilta tuli puhelu tai tekstari. Kävin ostamssa oluen tai siiderin (muistaakseni siiderin) tarjoiluvaunusta juhlan kunniaksi.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Dianan kuollessa olin Jämsässä liftaamassa kohti Tamperetta. Kyydin antanut autoilija kertoi asiasta.
WTC:n romahtaessa olin Virroilla perämetsässä pyöräilemässä ja sain tekstiviestin ystävältäni Jonnelta.
Sekä Juicen että Speden kuollessa olin äitini luona.
Schumacherin onnettomuudesta luin hotelli Iso-Syötteen aulassa pyörivästä uutisfeedistä hävittyäni juuri sulkapallossa sukulaistytölle.
Estoniasta soitti tuoreeltaan isäni. Hällä oli tapana jekkuilla, joten asiaa en ensin ihan edes tajunnut.
Sennan kuolemasta kuulin Erkki Vanhaselta Ruutulipussa.

Captain Howdy

Well-known member
Dianan kuollessa olin krapulassa himassa ja mutsi kertoi asian.
WTC:n romahtaessa olin töissä.
Estoniasta kuulin koulussa ja oppitunnit menivätkin asian seuraamiseen.
Sennan kuolemasta kuulin Erkki Vanhaselta Ruutulipussa.
Utøya:sta kuulin tuoreelta perjantai-iltapäivästä, mutten tajunnut asian vakavuutta kunnes sunnuntaina avasin puhelimen.
Mika Häkkisen Span 2000 ohitusta en nähnyt, mutta kuulin. Tosin en välittänyt asiasta tuon taivaallista, koska... no, oli niin taivaallista.

jjv

Arschloch
Istuin turvaistuimessa ysikuutosen takapenkillä matkalla mummolaan kuullessani Kekkosen kuolemasta.

Captain Howdy

Well-known member
Istuin metallinvihreän Opel Asconan takapenkillä matkalla sienireissulta kotiin kuullessani Kekkosen kuolemasta.

Lunssila

Well-known member
Oltiin koulun liikuntatuntia ennen pukuhuoneessa vaihtamassa LÄTKÄKAMOJA päälle kun yksi luokkatoveri tuli sisään ja sanoi: "Iskä soitti just ja sano, että Kirka on kuollut." Vastasin, että eihän se ollut edes sairas.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olin WTC-iskun (ekan) aikana katsastamassa Peugeot 205:itosta.

Kirkan kuoleman luin teksti-tv:stä saavuttuani hotelliin Rovaniemelle.

Elviksen kuolemasta ja myös Sammy Babitsinin kuolemasta kuulin keittiössä Taalintehtaalla.

Kekkosen kuoleman kuulin junalaiturilla Karjaalla.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Aika jännän keskustelun osan muodostavat tän ketjun viestit #65 - #71. Poislukien välissä olevan tmoin viestin, joka ei siihen jatkumoon liity.