Albert Oil
Hippi ja juntti
-97 huhtikuussa Varikolle. Käsittääkseni olen yksi virkaiältä vanhimmista aktiiveista? P.Tirronen on ainoa, jonka muistan varmasti olleen mua aikaisemmin Varikolla.
Muistatko, että mikä oli vuosi? Ei pysty itte muistamaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Muistan, nyt kun se sanottiin, myös tuon toikin! :eek!:
Lisäksi muistan ennätyspitkän tongailuketjun.
Kyllä se 90-lukua oli. Sanoisin että 1999.Slartibartfast sanoi:Muistatko, että mikä oli vuosi? Ei pysty itte muistamaan.
OoPee sanoi:Jali-Runar kurvas paikalle ja vastasi kuului osapuilleen näin: "Joo mutta teidän vähemmän aktiivien ja uudempien kirjoittajien kohdalla on aina se ongelma, ettei oikein tiedä voiko teidän juttuihinne luottaa"
No niin ei tosta sitten menny varmana kuin puolisen vuotta, kun Varikolla tuli puheeksi se, että miten Greenwich Mean Time suhtautuu kesä- ja talviaikoihin. Minä sattumoisin tiesin (varmistin toki kuuklella ennenkuin uskalsin avautua ), että GMT ei moista tunne ja näinollen Suomen aikakin on talvisin GMT+2 ja kesäisin GMT+3 (olkootkin, että nykyään käytetään yleensä GMT:n sijasta UTC:tä). Tästähän nousi poru ja jarna. esim. joku (en muista kuka kuka, ei liene enää aktiiveja, tokkopa edes siirtyi varikolta F1-Forumille) selkeästikkään ei tietoisena siitä mikä tämä ns. Greenwichin aika ylipäätään on, piti koko ajatusta naurettava, "ai että muka Greenwichissä olis kesällä eri kellonaika ku esim. Lontoossa???" Tota sitten jarnattiin ees taas ja jossain vaiheessa Jali, joka ei myöskään tuolloin ollut varma GMT:n suhtautumisesta kesäaikaan, totesi ilmeisesti aikaisemmasta kerrasta oppineena :frank: , että "yleensä OoPeella on kyllä ollu taipumus olla oikeassa"Runar ja Kyllikki sanoi:
"Muistat" vai käytät sopivia hakusanoja kommenttitietokantaasi?OoPee sanoi:Kaikenäköstä mäkin muistan
No kuule ei siihen tartteta ku yks post-it lappunen (se ihan pienikokoisin riittää), jos haluun kirjata ylös ne kerrat, kun mulle on täällä noin auliisti kerrottu , että minä oon oikeessa :frown:AJ sanoi:"Muistat" vai käytät sopivia hakusanoja kommenttitietokantaasi?
Entäs Maurice la Tour ja Philippe Genova?Ptirronen sanoi:Aloittelijavuosi 1996 newsgroupissa rec.autos.sport.F1, vuosina 1997-1999 vimmaista menoa Varikolla ja seuraavana vuonna tallin vaihdos F1-forumille, missä aktiiviuran elegantti päätös vuonna 2001. Comeback-yritys tapahtuu samanaikaisesti Mika Häkkisen, Jean Alesin ja Gerhard Bergerin kanssa.