Mistä asti tultu oltua mukana F1-Forumilla ym moottoriurheilu-nettipalstoilla?

Mistä asti tultu oltua mukana F1-Forumilla ym moottoriurheilu-nettipalstoilla?

• Vuodesta 2007

Äänet: 8 8,2%
  • 2006

Äänet: 6 6,1%
  • 2005

• 2004

Äänet: 5 5,1%
  • 2003

• 2002

Äänet: 3 3,1%
  • 2001

Äänet: 7 7,1%
  • 2000

• 1999

• 1998

Äänet: 11 11,2%
  • 1997

Äänet: 15 15,3%
  • 1996

Äänet: 2 2,0%
  • 1995

Äänet: 3 3,1%
  • 107

• En ole vielä aloittanutkaan

Äänet: 2 2,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    98

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
P.S. Onks kellään muuten kikkaa, miten noi post-it -laput saa liimattua pysyvästi kiinni monitoriin? Tuppaavat aina putoilemaan :thumbdown
Vois kysyä työkaverilta. Meillä on kannettavat ja sitten lisävarusteena isommat näytöt, ettei tartte pikkuruutua tihrustaa. Kundi kuitenkin tuijottaa läppärin ruutua ja käyttää sitä isompaa näyttöä liimalapputelineenä. :rolleyes:

Ptirronen

Satunnainen kirjoittelija
Sijainti
Moussaka Beach
kouvotsvoni sanoi:
Entäs Maurice la Tour ja Philippe Genova?
Pojat kipuavat takaisin lauteille heti, kun Devotio Moderna -talli saa rahoituksensa kuntoon. Tallipäällikkö on tätä kirjoitettaessa nettipokerissa 315 euroa pakkasella, joten pikkasen kelmeältä näyttää.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
No niin ei tosta sitten menny varmana kuin puolisen vuotta, kun Varikolla tuli puheeksi se, että miten Greenwich Mean Time suhtautuu kesä- ja talviaikoihin. Minä sattumoisin tiesin (varmistin toki kuuklella ennenkuin uskalsin avautua ;)), että GMT ei moista tunne ja näinollen Suomen aikakin on talvisin GMT+2 ja kesäisin GMT+3 (olkootkin, että nykyään käytetään yleensä GMT:n sijasta UTC:tä). Tästähän nousi poru ja jarna. esim. joku (en muista kuka kuka, ei liene enää aktiiveja, tokkopa edes siirtyi varikolta F1-Forumille) selkeästikkään ei tietoisena siitä mikä tämä ns. Greenwichin aika ylipäätään on, piti koko ajatusta naurettava, "ai että muka Greenwichissä olis kesällä eri kellonaika ku esim. Lontoossa???" :eek: :eek: :eek: Tota sitten jarnattiin ees taas ja jossain vaiheessa Jali, joka ei myöskään tuolloin ollut varma GMT:n suhtautumisesta kesäaikaan, totesi ilmeisesti aikaisemmasta kerrasta oppineena :frank: , että "yleensä OoPeella on kyllä ollu taipumus olla oikeassa" :eek:

Kaikenäköstä mäkin muistan :rolleyes: :D
Ton mä muistan silleen erilailla, tai en edes erilailla, vaan osittain tarkemmin, meinaan että olen 99,999% varma että olin itse sen alkuperäisen väitteen esittäjä ("Lontoossa on eri aika kesäaikana kuin mitä GMT on")

burb

.
Vuonna 2002 olen rekisteröitynyt, mutta olen melko varma että edellisen vuoden puolella tulin kurkkimaan tänne. Vastasin 2001.
Vasta tässä parina viime vuonnahan mulla on tää homma levinnyt käsiin ja olen alkanut kommentoimaan enämpi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Vuonna 2002 olen rekisteröitynyt, mutta olen melko varma että edellisen vuoden puolella tulin kurkkimaan tänne. Vastasin 2001.
Vasta tässä parina viime vuonnahan mulla on tää homma levinnyt käsiin ja olen alkanut kommentoimaan enämpi.
Se on se porttiteoria kuule ja katsos. Ensin puhutaan asiaa moottoriurheilusta ja kohta huomataan, jotta höpinöistä katoaa tolkku ja postaukset tulevat Vapaalle ja moninkertaistuvat männä vuosista.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

kouvotsvoni sanoi:
Se on se porttiteoria kuule ja katsos. Ensin puhutaan asiaa moottoriurheilusta ja kohta huomataan, jotta höpinöistä katoaa tolkku ja postaukset tulevat Vapaalle ja moninkertaistuvat männä vuosista.
Minähän en moisiin porttiteorioihin usko. Minullehan ei ole noin käynyt, kuin kouvo tuossa yllä väittää. Eikä tule käymään !

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ton mä muistan silleen erilailla, tai en edes erilailla, vaan osittain tarkemmin, meinaan että olen 99,999% varma että olin itse sen alkuperäisen väitteen esittäjä ("Lontoossa on eri aika kesäaikana kuin mitä GMT on")
Oliskohan ollu sitten eri jarna :doubtful:

Voitais vaikka jarnata siitä, että oliko :eek:

burb

.
Porttilateoria? :confused: :doubtful:
Ensin puhutaan asian vierestä moottoriurheilusta ja kohta huomataan, jotta höpinöistäkin katoaa tolkku.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Vois kysyä työkaverilta. Meillä on kannettavat ja sitten lisävarusteena isommat näytöt, ettei tartte pikkuruutua tihrustaa. Kundi kuitenkin tuijottaa läppärin ruutua ja käyttää sitä isompaa näyttöä liimalapputelineenä. :rolleyes:
Käyhän se noinkin :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Oliskohan ollu sitten eri jarna :doubtful:

Voitais vaikka jarnata siitä, että oliko :eek:
Voi olla erikin. Mutta tuollaisesta Varikolla aikanaan esittämästäni väitteestä tuli kyllä kunnon jarna.:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Voi olla erikin. Mutta tuollaisesta Varikolla aikanaan esittämästäni väitteestä tuli kyllä kunnon jarna.:thumbup:
Kyä toi sopis hyvin kuvaan, mutta se taas ei ollenkaan sit sopis tuohon, että nimenomaan sä olisit sanonut tuon "yleensä Oopeella on taipumus olla oikeassa" -kommentin :doubtful:

Jokatapauksessa muistan miten mua alko suorastaan vituttaa, kun ei muutamalle millään menny perille (siis ei sulle, koska sä olit muutenkin aikalailla samaa mieltä, mun muistikuvan mukaan vaan et ollu ihan satarosenttisen varma asiasta), vaikka kuinka jankutin, että se että tää ns. "Greenwichin aika" oliskin eri kuin Englannin aika niin se nyt ei tosiaankaan tarkoita sitä, että siellä Greenwichin kaupunginosassa olis voimassa eri kellonaika kuin muualla Lontoossa :eek:

Oli miten oli, mutta on sitä perkele turhemmastakin jarnattu :rolleyes:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Elokuussa 1995 käytin ensimmäistä kertaa internet-yhteyttä Netscape Navigator-nimisellä selaimella ja hain linkkejä Altavistalla. Syksyllä 1997 hankin kotiin Pentium 133-tietokoneen ja surffailin vuoden tai pari pätkivällä modeemiyhteydellä. HPY:n hinnoittelu perustui tuolloin klo 17:n jälkeen ja viikonloppuisin kertamaksuun ilman minuuttiveloitusta.

Veikkaan, että löysin Varikolle syys-lokakuussa 1997.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ensimmäinen postaukseni Varikolle kuului: "Vitut!" Tämä on jäänyt mieleen, koskapa sittemmin kielenkäyttö on pysynyt korrektimmalla linjalla. Mies kun vanhenee niin särmät katoaa.

Örfil

Guest
-99 alkoi tämä touhu täällä. Alkuun kirjoittelin ihan F1 merkeissä tällä foorumilla, Mutta sitten se lipsui paskanpuhumisen puolelle. Varikolla en ollut aktiivina. Välissä oli iso tauko (poistuin ns. "lopullisesti") ja siinä välissä ei ole tapahtunut mitään kehitystä juttujeni osalta. Paitsi alaspäin...