Mitä eläimiä olet syönyt?

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Strutsia ei kait ole mainittu. Niin lähellä naudanlihaa, että päissään saattaisi helpostikin sekottaa.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Lisäsin listaani sammen (kaviaari) ja tarkemmin määrittelemättömän meriahven-lajin. Kaikkia kalalajeja ei kyllä pysty muistamaan, mutta ehkäpä ainakin nisäkkäät ja linnut?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Harjus, ankerias, saksanhirvi, kroko, kampela, kilohaili, simppu, turska, säynävä, lahna, monni, kuha, ...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Listani on hyvin poikkeavan vaatimaton, joten en kehtaa edes luetella.
Muiden en huomannut listanneen kärpästä, joten mainistsen sen.
Olen vahingossa ja vastentahtoisesti niellyt kärpäsen.

azly

Well-known member
Jatkokysymys: Vaikuttaako listojen lukeminen ensi viikon ostos- ja/tai ruokalistaasi?

Vastaan itse, että mahdollisesti!

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Erikoisimmat taitaa olla etana ja simpukka. Muuta erikoista en ainakaan muista syöneeni.

Ratman

Turha kommentoija
Sijainti
Hole in the sky
Ei lasketa tässä otsikossa; eikä ihmisen syönniksi lasketa myöskään Ior Bockin ideoimaa aamupalaa.
No siinä tapauksessa ainoat syönnit,jos nyt ei lasketa normaaleita jauhelihoja yms.,taitaa rajoittua niihin hämähäkkeihin joita nukkuessa menee meidän jokaisen suuhun.Keskimäärin muistaakseni kolme/vuosi.Voihan niitä tietenkin muitakin ötököitä olla mutta ei niitä nukkuessa näe.

öö ruz

Speed for ever
Ihan mahdoton asia muistaa. No Kiinassa tuli vedettyä juttuja mistä ei ole mitään hajua. Yksi mitä ei ole mainittu oli suklaaskorpioni.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Onkos tällainen eläinten listaaminen muuten kenenkään mielestä jollain tavalla moraalitonta? Minua asia mietityttää, ja osittain siksi pollin perustinkin.

haju

Banned
Onkos tällainen eläinten listaaminen muuten kenenkään mielestä jollain tavalla moraalitonta? Minua asia mietityttää, ja osittain siksi pollin perustinkin.
Öööh, siis mikä tässä voisi olla moraalitonta? Ihminen on yksi laji muiden joukossa ja käyttää ravinnokseen muita lajeja.

haju

Banned
Tämänhän voisi nähdä snobismina, jonkinlaisena erikoisuudentavoitteluna elävillä olennoilla, ja sen voi joku ehkä kokea vastenmielisenä. Voin toki olla ihan väärässäkin.
En tajunnut mitään. Mitä erikoisuudentavoittelua on syödä monipuolista ravintoa?