Mitä äidin naapuri oikein tekee?

DFiaA

I told you so
kouvotsvoni sanoi:
Opetat missä kohtaa ihmisten pitäisi nauraa :nope:
Lööpeillä AJ opettaa missä kuuluu nauraa :ahem:

Mutkun AJ ei itse voi niille nauraa, olis se hieman hölmöä jos AJ asettelisi lööppeihinsä valmiiksi :D :D :D :D :D hymiöitä niitä laatiessaan.

:nope:

72

Well-known member
NeitiP sanoi:
Äidin kanssa tuossa poristiin puhelimessa ja se hokas että "Hei nyt se lähti kävelemään".. Eli oli seissyt noin viisi tuntia paikallaan ja samassa asennossa. :eek!:

Vedonlyöntihän se siinä oli kyseessä.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Se pitää mykkäkoulua. Mököttää ukolleen ja ukko mököttää takaisin toisaalla.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kyseessä lienee ameriikkalainen TV-shop/informercial -hitti Nark-A-Nosy-Neighbor ja siihen kuuluva decoy eli houkutuskuva. Näiden avulla on helppo kuulemma pongata naapuruston kyylät jatkotoimenpiteitä varten. Pakettiin kuuluva kamera päälle ja houkutin pystyyn ja muihin puuhiin. Lämpöhakuinen kamera kuvaa kyylät kyyläilemässä "saatanan omituista meinikiä naapurissa" sillä välin kun itse olet repimässä rahaa tai vaikka panemassa. Helppoa.

Jatkotoimenpiteiden helpottamiseksi paketissa on yhden paksun kirjan verran kuvallisia vinkkejä sekä peruukkeja, partoja ja perversiovälineitä, joilla kyyländeri autetaan noloon ja laittomaan tilanteeseen. Tämän jälkeen vain narautus esivallalle ja naapurustoon palaa kyylävapaa fiilis ja kukin saa taas kikkailla omiaan.

Kannatan.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eikäkö, nythän mä vasta hokasin. Tässähän oli kyse siitä, että mitä se NeitiP:n äidin naapuri tekee oikein. Kyllä se jotain oikein tekee, kun saa puoli Vapaata keskustelua ihan sekaisin. Tai ainakin 2%. Tai pari hahmoo nyt kuitenkin.

DFiaA

I told you so
Varmaan kokeilivat ollaanko naapurissa kyyliä.

Knoukka

Well-known member
Se mies koulutti sitä naista tavoille. Se nainen oli aiemmin paistanut miehen munakkaan liian kypsäksi ja tuonut väärän merkkistä kaljaa kaupasta. Kyllä tollasista joutuu sen viisi tuntia seisomaan. Vähinttäänni.

DFiaA

I told you so
On kyyläämistä kyylätä onko naapuri kyylä..

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
J.Heldenview sanoi:
On kyyläämistä kyylätä onko naapuri kyylä..
Huoli pois pappersvili. Käyttämällä Nark-A-Nosy-Neighbor'ia et joudu kyyläämään lain, vaan NANN hoitaa homman kun itse imet kaakaota.

NeitiP

Well-known member
Sijainti
Oulu-city
Hokasin juuri, että eräässä (en muista missä) kauhuleffassa oli hirviö joka seisoi täsmällään samassa asennossa. :eek!: