Mistä asti tultu oltua mukana F1-Forumilla ym moottoriurheilu-nettipalstoilla?

Mistä asti tultu oltua mukana F1-Forumilla ym moottoriurheilu-nettipalstoilla?

• Vuodesta 2007

Äänet: 8 8,2%
  • 2006

Äänet: 6 6,1%
  • 2005

• 2004

Äänet: 5 5,1%
  • 2003

• 2002

Äänet: 3 3,1%
  • 2001

Äänet: 7 7,1%
  • 2000

• 1999

• 1998

Äänet: 11 11,2%
  • 1997

Äänet: 15 15,3%
  • 1996

Äänet: 2 2,0%
  • 1995

Äänet: 3 3,1%
  • 107

• En ole vielä aloittanutkaan

Äänet: 2 2,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    98

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
-97 huhtikuussa Varikolle. Käsittääkseni olen yksi virkaiältä vanhimmista aktiiveista? P.Tirronen on ainoa, jonka muistan varmasti olleen mua aikaisemmin Varikolla.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
'98 kait.. :doubtful:
Joillakin satunnaisilla sivuilla. Varikkoa en jostain syystä koskaan löytänyt, tännekin osasin vasta seuraavana vuonna.

Slartibartfast

Well-known member
Sijainti
Vuono
Runar ja Kyllikki sanoi:
Muistan, nyt kun se sanottiin, myös tuon toikin! :eek!:

Lisäksi muistan ennätyspitkän tongailuketjun. :)
Muistatko, että mikä oli vuosi? Ei pysty itte muistamaan.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
1997 -98 alkaen. En muista enää tuolloin käyttämääni nikkiä, MJ tai joku M:llä alkava se tais olla.

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Pitää kirjottaa ensin, että nään sen vuosiluvun. Oiskohan ollut 2004?

-edit- Olihan se

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Varikolle joskus kevättalvella -97 Kyllösen koottujen lausahdusten alla olevasta linkistä. Enpä arvannut, mihin kaikkeen se sitten johti..

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Varikolle 1997. Eka juttu oli oma toikki Magny Coursin rapon muodossa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Varikosta tulee mieleen, etenkin mun nykyisen naurettavan viesticounterin huomioonottaen, hauskahko anekdootti, jonka päähenkilöna minun lisäkseni on... *rumpujen pärinää* ...Runar ja Kyllikki elikkäs tuolloin vielä Jali. Elettiin vielä aikaa ennen Häkkisen Mikan mestaruuksia ja Varikolla tyypilliseen suomalaiseen tapaan oltiin vähän sitä mieltä, ettei toi Häkä ole mikään todellinen stara eikä kerää kehuja kuin Suomessa. Minä ulkomaalla elävänä ja ulkomaiden, mm. Saksan mediaa seuraavana olin useampaankin otteeseen yrittänyt vihjailla, että kyllä se Häkä ihan mukavaa arvostusta nauttii täällä Keski-Euroopassakin ja vielä todistelin väitteitäni kertomalla mitä viimeaikoina hänestä on kirjoiteltu. Yleensä nuo mun sepostukset kuitenkin ohitettiin olan kohautuksella. No jossain vaiheessa sitten jonkun artikkelin, tv-ohjelman tahi vastaavan kautta valkeni suomalaisillekin, että kyllähän se Häkä ihan oikeesti on kundi, josta ulkomaillakin digataan ja jota arvostetaan. Joku onnellinen (en muista oliko Jali vai joku muu) tästä kirjoittikin forumilla hieman hämmentyneeseen tyyliin, johon minä sitten jo melkein kyrpiintyneenä pamautin vastineeksi, että tätähän mä olen yrittäny sanoa teille jo pidempään.
Jali-Runar kurvas paikalle ja vastasi kuului osapuilleen näin: "Joo mutta teidän vähemmän aktiivien ja uudempien kirjoittajien kohdalla on aina se ongelma, ettei oikein tiedä voiko teidän juttuihinne luottaa" :eek:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

P.S. Säästääkseni joltakulta kirjoituksen vaivan todettakoot, että aivan oikein, nyt kun en enää ole vähemmän aktiivinen enkä uusi, niin tiedätte ettei niihin voi luottaa :rolleyes:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ruunar varmaan soitti johonkin (VTT:lle?!) ja selvitti, että Olavi Perkiönmaahan ei voi luottaa.

Itsehän rekisteröidyin toleranssipuheiden ollessa kuumimmillaan tänne. Muistan kyllä vilkaisseeni myös Varikolle ja hataran muistikuvani mukaan myös rekistöröidyin jossakin vaiheessa. Ja heitin ehkä yhden tai maksimissaan kaksi kommenttiakin sinne. Varikon ulkoasu ja keskustelupalsta oli sen verta onneton, että en viihtynyt siellä. Lisäksi ne keskustelijatkin oli vähän sitä ja tätä ensivaikutelman jälkeen...;) Myöhemmin kyllä nautin (ja välillä jopa naureskelin) esim. Mikaelin ja olisikohan ollut pmv:n jutuista.

Keskustelin ahkerasti F1 puolella monta vuotta. Nythän tuo on vähän jäänyt. :eek:
No onneksenne viisauksiani saa vielä lukea täällä vapaan ja yleisen keskustelun puolella.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Jali-Runar kurvas paikalle ja vastasi kuului osapuilleen näin: "Joo mutta teidän vähemmän aktiivien ja uudempien kirjoittajien kohdalla on aina se ongelma, ettei oikein tiedä voiko teidän juttuihinne luottaa" :eek:
:D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
No niin ei tosta sitten menny varmana kuin puolisen vuotta, kun Varikolla tuli puheeksi se, että miten Greenwich Mean Time suhtautuu kesä- ja talviaikoihin. Minä sattumoisin tiesin (varmistin toki kuuklella ennenkuin uskalsin avautua ;)), että GMT ei moista tunne ja näinollen Suomen aikakin on talvisin GMT+2 ja kesäisin GMT+3 (olkootkin, että nykyään käytetään yleensä GMT:n sijasta UTC:tä). Tästähän nousi poru ja jarna. esim. joku (en muista kuka kuka, ei liene enää aktiiveja, tokkopa edes siirtyi varikolta F1-Forumille) selkeästikkään ei tietoisena siitä mikä tämä ns. Greenwichin aika ylipäätään on, piti koko ajatusta naurettava, "ai että muka Greenwichissä olis kesällä eri kellonaika ku esim. Lontoossa???" :eek: :eek: :eek: Tota sitten jarnattiin ees taas ja jossain vaiheessa Jali, joka ei myöskään tuolloin ollut varma GMT:n suhtautumisesta kesäaikaan, totesi ilmeisesti aikaisemmasta kerrasta oppineena :frank: , että "yleensä OoPeella on kyllä ollu taipumus olla oikeassa" :eek:

Kaikenäköstä mäkin muistan :rolleyes: :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
"Muistat" vai käytät sopivia hakusanoja kommenttitietokantaasi? :eek:
No kuule ei siihen tartteta ku yks post-it lappunen (se ihan pienikokoisin riittää), jos haluun kirjata ylös ne kerrat, kun mulle on täällä noin auliisti kerrottu , että minä oon oikeessa :frown:

P.S. Onks kellään muuten kikkaa, miten noi post-it -laput saa liimattua pysyvästi kiinni monitoriin? Tuppaavat aina putoilemaan :thumbdown

Ptirronen

Satunnainen kirjoittelija
Sijainti
Moussaka Beach
Aloittelijavuosi 1996 newsgroupissa rec.autos.sport.F1, vuosina 1997-1999 vimmaista menoa Varikolla ja seuraavana vuonna tallin vaihdos F1-forumille, missä aktiiviuran elegantti päätös vuonna 2001. Comeback-yritys tapahtuu samanaikaisesti Mika Häkkisen, Jean Alesin ja Gerhard Bergerin kanssa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ptirronen sanoi:
Aloittelijavuosi 1996 newsgroupissa rec.autos.sport.F1, vuosina 1997-1999 vimmaista menoa Varikolla ja seuraavana vuonna tallin vaihdos F1-forumille, missä aktiiviuran elegantti päätös vuonna 2001. Comeback-yritys tapahtuu samanaikaisesti Mika Häkkisen, Jean Alesin ja Gerhard Bergerin kanssa.
Entäs Maurice la Tour ja Philippe Genova?

Captain Howdy

Well-known member
Viime vuosituhannella jonkin verran maikkarin F1-keskusteluissa mukana.
F1-Forumia seurasin ilman nimimerkkiä ehkä jonkun vuoden verran ennen kuin rekisteröidyin. Kesäkuu 2001 ja ensimmäinen kirjoittelu pohti Kukininkujan arvoitusta sekä AJ:n yhteyttä Twistareiden rumpaliin.