Örfil
Guest
Oliko siinä kuvia mukana?Albert Oil sanoi:Ensimmäinen postaukseni Varikolle kuului: "Vitut!" .
Oliko siinä kuvia mukana?Albert Oil sanoi:Ensimmäinen postaukseni Varikolle kuului: "Vitut!" .
Ne on teen viivat eikä särmät, jotka unohtuu.Albert Oil sanoi:Ensimmäinen postaukseni Varikolle kuului: "Vitut!" Tämä on jäänyt mieleen, koskapa sittemmin kielenkäyttö on pysynyt korrektimmalla linjalla. Mies kun vanhenee niin särmät katoaa.
Toihan on melkein sama sananparsi, joka johti myöhemmin siihen, että jouduin naimisiin.Albert Oil sanoi:Ensimmäinen postaukseni Varikolle kuului: "Vitut!" Tämä on jäänyt mieleen, koskapa sittemmin kielenkäyttö on pysynyt korrektimmalla linjalla. Mies kun vanhenee niin särmät katoaa.
Tuosta naimisesta tuli mieleen, tai ei oikeastaan siitä, mutta muuten vaan että mitenkäs se Fenderin styrkka pelaa? Tuliko siitä ikinä kalua?Captain Howdy sanoi:Toihan on melkein sama sananparsi, joka johti myöhemmin siihen, että jouduin naimisiin.
Mun mielestä toi sun kielenkäyttös vois pysyä hieman korrektimmalla linjalla :thumbdownAlbert Oil sanoi:Vitut!
En mä siitä tärymunaa ajatellut tehdä...burb sanoi:Tuliko siitä ikinä kalua?
No tuskin se haittaa jos siitä vahingossa sellainen tulee. Olispahan jotain kerrottavaa lastenlapsille, "kun vaari teki styrkkarista oikein viimosen päälle tolkun dildon".Captain Howdy sanoi:En mä siitä tärymunaa ajatellut tehdä...
Juu. Kaukana on ne ajat kun kuvittelin, että keskustelua voi tai pystyy rajoittamaan/rauhoittamaan.Ace17 sanoi:Kesällä -99 tuli tosiaan rekistöröidyttyä tänne. Ensimmäistä viestiäni en muista, mutta ensimmäisen toikkini otsikon kyllä "Salo parempi kuin Schumacher". Formulanomi siellä ainakin jarnasi aivan mahdottomasti samoin kuin seuraavana vuonna perustetussa livesätissä. Vähän yritti jotain muuta kuin formulajuttua sätissä rupatella, niin Nomi oli poliisina ojentamassa, että rauhoittukaapas nyt pojat.
Tämän kevään kapinaliikkeessä päädyin F1-Onlineen, joka on sen jälkeen ollut pääasiallinen f1-tietolähteeni. Täällä Forumilla käyn lähinnä enää vapailemassa, mitä olen käytännössä muutenkin viime vuodet tehnyt.
Juu. Osa taisi palata tänne takaisin, kun Antti sai täällä aika lailla täydelliseen aikaan forumin fiksattua, että keskustelu pysyy mahdollisena myös kisaviikonloppuina, minkä puute oli suurin syy kapinaliikkeeseen.Formulanomi sanoi:On tainut teidän kapinaliike hiukan hiipua.
Keskustelua on tosiaan aika vähänlaisesti, mutta ehkäpä laatu korvaa määrän ja silleen tai sitten ei. Kasvuun on varaa ja esim. moderointiin on panostettu vahvasti, ettei kävisi "f1-forumit". Saas nyt sitten nähdä, tuleeko F1-Onlinesta koskaan todellinen haastaja F1-Forumille, siis keskusteluforumin suhteen. Uutisoinnissahan tuo on hakannut jo alusta asti "Suomen suurimman" 100-0.Aika vähän keskustelua. Ja onhan tuossa se ongelma, että mitä enämpi "mainostatte", sitä varmemmin suunta on sama kuin täällä (siis F1 keskusteluosiossa).
Ylen Sankia Priha sanoi:OoPeen tapauksessa hyvä jos eilisen posteja löytää.. :thumbfh:
Tein varmuudenvuoksi "F1-Forumit" ja kävin rekisteröitymässä tuonne. Samalla tavallahan mun F1-Forumin tunnarikin aikoinaan syntyi, olin Varikolla, mutta varmuudenvuoksi kävin perustamassa tunnarin tännekinAce17 sanoi:Keskustelua on tosiaan aika vähänlaisesti, mutta ehkäpä laatu korvaa määrän ja silleen tai sitten ei. Kasvuun on varaa ja esim. moderointiin on panostettu vahvasti, ettei kävisi "f1-forumit". Saas nyt sitten nähdä, tuleeko F1-Onlinesta koskaan todellinen haastaja F1-Forumille, siis keskusteluforumin suhteen. Uutisoinnissahan tuo on hakannut jo alusta asti "Suomen suurimman" 100-0.
Moon yllytyshullu.OoPee sanoi:Tein varmuudenvuoksi "F1-Forumit" ja kävin rekisteröitymässä tuonne. Samalla tavallahan mun F1-Forumin tunnarikin aikoinaan syntyi, olin Varikolla, mutta varmuudenvuoksi kävin perustamassa tunnarin tännekin
:thumbup:Olga sanoi:Moon yllytyshullu.