Albert Oil
Hippi ja juntti
-97 huhtikuussa Varikolle. Käsittääkseni olen yksi virkaiältä vanhimmista aktiiveista? P.Tirronen on ainoa, jonka muistan varmasti olleen mua aikaisemmin Varikolla.
Muistatko, että mikä oli vuosi? Ei pysty itte muistamaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Muistan, nyt kun se sanottiin, myös tuon toikin! :eek!:
Lisäksi muistan ennätyspitkän tongailuketjun.![]()
Kyllä se 90-lukua oli. Sanoisin että 1999.Slartibartfast sanoi:Muistatko, että mikä oli vuosi? Ei pysty itte muistamaan.
OoPee sanoi:Jali-Runar kurvas paikalle ja vastasi kuului osapuilleen näin: "Joo mutta teidän vähemmän aktiivien ja uudempien kirjoittajien kohdalla on aina se ongelma, ettei oikein tiedä voiko teidän juttuihinne luottaa"![]()
No niin ei tosta sitten menny varmana kuin puolisen vuotta, kun Varikolla tuli puheeksi se, että miten Greenwich Mean Time suhtautuu kesä- ja talviaikoihin. Minä sattumoisin tiesin (varmistin toki kuuklella ennenkuin uskalsin avautuaRunar ja Kyllikki sanoi:
"Muistat" vai käytät sopivia hakusanoja kommenttitietokantaasi?OoPee sanoi:Kaikenäköstä mäkin muistan![]()
![]()
No kuule ei siihen tartteta ku yks post-it lappunen (se ihan pienikokoisin riittää), jos haluun kirjata ylös ne kerrat, kun mulle on täällä noin auliisti kerrottu , että minä oon oikeessa :frown:AJ sanoi:"Muistat" vai käytät sopivia hakusanoja kommenttitietokantaasi?![]()
Entäs Maurice la Tour ja Philippe Genova?Ptirronen sanoi:Aloittelijavuosi 1996 newsgroupissa rec.autos.sport.F1, vuosina 1997-1999 vimmaista menoa Varikolla ja seuraavana vuonna tallin vaihdos F1-forumille, missä aktiiviuran elegantti päätös vuonna 2001. Comeback-yritys tapahtuu samanaikaisesti Mika Häkkisen, Jean Alesin ja Gerhard Bergerin kanssa.